Skocz do zawartości


Wysyłający

Informacje o pliku

  • Wysłany: 19 mar 2017 12:54
  • Ostatnio zaktualizowany: 19 mar 2017 22:01
  • Rozmiar pliku: 6,23 MB
  • Wyświetleń: 713
  • Pobrań: 18

Poprzednie wersje

  • 19 mar 2017 Pobierz Modern RolePlay v0.1C

Pobierz Modern RolePlay v0.1C

- - - - -



Screen

Gamemode z serwera Modern RolePlay - edycja znanego gamemoda HRV-RP którego autorem jest GoToDark.

 

W paczce znajduje się skrypt gry oraz panele.

 

Opis gamemoda możecie znaleźć w reklamie projektu Modern Roleplay lub tematu skryptu HRV-RP dostępnej na GTAO.pl.

 

Opis

[spoiler]

System narkotyków 

W ręce półświatka przestępczego oddana zostanie możliwość zamawiania narkotyków różnej maści. Zorganizowanym grupom przestępczym zostanie udostępniony specjalny interior, w którym odbywać się będzie proces powstawania narkotyków. Całość będzie dość czasochłonna, jednak w dalszym etapie organizacje dostaną możliwość dość dużego zarobku, jeśli chodzi o sprzedaż. Każdy z narkotyków ma swoje różne działania i wpływ na naszą postać - o zaletach jak i minusach zażywania narkotyków wspomnimy już wkrótce! 

Doczepiane obiekty dla postaci 

Przebieralnie po za kupnem skinów poszerzone zostały o doczepiane obiekty. Wszystko ma na celu urozmaicić nieco wygląd naszych postaci. Dzięki temu, od dziś każdy gracz będzie mógł wyróżnić się na tyle innych, w tym również ustylizować postać jakkolwiek chcemy. 

Osłabienie postaci 

Uznaliśmy, by nieco urozmaicić system strzelania. W momencie gdy nasza postać posiada HP poniżej 30, celownik od broni zacznie nam się bujać na boki, co skutecznie pozwoli odczuć emocje osoby postrzelonej. Po za tym, pod nickiem postaci ukaże się napis "osłabiony", który wskazywać będzie na niski poziom życia. 

Siła 

System siły od samego początku był niedopracowany. Poświęciliśmy mu trochę więcej czasu, na wskutek czego obecnie będzie on wyglądał tak: 
Aby uzyskać status Wysportowany, posiadać będziemy musieli 3300j, tym samym obrażenia zadawane przez nas wzrosną o 5% 
Gdy w dalszym etapie zdobędziemy status Muskularny, spełnić będziemy musieli wymóg 3600j - dzięki temu obrażenia postaci wzrosną o 10%, a wraz z tym umożliwione nam będzie podnoszenie zwłok z ziemi. 
Status Umięśniony jest ostatnim, który dla was stworzyliśmy. Aby go zdobyć, należy posiadać powyżej 4000j. Tak jak Muskularny będziemy mogli nosi zwłoki, dodatkowo obrażenia zadawane przez postać wzrosną o 15%. 
Zmianie uległy również wzrost J w zależności od wyciskanych kilogramów. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: 
Usprawniliśmy również działania worka treningowego. Aby móc trenować nowe sztuki walki, należy: 
Posiadać 3300J, jest to minimalna liczba do tego, aby móc skorzystać z worka treningowego. 
Zakupić specjalne karnet oferowany przez siłownie za pomocą komendy /o sztukawalki [id] [sztuka] [cena] (cena jednego karnetu wynosi 200$)
Trening danej sztuki walki będzie trwał równe 7 dni. 
Nie może oddalać się od worka na obręb 10 metrów przez 10 minut, po tym czasie karnet sztuki walki zakańcza się powodzeniem. 
Po ostatnim karnecie wyskakuje komunikat, iż ukończono powodzeniem cały tygodniowy trening sztuki walki. 

Godziny szczytu 

Problemem wszystkich serwerów Role Play jest liczba graczy o różnych porach dniach. Interakcja nie ma sensu, jeśli jest ich zbyt mało. Z myślą o całej społeczności przygotowaliśmy system godzin szczytu, który ma na celu zachęcić wszystkich do interakcji w określonych godzinach. Podczas, gry jeden z graczy będzie przebywał na serwerze w przedziale 17 do 22, uzyska następujące profity: 
Połowę więcej Pay Day'u niż w innych godzinach. 
Połowę więcej Game Score niż w innych godzinach. 
Tańsze pojazdy (kwota 5% ceny pojazdu) 
Tańsze ubrania (kwota 10% ceny ubrania) 
Tańsze przedmioty w 24/7 (kwota 15% ceny przedmiotu) 

Rabunki i kradzieże 

Nie chcemy, aby niebezpieczni gangsterzy przebywający w więzieniach, na co dzień będący przestępcami pracowali w biznesach niczym obywatele. Nie mamy zamiaru jednak pozbawiać ich zarobku, dlatego nadajemy im możliwość wzbogacenia się bez koniecznego naginania koncepcji granych przez nich postaci gangsterów. Od dzisiaj gangi uliczne mogą wcielić się w CJ'a i okradać domy w obrębie Los Sanos. Zabezpieczeniem dla właścicieli swoich posesji będą jednak alarmy, które dzielą się na dwa rodzaje (droższy, wzywający LSPD oraz tańszy, przystosowany cenowo dla nieco biedniejszych postaci zakładany przez firmę ochroniarską). Pierwszy z nich będzie wysyłał wezwanie do LSPD po 40 sekundach, drugi natomiast, do firmy ochroniarskiej po czasie 30 sekund . Po skończonym napadzie, skrypt oblicza sumę zarobku dla organizacji i przekazuje ja na konto grupy. Aby organizacje przestępcze nie nadużywały systemu kradzieży, po zakończonym napadzie następny może odbyć się dopiero po 5 godzinach. 

Aby wykonać napad, spełnione muszą być następujące wymagania: 
W przypadku pierwszego alarmu, min. 6 osób na służbie LSPD. 
W przypadku drugiego alarmu, min. 4 osoby na służbie firmy ochroniarskiej. 

System pożaru 

Długo oczekiwany system pożaru został usprawniony. Teraz będzie on znaczniej niebezpieczny dla osób przebywających w interiorze jak i po za nim. W momencie, gdy budynek zaczyna się palić, LSFD ma określony czas na to, aby ugasić interior. Wprowadziliśmy jednak kilka zmian: 
W czasie pożaru przebywanie graczy w interiorze będzie zabierać HP. 
Gdy spalenie budynku osiągnie 50%, zaczną pojawiać się coraz częstsze wybuchy. 
W przypadku ludzi, jeden wybuch zabiera 50 punktów HP. 
4 wybuchy w pobliżu samochodu niszczą go do stanu niezdatnego do jazdy. 
Jeśli udało się uratować interior przed doszczętnym spaleniem, budynek nie ulegnie zmianie. W przypadku gdy pożar osiągnął 100%, wnętrze zostaje usunięte, drzwi zamknięte a pomieszczenie musi przejść generalny remont. 

Aby mieć spore szanse na to, aby nasz budynek nie spłonął doszczętnie, udostępnione będą urządzenia, które zamontować będziemy mogli w swoim interiorze, są to między innymi czujniki dymu (które informują LSFD przy 30% szkód - jeśli nie będziemy go posiadać, frakcja poinformowana zostanie przy 50%), zraszacze bądź gaśnice. W przypadku dwóch ostatnich przedmiotów, zmniejszają one szansę na wystąpienie pożaru. Wszystkie montaże przedmiotów powierzone zostaną straży pożarnej. 

Data ważności jedzenia oraz blokada spożywania 

Każdy przedmiot otrzymywać będzie datę przydatności do spożycia, aby zapobiec sytuacji w której gracz przetrzymuje jedzenie i chowa je na czarną godzinę, zamiast od razu po zakupie je skonsumować. Po godzinie od zakupu jedzenia , te nie będzie nadawało się do spożycia. Wraz z datą ważności wprowadzamy blokadę spożywania. Polegać będzie ona na nieumożliwieniu spożywania jedzenia po 10 minutach od ostatnich zadanych obrażeń. Uniknie to sytuacji, w której podczas strzelaniny lub ustawki ktoś zaczyna spożywać jedzenie. 

I wiele więcej... [/spoiler]





Ma ktoś pluginy pod windowsa?

Skrypt z backdoorami, panele podziurawione :)

 

PS. Moja robota :D

@Asterek
To masz się czym chwalić. Nie wiem jakich wartości uczy Cię życie, ale nie przewiduję świetlanej przyszłości dla twojej osoby. Dawno nie natknąłem się na chuja twojego pokroju, robienie gównianych serwerów, wchodzenie na serwery konkurencji i czitowanie (sam przykład comptona). Nie uważasz, że czas już dorosnąć?

Jeśli opis nie pojawi się w ciągu 24h, plik zostanie usunięty. 

 

Opis jak jest- to się go tutaj wrzua a nie odsyła na stronę, która po jakimś czasie może być nieaktywna :P

Raczej nie ma tutaj nic do opisywania, kiedy jest to tandetna przeróbka HRV-RP, która krąży po sieci już od bardzo długiego czasu. Ale skoro takie zasady tu obowiązują, to po prostu wklejam opis podstawki skryptu.

Raczej nie ma tutaj nic do opisywania, kiedy jest to tandetna przeróbka HRV-RP, która krąży po sieci już od bardzo długiego czasu. Ale skoro takie zasady tu obowiązują, to po prostu wklejam opis podstawki skryptu.

No widzisz :P od razu lepiej

Ups macie wersje z przed pół roku temu. Dużo nie zdziałacie na niej ;)

Ups macie wersje z przed pół roku temu. Dużo nie zdziałacie na niej ;)


Przecież to nadal jest HRV-RP, a jedyne co zmieniliście to nazwę skryptu i kolorki w definicjach. Oszczędźcie tej karuzeli śmiechu.

Przecież to nadal jest HRV-RP, a jedyne co zmieniliście to nazwę skryptu i kolorki w definicjach. Oszczędźcie tej karuzeli śmiechu.

 

Bo jest to stara wersja :D

 

W tym skrypcie jest więcej bugów niż rzeczy ;)

Super!


Inne pliki, którymi mógłbyś być zainteresowany...





  • 38 Wszystkich plików
  • 12 Wszystkich kategorii
  • 15 Wszystkich autorów
  • 407 Wszystkich pobrań
  • Custom Captiva Roleplay Ostatni plik
  • Knapek Ostatnio dodający

1 użytkowników aktywnych (przez ostatnie 60 minut)

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników