Skocz do zawartości


Wysyłający

Informacje o pliku

  • Wysłany: 2 tygodni temu
  • Ostatnio zaktualizowany: 2 tygodni temu
  • Rozmiar pliku: 8,74 MB
  • Wyświetleń: 842
  • Zakupy: 0
  • Pobrań: 0

Poprzednie wersje

  • 2 tygodni temu Pobierz revoGaming Roleplay Gamemode

Kup revoGaming Roleplay Gamemode

- - - - -
250,00 zł




Screen

Na sprzedaż najnowsza wersja mojego oprogramowania Roleplay.

 

Co w nim nowego porównując do poprzedniego (captiva)?

 

1. Rozbudowany system napadów:

 

  • możliwość dodawania nieograniczonej ilości lokalizacji bez ingerencji w kod
  • napady na sejfy i kasy fiskalne (patrz punkty niżej)
  • sejf może zostać obrabowany przy użyciu przedmiotu elektronika lub bomba - elektronika to dłuższa metoda, lecz cichsza, natomiast bomba wysadza drzwi natychmiastowo lecz powoduje automatyczne zawiadomienie policji
  • kasa fiskalna może zostać obrabowana przy pomocy przedmiotu narzędzi lub za pomocą strzału z broni palnej
  • możliwość dodawania nieograniczonej ilości sejfów i kas fiskalnych w danym napadzie
  • proces rabowania można przerwać za pomocą klawisza sprintu
  • jedną lokalizację można napaść tylko raz na kilka dni
  • efekty wizualne (animacje) oraz dźwiękowe podczas rabowania
  • przed rozpoczęciem napadu grupa musi spełnić wymagania, które twórca serwera ustawi przy tworzeniu lokalizacji
  • możliwe wymagania : broń palna, mała grupa (2 osoby), duża grupa (4 osoby), narzędzia, bomba
  • konieczność obezwładnienia aktorów przed rozpoczęciem kradzieży gotówki
  • napad kończy się w momencie ucieczki do budynku organizacji i użyciu przedmiotu łupu
  • policjanci przechwytując łup także mogą go użyć, co skutkuje premią dla frakcji za ujęcie sprawców

 

2. Dynamiczny system aktorów

 

  • możliwość stawiania botów statystów, które nic nie robią
  • możliwość podpisania bota pod napad
  • także używani do prac dorywczych

 

3. System osiągnięć

 

  • nagradzanie graczy gamescorem za odblokowywanie achievementów
  • 20 osiągnięć do odblokowania na jedną postać

 

4.  Automatyczne zakładanie biznesu w pickupie (preferowane ustawienie go w urzędzie)

 

  • lider biznesu musi spełniać wymagania (500 GS, budynek,  $9500, 20h na postaci)
  • możliwość wyboru typu biznesu
  • status ownera w założonej grupie

 

5. Automatyczne zakładanie organizacji przestępczej

 

  • lider grupy przestępczej musi spełniać wymagania (500 GS, 2 budynki w neutralnej strefie, 5 memberów, 20h, samochód)
  • możliwość wyboru typu zamawianych produktów (broń, amunicja, narkotyki, specjalne)

 

6. Maksymalnie rozbudowany system stref

 

  • Całe Los Santos podzielone na strefy
  • każda grupa (w tym biznes) może przejąć neutralną strefę poprzez wykupienie dwóch budynków w strefie
  • organizacja przestępcza może przejąć strefę zajętą przez biznes poprzez ściąganie z nich skryptowego haraczu
  • system gangwars - organizacja przestępcza może przejąć strefę drugiej grupy przestępczej poprzez wojnę
  • odpowiednio zlimitowane i zabezpieczone wojny
  • grup mających mniej niż tydzień nie można zaatakować
  • progresja organizacji - każda nowo przejęta strefa przez grupę przestępczą odblokowuje nowe produkty do zamawiania, początkowo organizacja startuje tylko z jednym produktem
  • system działa też w drugą stronę - tracąc strefy grupa traci też dostęp do niektórych produktów
  • komenda /area działająca dla każdego - umożliwia podgląd strefy na radarze, wyświetla informację o metrażu i właścicielach
  • opcje specjalne dla właścicieli w komendzie /area

 

7. Automatyczny system stawiania drzwi

  • gracz w dowolnym momencie rozgrywki może użyć komendy /drzwi, która wyświetli informacje o cenach za drzwi w danej strefie
  • system wykrywa czy gracz stoi przy ścianie budynku
  • wszystko odbywa się bez ingerencji administracji
  • aby utworzyć drzwi wystarczy podać chciany metraż, system wyceni budynek, a następnie go utworzy
  • przyjemny dla użytkownika system ustalania metrażu w drzwiach

7u8t350.png

 

JnO0unb.png

 

8. System HP po stronie serwera

 

  • pasek HP ma różne kolory w zależności od stanu punktów życia (zielony przy dużej ilości, pomarańczowy przy średniej i czerwony przy niskiej)
  • OnPlayerDeath nie jest wykonywane w związku z czym postać po otrzymaniu BW nie znika na chwilę, a postać płynnie upada na ziemię
  • podczas BW w samochodzie otrzymywana jest animacja nieprzytomności za kierownicą, postać nie jest wyrzucana z pojazdu

 

9. Interakcja z otoczeniem za pomocą klawisza Y

 

  • interakcja z pojazdami (otwieranie maski/bagażnika itp)
  • mocno rozbudowana interakcja z graczem stojącym przed nami (przywitanie, sprawdzenie obrażeń, wysłanie vcard, oraz opcje grupowe gdy jesteśmy na /duty, np. zabieranie przedmiotów/przeszukiwanie, skucie, lub nadanie CK dla lidera)
  • korzystanie z obiektów (przystanki, bankomaty)

 

10. System granatów dla frakcji porządkowych

 

  • granat oślepiający - efekt białego ekranu stopniowo zanikającego na parę sekund, animacja duszenia się na ten sam czas
  • granat hukowy - wymusza animację
  • granat dymny - tworzy dym w budynku
  • możliwość wyboru dystansu rzutu - krótki lub daleki

 

11. Autopayday

 

  • wypłaty rozdawane automatycznie po nabiciu służby
  • podstawowa kwota wypłaty dla każdego biznesu + bonusy dla najlepszych według rankingu bazującemu na aktywności
  • możliwość nabicia służby kilka razy dziennie (z tym, że każdy kolejny payday jest niższy o 30%)

 

12. Mniejsze:

 

  • sesje logowań z zapisem IP
  • strzałkowy system obiektów znany z h-rp/net4game (można też wybrać podstawowy, sampowy)
  • multiweaping - można nosić aż 3 rodzaje bronie na raz (na scrollu) - broń długa, krótką i białą
  • komenda /zabierz dla organizacji przestępczych i policji (org. przestępcza może okradać tylko w swoich strefach)
  • system ownera grupy umożliwiający np. odpisywanie budynków biznesowych
  • broń niszczy się w zależności od wystrzelanej amunicji co reguluje rynek
  • podczas sprzedaży broni w szczegółach oferty wyświetla się jej stan
  • oferty zrobione w GUI, zabezpieczono aby nie można było używać ich na jadących kierowcach/biegnących graczach
  • san news zrobione jako biznes, gracz ma możliwość wyboru słuchanej radiostacji
  • system busów zrobiony na obiekty przystanków, wybór przystanku z lotu ptaka
  • przystanki autobusowe automatycznie otrzymują 3dtext
  • przejrzyste textdrawy
  • + sporo innych rzeczy o których teraz nie pamiętam

 

spsyuyZ.png

 

 

Gamemode jest gotowy do uruchomienia serwera gry.

Kupujący otrzymuje pełny kod źródłowy, paczkę includów do kompilacji oraz bazę danych i pluginy.

Gratis dorzucam pliki forum (z panelami gracza/admina).





Sprawdzone, przetestowane. Polecamy - Centrum-RP.eu

Gdzieś można testować tego gma revoGaming?

Gdzieś można testować tego gma revoGaming?


Zgłoś się do Raydex'a.

No dobre jest

fajnie to wyglada tylko cena troche za duża :0

POLECAM!!!!!ONEOEONE

W tej cenie to i tak bardzo tanio. Dla przykładu skrypt MariiRP wyceniony został na 800zl.

Inne pliki, którymi mógłbyś być zainteresowany...





  • 41 Wszystkich plików
  • 12 Wszystkich kategorii
  • 16 Wszystkich autorów
  • 487 Wszystkich pobrań
  • mySantos RolePlay Ostatni plik
  • infinity223 Ostatnio dodający

0 użytkowników aktywnych (przez ostatnie 60 minut)

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników