Skocz do zawartości

[ARCH]Kolonia Skazańców


Joe_Delgado
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

logo.png

 

 

Hej! Witamy Cię na serwerze pod tytułem Kolonia Skazańców Role play. Na wstępie chcielibyśmy Ci podziękować, że zainteresowałeś się odwiedzeniem naszego projektu Role Play na platformie gothic multiplayer. Ja wraz z Joe, możemy poszczycić się wieloletnim stażem i umiejętnościami na tyle wysokimi, aby zapewnić Tobie rozgrywkę na najwyższym poziomie. Zapraszamy do zainteresowania się tą jakże piękną kolonią na dłużej. Wciąż jesteśmy w trakcie tworzenia naszego projektu, połowę roboty ze skryptem już jest, została druga połowa. Aby stworzyć odpowiednie warunki do cieszenia się jakością rozgrywki, potrzebujemy trochę czasu i waszej chęci. Otworzyliśmy forum dyskusyjne, abyś mógł podzielić się swoją opinią. Ze swojej strony obiecujemy informować Cię bieżąco na jakim etapie pracy jesteśmy i ukazywać funkcjonalności jakie zaprojektowaliśmy.

 

1. Świat Rozgrywki

 

Pragnę na początku poinformować, że cała akcja dzieje się w kolonii, tak jak sama nazwa wskazuje. Tak, ta dobra kolonia z pierwszej części gothic'a. Niezapomniane emocje związane z tym miejscem wzbudzają uczucie nostalgii. Otoczenie jest piękne poprzez wspomnienia, ma w sobie ten urok. Miejsce w tej części gry jest bardzo dobre pod względem rozłożenia terenu i różnorodności tego terenu. Oddajemy w ten sposób Wam całą kolonię. Ogranicza Was wyobraźnia do tego, co w kolonii może powstać. Gęste lasy? - Zostań dzikusem rozbójnikiem. Obóz na Bagnie? Nie ma problemu żebyś został wodzem przyszłego klanu. Jest tyle miejsca, że każdy się zmieści i wybierze swoje otoczenie do grania.

 

1.1 Stary Obóz

 

Jest to miejsce niezwykłe, ponieważ różni się od wszystkich innych. Co prawda istnieją już inne obozy, lecz nie posiadają tej funkcji co ten obóz, nazywany głównym. Jest zarówno schronem jak i miejscem dla każdego. Bardziej jest to obóz przeznaczony do handlu, ponieważ to tutaj są sprowadzane wszystkie materiały z poza kolonii. Znajdują się tutaj również różni nauczyciele i osoby, które potrafią pomóc za drobną opłatą podszkolić Cię w praktycznie wszystkim.

 

1.2 Reszta Kolonii

 

Teren bardzo niebezpieczny. Potwory są groźniejsze niż powinny. Nie znajdziesz tu pomocnej dłoni, no może jeżeli masz wielkie szczęście i pewna grupa osób przygarną Ciebie do siebie. Szanse są bardzo małe, lecz jednak. Nie należy się zapuszczać samemu, aby pozbierać jagody z lasu, zawsze wynajmuje się jakąś ochronę. Jeżeli jednak nie jesteś zwykłym mieszkańcem, handlarzem i kupcem - osobą, która nie potrafi się obronić, możesz spróbować szczęścia w poszukiwaniu skarbów. Podobno jest to miejsce z największą ilością skarbów, tak tylko mówią...

 

2. Skrypt

 

Od dawna brakowało takiego dobrego skryptu, aby w spokoju pograć sobie na serwerze. W tej chwili, gamemode jest ukończony w połowie. Zostało jeszcze sporo pracy nad nim, ale też sporo pracy zostało wykonane. Pozwala on na rozgrywanie swojej własnej postaci pod wybranym kierunkiem. Na początku upewnię Was, że podstawowe komendy roleplay są, bo bez nich by się nie dało stworzyć serwera o tej właśnie tematyce. Gdyby ktoś pogubił się w grze, zapomniał jakiejś komendy, pod klawiszem "H" otrzyma pomoc. Znajdziemy tutaj także opis postaci. Więcej następnych funkcji w skrypcie opiszę niżej.

 

2.1 Non-player Character

 

NPC, czyli boty stojące w środku starego obozu posłużą nam jako handel. U nich wymienimy, odsprzedamy i kupimy nowe elementy pancerza, czy nową niezawodną broń. Jest to element główny, dzięki któremu możemy ulepszyć swoją postać.

 

2.2 Prace

 

Aby można było kupić cokolwiek, potrzebna jest rzecz jasna jakaś waluta. Pieniądze za które będziemy mogli kupić nasze upragnione przedmioty. Trzeba na to jedynie zapracować, a sposobów jest kilka. Prace stworzone w skrypcie obejmują na ten moment drwalstwo, zielarstwo, rybactwo i górnictwo. Wiele sposobów na dorobienie się kosztowności. Wcale nie nużące prace, jeżeli jednak naprawdę jedna nas znudzi, mamy jeszcze trzy kolejne.

 

 

 

3. Organizacje

 

Jest to coś innego, niż to co zazwyczaj w Gothic Multiplayer spotykaliście. Jak wiadomo, zawsze było tak, że organizacje z góry były narzucone. Dowódcy wybierani poprzez aplikację stosując się wówczas do odpowiedniego wzoru. Odpowiednia liczba głosów decydowała o dalszym losie. Tutaj jednak stosujemy trochę inną zasadę. Nic z góry nie jest narzucone. Wszystko to Wy wymyślacie, to co chcecie grać. Gdzie i jak, to zależy od Was. Dzielimy projekty na dwa typy: Neutralne i Przestępcze.

 

Neutralne to zwykłe projekty IC będące wówczas rozrywką,  czy nawet przykrywką dla przestępczego świata w kolonii. Nielimitowane pomysły na spokojne frakcje, działające legalnie wśród Starego Obozu, albo indywidualnie poza obozem, lub w innym obozie.

 

Przestępcze działają zazwyczaj po swojemu, nie licząc się z odpowiedzią ze strony trzymającej porządek w kolonii. Próbują przejąć jak najwięcej terenów i usunąć wrogie grupy, zwiększając swoje wpływy i dorabiając się coraz większego majątku.

 

Ekipa Kolonia Skazańców

 

Joe Administrator/Twórca

Qosa Administator/Opiekun


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 5 lat później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...