Capital-RP Opublikowano 15 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Cześć wszystkim! Chcieliśmy Wam zaprezentować najnowszą odsłonę naszego projektu pod nazwą "Capital Role Play", tym razem kompletnie inną niż nasz stary projekt. Zmieniliśmy całkowicie nasz pogląd na scenę i postanowiliśmy w końcu dopracować serwer w 100%. Jak pewnie każdy wie, bazujemy na skrypcie MS-RP, ale wydaje mi się, że naprawdę ciężko będzie Wam to zauważyć. Dlaczego to robimy? Po co mamy przepisywać milion razy to samo, skoro i tak SA-MP jest w bardzo trudnym położeniu. Nasz skrypt dostał kilka nowych "ficzerów", które wypiszemy Wam pod spodem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy jaką włożyliśmy w ten projekt i mamy nadzieję, że Wy, gracze, także to docenicie. Nasza ekipa zgodnie z Waszymi radami została zmieniona, a najsłabsze ogniwa zostały wykluczone. Dla niektórych zaskoczeniem może być, że rozgrywka na naszym serwerze będzie się działa w San Fierro, czyli mieście, które klimatycznie najbardziej pasuje do Vice City. Co ma Vice City wspólnego z naszym serwerem? To, że od startu serwera na naszym serwerze będzie obowiązywać fabuła (oczywiście każdy musi wiedzieć przynajmniej o jej istnieniu, ale niektórzy ludzie mogą nie "wiązać" się z nią. Gramy lata współczesne z domieszką klimatów Vice City i lat osiemdziesiątych. Ludzie zafascynowani są rozrywką, zabawą i podziwiają prestiżowych gangsterów. Propagandowe filmy robią swoją robotę. Mieszanka kolorów, luźne, przewiewne koszule w tak gorącym miejscu jakim jest San Fierro to codzienność. W przemyśle muzycznym na topie są gatunki muzyczne takie jak pop, rock, ale też punk, metal i muzyka syntezatorowa. Często eventy będą miały na to wpływ, a także Wasza gra. Teraz czas na kilka screenshotów, które mam nadzieje, zapromują nasz serwer. Nasi skrypterzy stworzyli bardzo dużo odkąd "rozstaliśmy się" miesiąc temu. Zaprezentujemy wam tylko kilka z nich, a niżej będzie changelog. Wprowadziliśmy rozbudowany system wagi, dzięki któremu ludzie nie będą mogli w końcu nosić przy sobie np. 20 M4 albo 50 hot-dogów. Od teraz będą musieli chować niepotrzebne przedmioty w domu, samochodzie lub nowych przedmiotach - torbach oraz plecakach. Jak to działa? Posiadając plecak możemy wybrać w dialogu pod /p nową opcję "Schowaj przedmiot" i po prostu wybrać przedmiot do schowania. Pamiętajcie, że torby i plecaki mają także ograniczone miejsce, więc nie schowacie do nich wszystkiego. Dynamiczni aktorzy to rzecz, która jest już na każdym lepszym serwerze Role Play, więc u nas także nie mogło tego zabraknąć. Póki co nie są oni aż tak rozbudowani jak chcemy, ale z biegiem czasu postaramy się ich "dorobić", a wy będziecie mogli z nich nawet rozmawiać. Będą oni brali udział m.in. w dynamicznych napadach (ups. trochę za wcześnie o tym napisałem), pracowali w banku lub sklepach. Dodatkowo na ulicach będziecie mogli dostać od nich questy (niekoniecznie takie jak z RPG). To rzecz, która już była, ale uznaliśmy, że skoro to reklama to możemy Wam to ponownie przedstawić (bo i tak mało osób z tego korzystało). Wprowadziliśmy nowy typ biznesu zwany "Studio Tatuażu" w którym jak pewnie każdy się domyśla można sobie zrobić tatuaż. Jak to działa? Tatuażysta wysyła wam ofertę /o tatuaz, a następnie wpisuje miejsce wykonania tatuażu i jego opis. Wy możecie sprawdzić swoje dziary pod /tog, a inni gracze pod /tatuaz ID. Po przekroczeniu progu 3 tatuaży pojawi wam się status nad głową "wytatuowany". To coś, co większości z Was nie dotyczy, ale i tak fajna rzecz i może wszystkich ucieszyć. Pewnie mieliście nie raz dość czekania na to, żeby jakiś Administrator postawił wam dom/grupę/cokolwiek innego, a na serwerze były same niższe levele. Od teraz nie będzie tego problemu, bo stworzyliśmy nowy system uprawnień administracyjnych. Administrator posiadający prawa do nadawania uprawnień może nadawać każdemu np. możliwość tworzenia drzwi. Rangi, czyli te słynne levele, które były kiedyś w skrypcie są od dzisiaj tylko nazwą np. "Gamemaster" lub "Supporter". Tak to nic nie znaczą. Skoro odgrywamy klimaty Vice City, wpadliśmy na pomysł, żeby stworzyć coś do będzie jeszcze bardziej nakręcało grę w tamtych czasach. Telefony komórkowe to nie było coś częstego i mało osób je miało, dlatego my odwzorowaliśmy to i stworzyliśmy system dynamicznych budek telefonicznych. Jeśli znajdujesz się w odpowiednim markerze masz opcje użycia komendy /budka, dzięki której możesz zadzwonić do kogoś i będziesz "nieznajomy". Opłata wynosi $5 za minutę połączenia. Dynamiczne napady miały już być dawno temu, ale trochę przesunęliśmy nasze plany i pojawiają się dopiero na tej edycji. Posiadając odpowiednie przedmioty, samochody oraz wystarczającą ilość ludzi można rozpocząć napad rabunkowy na kilka różnych lokacji. Gangi posiadają inne miejsca, mafie posiadają inne, ściganci inne itd. Skąd można zdobyć te przedmioty? Kupić w lombardzie, kupić od aktorów, którzy czasem mają dla was do sprzedaży różne rzeczy lub też pokazać screeny z craftingu jednemu z gamemasterów. Napady można wykonać na różne sposoby, głównie na cicho oraz głośno. Jeśli wykonujecie na cicho to musicie być lepiej wyposażeni (m.in. silencedy), a na głośno no to wiadomo.. wystarczy tak naprawdę rozpocząć napad . Napady będą aktualizowane, a jeśli macie jakieś sugestie cd. ich działania to zapraszamy do działu propozycji. Nowe panele i forum mam nadzieję, że przybliżą nas chociaż trochę do słonecznego Miami oraz do tych czasów, które będziemy grać. Styl forum jest ogólnodostępny, czego nie mamy zamiaru przed Wami ukrywać, ale nie spoczęliśmy na takiej łatwiznie i wystarczająco został przerobiony, a panele zostały zrobione przez naszego gamemastera kukiego, za co mu bardzo dziękujemy. (może teraz mniej ludzi będzie narzekać, że wszystko czysto z "emeski") Kilka mniejszych zmian: dodaliśmy nowe skróty klawiszowe pod /tog oraz normalnie (m.in. "N", żeby otwierać bramy), usunęliśmy tekst "/me" przy używaniu " :D", zamiast tego nad głową gracza pojawia się tekst np. [me] śmieje się[/me], poprawiliśmy błąd z liczbą znaków w /glob i /ado, teraz już nie będziemy musieli tego rozbijać na kilka linijek, naprawiliśmy kilka mniejszych błędów językowych oraz zwykłych (np. SendClientMessage w /g), dodaliśmy nowe statusy postaci ("nowa postać", jeśli gracz ma mniej niż 2h i "handluje", jeśli stoi na cornerze), zmieniliśmy sporo kolorków i textdrawów w grze, żeby odsunąć was od myśli, że nie gracie na autorskim skrypcie (bo wiele osób w kółko na to narzeka), poprawiliśmy wygląd '@' (czat OOC grupy) oraz dodaliśmy '!' (radio IC grupy), wszystko teraz wygląda już "normalnie" jak na większości serwerów, dodaliśmy komendę /v sign, dzięki której SFSD będzie mogło tworzyć nowe opisy rejestracji, stworzyliśmy komunikaty o strzelaninie dla SD i MC (jest 50/50, że dostaną komunikat), dodaliśmy dwie komendy: /ddo i /dk, dzięki którym będziecie mogli wykorzystywać narracje trzecioosobową w budynku w którym są inni gracze (kolejna przydatna rzecz dla PD) lub będziecie mogli im coś powiedzieć poprzez /dk, dodaliśmy system, dzięki któremu gracze będą odczuwać prawdziwe obrażenia po strzelaninach, tj. jeśli dostaliście w nogę, nie będziecie mogli biegać dopóki "nie wykurujecie się" lub nie uleczy was jakiś medyk. Jeśli dostaniecie w głowę załączy wam się krótka, nie freezująca animacja, a wy dalej będziecie mogli brać udział w strzelaninie, poprawiliśmy większość/wszystkie bugi, które były kiedykolwiek w skrypcie i mamy nadzieję, że po starcie znajdziecie ich jak najmniej. dodaliśmy komendę /przyjrzyj, dzięki której możemy przyjrzeć się dokładniej innemu graczowi (w końcu będziecie mogli dokładniej pokazać jak Wasza postać wygląda) dodaliśmy komendę /odznaka, która jak sama nazwa mówi pokazuje innemu graczowi odznakę Jak już mówiłem, stawiamy ogromny nacisk na fabułę naszego serwera. Tutaj krótka notka, trochę wyjęta z kontekstu, ale mam nadzieję, że zrozumiecie wszystko. Nie wiadomo czemu nie działają tutaj spoilery, dlatego wrzucam fabułkę na pastebin. https://pastebin.com/tcbpYB8z Discord - https://discord.gg/TQk8v7v Facebook - https://www.facebook...41695583136204/ Forum - capital-rp.eu Forum zostanie otwarte w ten piątek (17.11.2017) o godzinie 18:00. kxnrvd., mcmetrowy, kukikovsky i 1 inny lubią to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v a p o r w a v e Opublikowano 15 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 ładne, przejrzyste, serwer godny uwagi Capital-RP i kukikovsky lubią to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kxnrvd. Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Pragnę poinformować, iż forum wystartowało! Zapraszamy do tworzenia kont i oswajania się z starym "nowym" Capitalem! capital-rp.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrLucas112 Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Fajnie fajnie, ale ilu planujecie mieć graczy? Zawsze propsowałem nowe projekty, ten zapowiada się świetnie... Ale tak jak piszę od dawna, teraz to rozrywanie i zabijanie świata Role Play :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capital-RP Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Chyba to nie my powinniśmy planować ilu graczy będzie Stała liczba 50 osób powinna nas zadowolić, póki co czekamy na więcej rejestracji na forum. Dzięki za miłe słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0x1k Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Moim zdaniem to ładnie to wygląda - na pewno tam zawitam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kxnrvd. Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Fajnie fajnie, ale ilu planujecie mieć graczy? Zawsze propsowałem nowe projekty, ten zapowiada się świetnie... Ale tak jak piszę od dawna, teraz to rozrywanie i zabijanie świata Role Play :/ Nie koniecznie nowy projekt Ilu graczy? Na poprzedniej edycji było spoko przez okres tygodnia po starcie, utrzymywało sie 40-50, potem coraz mniej i mniej, przenieśliśmy się do FC, tak samo - do trzech dni po starcie do 40 osób online, potem spadało, aż utrzymywało się zawrotne 10 osób. Nie chcemy powtórki z rozrywki i dopracowujemy serwer do takiego stopnia, żeby średnia dziesięciu osób była pomnożona conajmniej o 4, 5 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukikovsky Opublikowano 23 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Witamy Was wszystkich w pierwszym changelogu! Chcieliśmy Was poinformować o postępach w pracy nad naszym skryptem oraz pokazać kilka systemów, które zostały stworzone już trochę czasu temu w bardziej dokładny sposób. Plany się trochę pokrzyżowały, miał być news, ale wyszło mniej zmian, dlatego postanowiliśmy, że przynajmniej nie zostawimy was z niczym i napiszemy chociaż co zrobiliśmy przez ten czas ;] Z nowszych rzeczy zostały wprowadzone: nowy system kont bankowych, opiera się on teraz nie na samym graczu, tylko jest to teraz jakby oddzielna rzecz, organizacje przestępcze będą mogły okradać graczy z ich kart i ew. PINów, a później wyciągać pieniądze z bankomatów. do @up zostały wprowadzone karty płatnicze, dzięki którym możemy wypłacać pieniądze z bankomatu, usunęliśmy animacje przy postrzale oraz poprawiliśmy animacje po postrzale w nogę (chodzi tutaj o obrażenia po dostaniu strzału w nogę, wcześniej animacja się zapętlała), dodaliśmy radar, którym SASD może kontrolować prędkość pojazdów znajdujących się przed nimi, @Sucky Ducky umożliwiliśmy graczowi schowanie się po drive-by'u, @K.O. DrakeU, dodaliśmy możliwość wyłączenia automatycznego /me przy np. chowaniu czegoś do samochodu, dodaliśmy bardzo, bardzo podstawowy system odcisków palców, który będzie z biegiem czasu rozwijany, zmieniliśmy lekko kartoteki in-game (wcześniej komenda /lspd). Od dziś SASD może dowiedzieć się dużo więcej o mieszkańcach miasta, dodaliśmy status narkomana pod nickiem, gdy gracz zażyje więcej niż 30 narkotyków, przez ten czas zajęliśmy się głównie poprawą bugów powstałych podczas mojej pracy nad skryptem, postaraliśmy się także o zoptymalizowanie skryptu, możliwe, że nie odczujecie tego w grze, ale po skompilowaniu czuć, że jest lżej. dodaliśmy komunikat przy strzale w danej dzielnicy, Zgodnie z obietnicą daną przez @kuki udostępniamy wam nowe panele, możecie już zakładać postacie, oczywiście jeśli chcecie. Nie dużo zmian, ale tak jak się umawialiśmy: newsy, a raczej changelogi będą się pojawiać co dwa dni. Mamy jeszcze sporo czasu, ale nie zapominajmy też, że skrypt robię w całości sam i nie mam wystarczająco czasu, żeby zrobić 5 systemów w dwa dni. Większych rzeczy oczekujcie co tydzień. Tak jak napisałem wcześniej: większość czasu zajęło przerabianie systemu banków oraz wdrażanie kart płatniczych oraz eliminacja bugów, które powstały przy moich zabawach. Będzie więcej, jak to pisali na pewnym serwerze: stay tuned. Jeśli ktoś nie jest na bieżąco to zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorian090 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ładne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hype100 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Sprobuje tam zagrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Comandosik Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Sprobuje tam zagrac Zagrasz, zagrasz Już dawno projekt został zamknięty ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doggBOT Opublikowano 7 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 hahaha nie było czym zawracać sobie gitary. Ghandi lubi to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunciu2 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ładna grafika ale sądzę że nie wypali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluur Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Temat zostaje zarchiwizowany - projekt jest zamknięty. W przypadku chęci przywrócenia tematu proszę o kontakt na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Jesús Opublikowano 6 Października 2022 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2022 <div class="ipsMessage ipsMessage_error"> Temat zostaje zamknięty bez możliwości powrócenia go na forum (możesz napisać wyłącznie nowy temat). </div> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi