Skocz do zawartości


 Photo

Prezentacja - Los Santos Stories

4 tygodni temu

Napisane przez Admin w dziale Aktualności

news--1493112372-U1.png

 

Los Santos Stories to projekt osadzony w pierwszym mieście Carla Johnsona na platformie San Andreas: Multiplayer. Wyróżnia go nie tylko autorskie oprogramowanie pisane od zera, ale także szeroki wachlarz możliwości rozwijania postaci, mnóstwo nowych opcji które z pewnością zaskoczą każdego,a przede wszystkim zarząd posiadający wieloletnie doświadczenie na scenie Role Play. "Tak my też byliśmy graczami - ba - dalej nimi jesteśmy! Biorąc pod uwagę nasz bagaż doświadczeń, jak i otwartość na "nowe", staramy się zapewnić rozgrywkę na najwyższym poziomie." - dopowiedział bluur, Administrator LS-Stories w prywatnej rozmowie dla Centrum-RP.eu.
 
Oprogramowanie jest sukcesywnie ulepszane w porozumieniu z graczami. Głowy otwarte na nowe pomysły, dlatego dział propozycji jest regularnie odwiedzany, a tematy w nim indywidualnie rozpatrywane- co z resztą widać na pierwszy rzut oka wchodząc na forum serwera. "Wspieramy również rozmaite projekty In Character; od Farmy za miastem po CrackHouse czy Złomowisko." - dorzucił bluur.
 
 
Serwer na chwilę obecną działa- i to całkiem nieźle, bo już od Lutego, codzienne aktualizują skryptu o kolejne nowinki czy też ficzery, wspomagają rozwój projektu zarówno pod kątem technicznym jak i społecznościowym- przez co LS-Stories uzyskuje tak wielkie poparcie w społeczności SA:MP. "na lsstories nie ma krawaciarstwa i więcej jest normalnych graczy niż raków" - dodaje jeden z graczy LS-Stories.
 

 

news--1493112389-U1.png

 

Warto wspomnieć, że samo forum jest przejrzyste i porządnie zrobione, co sprawia że projekt w chwili obecnej wygląda na coś poważniejszego. Warto przyjrzeć się skryptowi, ponieważ LS-Stories wprowadził do standardów gry następujące udogodnienia i urozmaicenia:
 

- Historia transakcji w banku, dzięki czemu masz możliwość kontrolowania swoich wydatków,
- Interakcja na przycisk, dzięki czemu nie musisz za każdym razem wpisywać komendy,
- Uproszczone budowanie wnętrz budynku, ustalenie jego metrażu,
- Wysyłanie SMS do postaci, która jest offline (odczyta go po wejściu do gry),
- System tatuaży,
- Cornery dla gangów ulicznych,
- Gotowanie we własnym domu,
- System mieszkań w blokach,
- System schowków montowanych w pojazdach.

 

news--1493112413-U1.png

 

Dla osób, które w pewnych godzinach po prostu nie mają nic do roboty, Administracja LS-Stories stworzyłą idealne ewentualności do rozwijania swojej postaci oraz ich majątku. Prace dorywcze, które są na serwerze, dają właśnie taką możliwość i pozwalają na zajęcie się czymś w momencie, gdy nie ma akurat osób, z którymi chcielibyśmy pograć. Poniżej lista prac dorywczych, którą otrzymaliśmy bezpośrednio od Administracji LS-Stories:

 

Kurier - po zdobyciu swojego pierwszego pojazdu silnikowego, choćby najtańszego Faggio, można zacząć swoją karierę kurierską, która polega na dostarczaniu zaopatrzenia do firm prowadzonych przez innych graczy.
Magazynier - w dokach, można zająć się przenoszeniem paczek z łodzi do magazynów, a każda dostarczona w taki punkt paczka daje nam kilka dolarów zarobku.
Wędkarz - marząc o karierze wprawnego wędkarza, można zaopatrzyć się w sklepie 24/7 w wędkę. Następnie, w wyznaczonym punkcie, możecie rozpocząć połowy. Każdą złowioną rybę można później sprzedać za odpowiednią kwotę w sklepie. Nikt nie zabroni wam też zachować tego, co złowiliście, by później usmażyć to i zjeść.
Drwal - typowo męska robota, dla ludzi z krzepą. Wycinki prowadzi się w wyznaczonym miejscu, a zgromadzone później drewno można odsprzedać w mieście.
Fotograf - oferujemy również możliwość wybrania kariery fotografa, a ciekawe zdjęcia z różnych wydarzeń w świecie gry będą odpowiednio nagradzane przez naszą ekipę. Tą ścieżkę można połączyć również z branżą rozrywkową, co tylko powiększy wasze zarobki.

 

 

news--1493112431-U1.png

 

Na wielu projektach serwerów RolePlay mocno kulejącą frakcją zawsze było MC. W zasadzie organizacja ta nie miała żadnych ciekawych zajęć prócz aplikowania leków, by gracze po BW mogli naładować brakujące punkty HP. LS-Stories ma na to radę:

 

"My wychodzimy do graczy z czymś zupełnie innym. Przy postrzale w którąś z kończyn nasza postać zostanie w jakiś sposób ograniczona. Postrzał w nogę to brak możliwości biegania/prowadzenia pojazdów, postrzał w rękę to brak możliwości korzystania z broni (w przypadku aktywnego użycia, broń wypada na ziemię. Można ją podnieść, ale nie da się już użyć). By zlikwidować ograniczenia, gracz musi udać się do pobliskiego szpitala na zabieg, który pozwoli wrócić postaci do pełnej sprawności." - dodaje bluur

 

news--1493112445-U1.png

 

Wszyscy pamiętają ze starych serwerów SA:MP RolePlay złomowisko za granicą LS-SF, gdzie można było oddać swój pojazd do złomowania, w zamian za to otrzymując jakieś pieniążki do wykorzystania w dalszym etapie gry. Na możliwość pozbycia się swojego starego pojazdu na złomowisku za symboliczną kwotę wpadli również Administratorzy w/w serwera. Można również nabyć coś niedrogiego z rzeczami do pewnych poprawek. Od czasu do czasu na złomowisku odbywają się licytacje pojazdów w ciemno. Dzięki temu Los Santos jest dużo lepiej zmotoryzowane niż kiedyś!

 

 

Los Santos Stories to z pewnością projekt, który zaskakuje innowacyjnością - i nie jest to określenie na wyrost. Tworząc idealne miejsce do gry dla graczy plusuje u wszystkich zwolenników prawdziwego RolePlay. Niestety nie mnie oceniać jest poziom rozgrywki- to oddaję w ręce naszych użytkowników.

 

Sam skrypt to nie wszystko- mogę tutaj wymienić minusy projektu, którymi są m.in. źle dobrane proporcje dot. przewagi udoskonaleń dla grup przestępczych czy grup oficjalnych nad zwykłymi userami, którzy zamierzają grać czystego cywila, lecz przewaga plusów daje nam jeden werdykt, jedną ocenę: piątka z plusem za dobre przygotowanie!

 

A co Wy sądzicie o LS-Stories?

  623 wyświetleń · 15 komentarzy ( Ostatnio skomentował Admin )

 Photo

DM Langrab II - zagraj z nami

3 dni temu

Napisane przez Admin w dziale Aktualności

news--1494331722-U1.png

 

Nowy serwer DeadMatch w San Andreas Multiplayer. Powstaje na podstawie pierwotnego wydania gamemodu Landgrab, tym razem z wykorzystaniem od pierwszej linijki kodu najnowsze rozwiązania programistyczne czego efektem ma być w pełni funkcjonalna, szybka rozgrywka.
 
 
Uwaga! Zwróciliśmy uwagę na to, że na SA:MP  nie ma już serwerów których interfejs nie kaleczy  naszych oczu kolorowymi textdrawami i kiczowatymi  obiektami tworzonymi bez pomysłu. My przywiązujemy wagę do każdego elementu rozgrywki!
 
Staramy się ograniczyć liczbę komend tak, aby rozgrywka stała się dla Was intuicyjna, prosta i przystępna nawet, jeśli serwer ten będzie przygotowywany w języku angielskim.
 
Tak jak w klasycznym landgrabie, aby zarobić - zabijasz innych, oraz kupujesz biznesy. Zakładasz grupy graczy, dzięki którym zdobywasz dużo szybciej!
 
Zdobądź ze swoją grupą bazę w której znajdziesz kamizelkę i broń której nie otrzymasz w żadnym innym miejscu! Pilnuj swojego terytorium przed innymi graczami - fanty będą pojawiać się co minutę!

 

news--1494331739-U1.png

 

Tak jak wspominaliśmy w ostatnim newsie nt. Landgrab II, nie tworzymy multum komend, które mają jedynie utrudnić grę- stąd automatyka przy otwieraniu wszelakich bram- wystarczy podejść do aktora i wcisnąć Y, zaś brama sama się otworzy.

 

 

Gdzie spotkamy owe bramy? 

Z pewnością są to bazy, o które warto walczyć- jej przejęcie wiąże się z dostępem do super samochodów, których nie znajdziemy na mapie. W bazie znajduje się również point of healt, w którym możemy się uleczyć. 

 

Na chwilę obecną mamy jedną bazę, którą chcemy powielić w kilku innych miejscach, aby gracze mięli możliwość rywalizacji.

 

Każda z baz oferuje jedną z różnych broni do wyboru - w tej, prezentowanej wyżej- znajduje się bazooka- tak, aby nie pozwolić nikomu dostać się do bazy!

 

news--1494331775-U1.png

 

Jeśli chodzi o zakup broni - niskie ceny broni pozwolą na szybki zakup interesującego nas ekwipunku. Pamiętajmy jednak, że pieniądze nie płyną z nieba- trzeba je zarobić.. W tym celu powstały biznesy. Ich ceny zaczynają się od 8 tysięcy a kończą na milionie. Aby zakupić taki biznes- trzeba po prostu mieć pieniądze (a te zyskujemy zabijając innych graczy). Pamiętaj, że jeśli nie zabezpieczysz swojego dorobku w banku- Twoje oszczędności przepadną tak samo jak bronie, które niedawno zakupiłeś.

 

Po zakupie biznesu- pilnuj go! Ponieważ inny gracz może go od Ciebie odkupić, a zebrane w tam środki wpłyną na konto owego gracza!

 

Do dzieła. Serwer został otwarty dla wszystkich graczy.

 

 

 

HostName: [ENG/PL] DM-Landgrab !NEW!

Address:  155.133.44.41:7777
Players:  0 / 500
Ping:     20
Mode:     Landgrab II DM/TDM
Language: English/Polish
 
Screeny z gry:
news--1495533878-U1.png
news--1495533989-U1.png

  64 wyświetleń · 1 komentarzy ( Ostatnio skomentował Wild-Fox )

 Photo

game4us - this is the game for us

11 kwi 2017

Napisane przez Admin w dziale Aktualności
news--1491900371-U1.png
 
Cześć! W ubiegłym tygodniu nie było nic- przepraszam, dlatego dziś rewanżujemy się podrzucając ciekawostkę, która zapewne zmieni poglądy każdego użytkownika nt. powstających serwerów, bo tych jest co raz więcej.

 
Jak wspominałem już kilka newsów temu, cała społeczność RolePlay, którą każdy uważa za wymierającą przechodzi swoje kolejne lata świetności- idealnym przykładem na to jest właśnie Game4us, które powróciło do gry po bardzo długim okresie nieaktywności, ale o tym poczytacie w wywiadzie, teraz czas na mój prywatny ślinociąg, który chcąc nie chcąc musicie przeczytać. Autorem jest DaGaXeR (drugi Mario i nie mylić go z projektem MightyRP, ale mam nadzieję, że już nikt się za tę informację nie obrazi).
 
Nawiązując do wspomnianej wyżej społeczności musimy sobie jasno powiedzieć, że każda społeczność - tak samo jak różne kultury ludzkiej cywilizacji przeżywają swoje wzloty czy upadki. Tak samo jest z naszą społecznością RolePlay, która przeżywała ogromne boom w latach 2006-2010, zaczynając od Godfatherów z forum na phpbyPrzemo i darmowych hostingach (laa, xyz i inne tego typu), którego przykładem może być otherlife (tworzonym przez Hugo)- gdzie następnie przeszła ogromną transformację na serwery RolePlay, których zalążkiem były m.in. RPRP (słynny plerp, tworzony przez ... ? - konkurs, niżej ), z którego większość graczy przeszło na obecne devGaming (Majkel i H5N1), LS-RP (Balona), H-RP (Camana i Misiaka, dzisiejsze net4game). Warto wspomnieć w tym momencie twórców, którzy tworzyli świetne projekty, na których dało się grać i zapewne jeszcze kilkoro z Was pamięta ich projekty, a patrząc tak na ramę czasu- nie było to tak dawno, lecz wspomniane zaraz osoby wyłączyły się z gry (lub są nadal, pod innymi nazwami- ale tego się nie dowiecie ode mnie): Mario, Ownede, Nertowny, Holnista, Destroyer, Hayato, Wiśnia, CeKa, Logiteh, KaLu, GoToDark, Lesiu, Marcin Majewski (dopiszęmy resztę wspólnie).
 
Upadek plerpa uważany jest przez wielu za moment, w którym rozpoczęła się ostra walka o graczy, w której pałeczkę przejął Misiak z obecnym net4game, przechwytując możliwie największą ilość graczy, co w połączeniu ze świetnie grywalnym skryptem, który był wówczas non stop aktualizowany, przyniosło obecną sławę.
 
O LS-RP.net pisałem dość dużo, w większości były to artykuły negatywne, prześmiewcze, których teraz się wstydzę i nie ukrywam, były to artykuły pisane w jednym celu- "nie ważne jak o Tobie piszą, ważne aby pisali"- choć materiały zawarte w tamtych artykułach na tamten moment uważałem za realne i niepodważalne, ponieważ podesłał je jeden z czerwonych. Niemniej jednak LS-RP zrobiło bardzo duży krok do przodu za co im dziękuje- otworzyli się na graczy. Fuzja, którą dokonali z Mario i Camanem przyniosła wiele dobrego- dwa odrębne światy graczy- połączyły się i była to pierwsza udana fuzja, która niestety upadła kilka miesięcy po swoim pionierskim finale. Niektórzy bowiem pamięają nertownego i ownede- bo tam też były "jakieś" fuzje, z których wyszło wielkie nic.
 
No dobrze, bo opisywaliśmy odległe lata- a co z tymi teraźniejszymi? Niewiele wiem, niewiele się wypowiem, ponieważ osobiście zakończyłem rozgrywkę RolePlay w roku 2013, próbując jeszcze czegoś na MightyRP (Mario), ale dzięki temu serwisowi widzę ciągle powstające projekty, które odnoszą swoje sukcesy- nie ważne czy są mniejsze czy większe, po prostu- odnoszą je. Tak samo jest właśnie z dzisiejszym wywiadem- opisujemy projekt, który ma za sobą już jakieś doświadczenie, z którym powraca- a co przygotowali dla Was? Czytajcie.

 
news--1491892632-U1.png
 
1. Wróciliście - no właśnie? Dlaczego WRÓCILIŚCIE, a nie "istniejemy nadal"?
W 2014 roku musieliśmy przerwać działalność game4us z dwóch ważniejszych powodów. Pierwszym było kilka błędów, które wykluczały spokojną grę, a drugim, że nie było czasu ich wyeliminować. Jak to w życiu bywa - są rzeczy ważne i ważniejsze, dlatego nie mogliśmy przekładać swoich spraw prywatnych nad fikcyjny świat. Nie ukrywamy, że to dla nas ogromna przykrość, bo pomimo gorszej wersji skryptu mieliśmy większe szanse. Wtedy ludzie nie przejmowali się tym z kim grają, a gdzie grają - dzisiaj według nas jest odwrotnie.  Znamy wiele osób, które potrafiłyby nas wspomóc w trudnym czasie, jeśli takowy by nastąpił, więc jesteśmy gotowi podjąć się wyzwania, by znów stanąć na proste nogi.
 
2. Skrypt- jak to u Was z nim jest? Kto go pisze, co to za skrypt?
Autorem skryptu game4us.pl jest Mario, łapie się on wszystkiego co zawiera kod. Programowania w pawn uczy się od 2012 roku, gdzie to przerabiał starego poczciwego godfathera pod okiem zigimaki z Five Role Play (pozdrowienia, jeśli to czytasz). Później dorwał honesta, a kolejnym krokiem było pisanie czegoś swojego od pierwszych linijek. Każdy skrypt jaki jest dostępny w internecie (a także niekiedy nie jest) przewinął się przez jego ręce, by mógł wyciągnąć wnioski czy dało się coś zrobić lepiej. Ciągła nauka jest kluczem do sukcesu, także nie możemy powiedzieć, że działamy na totalnie amatorskiej podstawie. Skrypt jest grywalny, ciągle ulepszany i nie mamy potrzeby go zmieniać na jakiś dostępny w internecie - no bo po co przeprowadzać się z rodzinnego domu?
 
3. Czym, wg Was odróżniacie się od powstającej i istniejącej już konkurencji?
Konkurencja to zbyt ogólne pojęcie. Serwery można podzielić na 3 typy, czyli ciężki Role Play (net4game), średni Role Play (ls-rp) oraz łatwy Role Play (Mrucznik). My stawiamy siebie gdzieś pomiędzy ciężkimi, a średnimi serwerami. Chcemy zapewnić graczom nowe, świeże miejsce do popisu, gdzie mogą się wykazać i spędzać niezapomniane chwile dzięki interakcji ze sobą. Stawiamy nacisk na pełną swobodę przy kreowanie swojej postaci, jednocześnie nadzorując czy nie wykraczają oni poza regulamin. To do czego nigdy nie będziemy chcieli dopuścić, to do nudy i monotonności, bo to one zjadały serwery od wewnątrz.
 
4. Kto tworzy ekipę game4us? Po ile macie lat i jakie jest Wasze doświadczenie z RolePlay?
Krzesełka w zarządzie grzeją Mariusz z Bartkiem. Mariusz (Mario) obserwował każdy większy projekt, który pojawił się w internecie. Ma szerokie pojęcie na temat pracy w grupie, potrafi znaleźć każdemu zajęcie. Bartek (Winek) obejmował dosyć ważne stanowiska w ekipach projektów Role Play, kiedyś posiadał swój własny serwer. Nie niżej, a na innym stanowisku - Administrator SA:MP - piecze sprawują Karol (Shajbus) z Piotrkiem (Lexon51), zajmując się przedsiębiorstwami i organizacjami przestępczymi. Dalej, jako opiekunowie serwera, czyli Gamemasterzy SA:MP śmigają Jakub (Soplica), Mateusz (Apertif) oraz Rafał (Erro). Póki co jako Moderator forum Tomek (chimorinkue) jest sam. Każdy z nas sprawuje się najlepiej jak może na swoim stanowisku, każdy wie co ma robić, a w razie problemów możemy na siebie liczyć - i to jest kluczem.
 
5. Jak widzicie siebie (już jako serwer) za sześć miesięcy?
Bardzo chcielibyśmy móc powiedzieć o prężnym rozwoju, ciągłych krokach na przód, ale nigdy nie możemy być pewni, czy społeczeństwo będzie otwarte na nas, tak jak my jesteśmy dla niego. Człowiek boi się zmian, wszystkim na raz niekiedy nie da się dogodzić, w szczególności ta pierwsza kwestia jest dla nas jak strzał w kolano. Chcemy być innowacyjni tworząc wiele aspektów od strony gry, które pozwolą nie tylko na bardziej intuicyjne interakcje między graczami, a także ze skryptem. Niektórzy nawet podciągną to pod jakiś element gry RPG. Niekiedy nie ma wystarczającej liczby graczy, by wykonać ciekawe akcje, do których to właśnie gracze są potrzebni. Z pomocną dłonią przychodzi skrypt, niekiedy odciążających graczy z tych żmudnych zadań, które na innych serwerach muszą wykonywać. 
 
6. Co było dla Was największą inspiracją do tego, aby reaktywować projekt?
Jak to ciągle powtarza Mario - jest wiele rzeczy, które można zrobić lepiej. Do tego dokładają się nasze pomysły, czasami trafne, a czasami nie, jak to w życiu bywa. Wspominając rok 2014 mamy wyrzuty sumienia, że tak spartaczyliśmy sprawę. Chęć odpłacenia powierzonych w nas nadziei, oraz pokazanie jak wiele rzeczy nie zostało jeszcze zrealizowanych jest chyba największą ideą.
 
7. Jakieś smaczki dla graczy?
Kamery
Monitoring CCTV czy chociażby kamery rozlokowane przez firmy ochroniarskie to podstawa ochrony biznesu. Służby porządkowe i firmy ochroniarskie mają dostęp do specjalnej komendy, dzięki której będą mogły w czasie rzeczywistym mieć podgląd co dzieje się w danym budynku, czy strefie. Do montażu kamery będzie potrzebne zamówienie jej z hurtowni, bycie na służbie grupy o wyżej podanym typie, oraz 30 sekund oczekiwania lub odgrywania akcji Role Play - w zależności po której stronie jesteście. Kamery zapisują informacje o graczach i posiadanych przez nich broniach (tylko tych aktywnych, czyli "na pasku"), ale tylko jeśli są sprawne. Kamerę można unieszkodliwić jeśli przez 3 minuty nikt nie udaremnił nam próby przecięcia jej kabli, albo zadano jej 250 obrażeń (nalicza się tylko z broni palnej).
 
news--1491900389-U1.png
 
A jakie jest Wasze zdanie na ten i tamten temat?
No i oczywiście o ile zauważyliście w miejscu odnośnie RPPL- kto był założycielem tego serwera? Premium na 7 dni do zgarnięcia!
 
Dodatkowo, dla podtrzymania pamięci i wiedzy wpisujcie poniżej osobistości wraz z projektami, w których uczestniczyli, np:
- c-Games: Caman, Mario, Aliqe

  656 wyświetleń · 16 komentarzy ( Ostatnio skomentował Winekxd )


Centrum-RP Server

WSPÓŁPRACA






Newest Members