Skocz do zawartości

GoToDark

Użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana GoToDark w dniu 10 Grudnia 2017

Użytkownicy przyznają GoToDark punkty reputacji!

Profile Information

  • Miejscowośc
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

3 402 wyświetleń profilu

Osiągnięcia GoToDark

  1. Patrząc na to, że GTA V nie jest w stanie zaoferować stabilnej rozgrywki graczom na serwerze, a MTA zmienia zupełnie klimat gry GTA San Andreas w praktycznie zupełnie inną grę (chociaż to też zależy od tego co zrobią twórcy) to nie powinno im być wstyd, przynajmniej na ten moment.
  2. Akurat w byciu 'developerem' się dość mocno popisałem, to prawda Zostałem zaproszony do tego projektu kilka tygodni temu bo pilnie potrzebowali programisty, więc wiem jak wygląda to wewnątrz. Dlatego moja ocena jest taka, a nie inna.
  3. Bez większych szans na wystartowanie, ale zobaczymy...
  4. Takie podejście właśnie psuje scenę roleplay. Jeśli scena oczekuje profesjonalnego projektu to może być on stworzony tylko na w pełni autorskim gamemode, panelach. Zawsze było to jasno widać, serwer z autorskim skryptem osiągał dużo większe liczby graczy niż "coś" kupione po raz setny na kolejny projekt, bądź pobrane z neta. Co do samego tematu, jest szansa na stworzenie solidnego serwera, ale musi się zabrać za to ktoś nieco bardziej zorganizowany i doświadczony niż typowy lajk. Gamemode to nie może być kopia jakiegoś net4game, c-rp czy jakiegokolwiek innego serwera. Nie ma już czasów gdzie tworzy się serwery nakazuje komuś granie XXX lat by zarobić $300, jednak programiści dalej idą w tym kierunku i widać dlaczego nie ma żadnego porządnego serwera.
  5. Więc nie pisz postów w tym dziale, skoro nie chcesz komentować. Zaniżasz nieco poziom tego forum.
  6. Rozumiem, że największy zarzut stawiany tutaj to kupiony zbyt dobry serwer?
  7. Prawdę mówiąc to mało mnie obchodzi co sobie wyczuwasz, lub też nie. Nie jesteś potencjalnym graczem, którego uzyskamy bądź chcemy uzyskać więc jedynie mogę szanować Twoje uwagi, ale kompletnie się z nimi nie zgadzać. Widać, że masz bardzo, ale to bardzo małe pojęcie na temat programowania. Nawet dedyk za 1000zł nie zastąpi optymalizacji, która wybacz ale na każdym projekcie HRV stała na bardzo wysokim poziomie.
  8. Może po to, że cały czas pracujemy nad serwerem na platformie GTAV?
  9. Jeśli tak bardzo interesują Was nasze wydatki to jestem je w stanie dość jasno przedstawić. Serwer E3-SSD-5-32 soyoustart - 218,44 PLN Cloudflare Pro Plan - 75 PLN Domena - 41 PLN / rok Nie podchodzimy jak frajerzy do tworzenia projektu, stawiając projekty na maszynach za 30 zł, gdzie potem 3/4 rzeczy nie jest w stanie działać poprawnie. Pragnę zauważyć, że SA-MP wykorzystuje tylko 1 rdzeń więc kupienia najtańszej opcji kończy się lagami na serwerze, co pokazywało już wiele projektów (oczywiście ważna jest też optymalizacja skryptu, którą stawiamy sobie na bardzo wysokim poziomie). Teraz jeśli chodzi o "wyciągnięciu kasy z kieszeni potencjalnego gracza". W latach 2014 - 2017 (okres projektów Harvest RolePlay) zarobiliśmy dokładnie 2182,95 PLN z tytułu premium SMS, oraz 311,08 PLN z tytułu Google Adsense (wypłata jest możliwa dopiero po osiągnięciu limitu 300 PLN). Z tego mogę Wam powiedzieć, że cała zarobiona gotówka nie starczyła na pokrycie nawet 50% kosztów, które ponieśliśmy na wydatkach względem maszyny/konkursów/wysyłki sms/cloudflare. Ponadto chciałbym zauważyć, że na naszym forum nie ma Google Adsense. Ja wiem KaLu, że masz teraz super projekcik wild-fox, który szczyci się tym, że stoi na zwykłym hostingu, serwer gry na pukawka.pl (tracone zbędne milisekundy na łączeniu mysql www-serwer), ale nie każdy musi iść najtańszą drogą i robić coś byle jak. Można coś zrobić dobrze, by gracze w przyszłości nie mieli żadnych kłopotów z opóźnieniami, bądź brakiem dostępu do jakiejkolwiek z usług. Nie przeczę, że na SA-MP da się zarobić potężne pieniądze bo jest to możliwe (pokazuje to ls-rp, net4game i devgaming), ale by były takie zyski o który Wy myślicie w swoich głowach to potrzeba czasu, projekt musi stać dłużej niż 2 - 3 miesiące. That's all.
  10. Historia nieco okrojona, bo jeszcze wcześniej pomocnika miał zupełnie inny typ (ten sławny pomocnik, gdzie wchodziły tłumy gdy net4game upadał na chwilę), którego potem odkupiłem od tego typa. A dopiero potem powstał pomocnik Mielnika itd.
  11. GoToDark

    cGames.pl

    Trochę 2/10 robić projekt pod dawną nazwą c-rp.
  12. Dopiero edycja tworzona przez ŁySego (po upadku harvestgames) zaczęła używać to hasło. Harvestgames robione przez Mario, Caman'a używało hasło 'Games for you'.
  13. Rozumiem, że brakuje Ci argumentów by odpowiedzieć na poprzedni post, skoro w poście wyżej skupiasz się tylko na atakowaniu mnie, zamiast konkretach. Nie chcę przypominać jak Sim00nowi paliło się dupsko gdy powstawał jakikolwiek mój projekt i ta super sławna, zajebista eleska traciła graczy, wystarczy spojrzeć na zapisy transmisji live
×
×
  • Dodaj nową pozycję...