Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH][Role-Play] 'CloudMTA | Projekt wysokich lotów'


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
58 odpowiedzi w tym temacie

#1 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 14 June 2016 - 16:56

klTRleL.png


Poszukujesz alternatywnego, swobodnego miejsca rozgrywki? Miejsca, do którego śmiało możesz zaprosić znajomych i wspólnie z nimi stworzyć własny kącik do gry? Masz już dość projektów, które usilnie walczą o tytuł RPG roku? My wiemy, że poszukujesz lepszego miejsca do gry - gwarantujemy, że tutaj znajdziesz coś dla siebie. CloudMTA to z pewnością niepowtarzalne miejsce, które ideą nawiązuje do czasów świetności polskiej sceny role play. To miejsce dla graczy zdeterminowanych, kreatywnych, poszukujących niecodziennych wrażeń - dokładnie takich jak Ty!
 

OFs7eTA.png


Miejscem rozgrywki - oferującym klimat jak za dawnych lat - jest Los Santos. Warto podkreślić, że akcja nie toczy się w Kalifornii, a we współczesnym San Andreas (więcej informacji). Taki krok pozwala na kreowanie własnego świata z odpowiednio dostosowanymi zasadami In Character. W procesie tworzenia postaci przywita Cię intuicyjny kreator, w którym ustalisz dane kreowanej postaci oraz jej cechy, jak: płeć, kolor oczu, karnacja skóry i wzrost. Ostatnim krokiem jest wybranie początkowego miejsca rozgrywki spośród 20 dostępnych! W tym procesie dokładnie zastanów się, jakiego pochodzenia będzie Twoja postać. CloudMTA oferuje możliwość gry prawowitego obywatela, a także nielegalnego imigranta (kliknij po więcej), który pojawia się w mieście z czystą kartą i nic o nim nie wiadomo - wybór należy do Ciebie. Twoja przygoda z rozgrywką dopiero się zaczyna? Nie martw się! Dla osób w podobnej sytuacji przygotowaliśmy specjalny program Szkółki Role Play, który bez wstydu ułatwi stawianie pierwszych kroków pod okiem doświadczonych mentorów, wystarczy wybrać tylko odpowiednią opcję w samym kreatorze.
 

5ckRntR.png


No dobrze, zapewne z niecierpliwością czekasz na ten punkt, w którym zaczerpniesz informacji na temat samej rozgrywki. CloudMTA jest miejscem szczególnie otwartym dla graczy pomysłowych, chcących zainicjować własne miejsce do gry. Tylko u nas bez żadnych barier, aplikacji, czy innych zbędnych podań, możesz założyć grupę (kliknij po szczegółowe informacje), której nadasz wybrany przez siebie status. Może to być świeżo upieczona organizacja przestępcza, rodzina, dzięki której wraz ze znajomymi będziesz mógł dzielić się wspólnymi dobrami, a nawet raczkująca korporacja - w tej kwestii nie mamy nic do gadania, to Ty wykuwasz los swojej postaci. Więc jeśli również stawiasz na rozgrywkę, odetchnij i zamknij swój edytor tekstowy. Zbierz gromadę znajomych i zaplanuj, w jaki sposób zagospodarujecie swój zaoszczędzony czas.
 

cUWxZ5f.png


Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy wiele wariantów rozgrywki. Przyjemność i swobodę znajdą nie tylko osoby zainteresowane półświatkiem przestępczym. CloudMTA świetnie zadbało o sympatyków frakcji publicznych. Na serwerze znajdzie się miejsce dla polityków, ratowników medycznych, strażaków, funkcjonariuszy służb porządkowych i reporterów. Dla każdego z tych zawodów robimy ukłon, abyś mógł cieszyć się przyjemnością rozgrywki gdzie tylko zapragniesz.
 

2MSYeUq.png


Głównym zamysłem władzy hrabstwa jest Rada Nadzorcza złożona z demokratycznie wybranych radnych przez legalnych obywateli. To na jej barkach będzie spoczywała odpowiedzialność rozdzielania budżetu, ponieważ zyski wszystkich organizacji publicznych będą wpływały na konto rządu. Organy sprawujące władzę w poszczególnych frakcjach będą zmuszone prezentować plany budżetowe podczas przeznaczonych do tego obrad.
Więcej o działalności Rady Nadzorczej:

  • Nadzór organizacji nad realizacją strategii IC departamentów rządowych;
  • Nadzór nad działalnością organizacji publicznych. Możliwość przeprowadzania ich audytu IC, a w konsekwencji zmiana lidera w porozumieniu z opiekunem organizacji publicznych;
  • Stanowienie prawa lokalnego (hrabstwa) i wydawania rozporządzeń dotyczących miasta. Tworzenie regulacji dotyczących departamentów rządu;
  • Powoływanie mniejszych departamentów, które zajmą się domami, firmami czy audytem sytuacji finansowej rządu (np. Department of Regional Planning);
  • Zarządzanie finansami rządu, rozdzielanie ich między zależne departamenty (Rząd jest jedną główną skarbonką dla wszystkich) oraz ustalanie strategii departamentów na najbliższy okres;
  • Wcześniejsze zebrania rady hrabstwa na polecenie CEO (Chief Executive Officer);
  • Administracja planuje wywrzeć wpływ na prawo IC, utrzymując prawo do wetowania, przenoszenia ustaw do ponownej weryfikacji, zatwierdzania ustaw oraz proponowanie nowych przez CEO. Dodatkowo Dyrektor Generalny otrzyma uprawnienia do powoływania oraz odwoływania administracji hrabstwa, czyli deputowanych/szefów departamentów. W większości wszelkie decyzje personalne muszą zostać zatwierdzone przez opiekuna organizacji publicznych oraz Radę Nadzorczą. Wyjątkiem pozostanie swoboda powoływania zastępcy CEO i odwoływania go;
  • Możliwość tworzenia przetargów dotyczących miasta;
  • Ustanawianie wysokości wszelkich podatków: drogowych, dochodowych, paliwowych, mieszkaniowych (gruntowych), od dóbr i usług;
  • Prowadzenie polityki wspierającej rozwój przedsiębiorstw (ustanawianie budżetu dofinansowań) na podstawie ustaleń przy zebraniach rady.
  • Mało tego, jeśli należysz do grona ochotników na to stanowisko, będziesz mógł reprezentować swój region hrabstwa. To właśnie delegaci poszczególnych okręgów odpowiadają za rozporządzanie budżetu, dlatego tak ważne jest wybranie właściwych osób, jako radnych.

    oM2sGGu.png


    Możesz również wybrać ścieżkę funkcjonariusza służb publicznych. Działania departamentu obejmują całe hrabstwo, nie ograniczając się wyłącznie do miasta. Co ważniejsze, zamierzamy we współpracy z liderem frakcji rozpocząć działalność County Jail, miejsca w którym zagościsz jeśli nagminnie złamiesz przepisy prawa. Frakcja została zaopatrzona we wszelkie podstawowe, a zarazem niezbędne systemy - począwszy od zwykłych kajdanek, przez przyrządy do rejestrowania prędkości lub identyfikatorów tablic rejestracyjnych, a kończąc na kartotece. Developerzy CMTA stale rozwijają kryminalistykę, na początek odciski palców i kody genetyczne, całość znacznie rozbudowana podsyci zapomniany charakter tej organizacji.

    8dfXTbw.png


    W kwestii tej frakcji nasz ukłon jest najniższy. Na wielu konkurencyjnych projektach możesz doczytać o licznych niedociągnięciach względem struktury straży pożarnej, czy też skryptu, którym dysponuje, a raczej jego brakiem. Jak już wspominaliśmy CloudMTA jest czymś więcej niż drobną kroplą w środku oceanu, jest kwintesencją dobrego smaku role play. Meritum Fire Departament jest odpowiednio przygotowany system pożarów, niestandardowa remiza strażacka spod ręki naszych developerów, a nawet unikalne pojazdy służbowe. Wszystko to zapewnia należyty byt jaki powinna od dawna mieć organizacja.

    AJQ4uo4.png


    Lokalna stacja radiowa to z pewnością miejsce dla najwybitniejszych reporterów z całego stanu. Jeśli jednak uważasz, że to nie Twoja domena, nie przejmuj się! Przygotowaliśmy dla Ciebie wiele niespodzianek z innych dziedzin rozgrywki, co najmniej jedna bez wątpienia Cię zaciekawi. Z kolei nie zapomnieliśmy o osobach, które podejmą się tego wyzwania i czują, że praca w radiu to ich żywioł. Każda wiadomość - oficjalnie wyemitowana przez Los Santos News - synchronizuje się z naszym forumowym paskiem LSN Live, funkcja ta pozwala w czasie rzeczywistym, podczas czynnego przeglądania forum śledzić bieżące wydarzenia ze świata In Character. Audycje, wywiady, bloki reklamowe nabierają nowego znaczenia. Należysz do grona przedsiębiorców naszego hrabstwa? To jedna ze skuteczniejszych form budowania wirtualnej marki.

    skQKAkk.png


    Czy wiesz, że smartfon stał się głównym środkiem komunikacji in character, a jego projekt wzorowany jest realnymi odpowiednikami kilku światowych marek, po których przejął parę kluczowych funkcji, dokładniej rozmowy telefoniczne i SMSy? Dzięki możliwościom, które daje nam platforma MTA, maksymalnie wykorzystujemy potencjał naszych telefonów. Zastosowany został bowiem dźwięk przestrzenny, który zmienia głośność dźwięku wydobywającego się z telefonu w zależności od odległości w której się znajdujemy od urządzenia. Całość została ubrana w przejrzysty interfejs, a używanie jest bajecznie proste. Urządzenie oferuje Wam takie możliwości jak: wybieranie numeru, dzwonienie, zapisywanie i usuwanie kontaktów, wysyłanie wiadomości SMS (gdy Wasz telefon jest wyłączony to wiadomość otrzymacie od razu po jego włączeniu) czy zmiana domyślnego dzwonka. Chcesz przekonać się na własne oczy jak działa system telefonu? Nie zwlekaj i już teraz zawitaj na nasze forum!

    AxJBgct.png


    Starzy wyjadacze nadal mogą pamiętać pierwsze, historyczne odprawy policyjne na których najczęściej byliśmy zmuszani do zainstalowania radaru, który był arcyważny do prowadzenia normalnej rozgrywki! Najczęściej musieliśmy ucinać dłuższą chwilę z naszego cennego czasu, żeby poszukać danej modyfikacji, a następnie ją zainstalować. Nie u nas! Na serwer wprowadziliśmy radar, który obecnie możecie podejrzeć w miniaturce zamieszczonej w grafice. Czas, który byście stracili na instalacje możecie poświęcić na grę na naszym serwerze, a obie strony na tym jednocześnie zyskają! Inteligentny radar na bieżąco daje znać w której dzielnicy obecnie się znajdujemy, a dodatkowo na bieżąco wskazuje kierunek północny. Na owym dodatku będziemy mogli dowiedzieć się po jakiej ulicy obecnie jedziemy, a dzięki owej opcji łatwo będzie dać znać koledze gdzie ma wpaść na grilla! Jesteśmy pewni, że on z równą łatwością na niego przyjedzie.

    hYFmj0s.png


    Stare, a można nawet powiedzieć, że zakurzone oferty, które były opierane na przejedzonym już przez użytkowników podstawowym systemie idą w zapomnienie. Postanowiliśmy wykorzystać nasz autorski HUD, który po otrzymaniu oferty rozwinie się a następnie ją tam wyświetli. Koniec z zajmowaniem połowy ekranu podczas wyświetlania oferty na samym środku. Propozycję przedmiotu/przywitania itd. będziecie mogli akceptować lub przeciwnie odrzucać następującymi przyciskami: [, ], a dla wzrokowców będzie wyświetlana miniaturka przedmiotu (tak jak na zdjęciu pizza). Jesteśmy pewni, że przyda Wam się to w rozgrywce!

    FORUM: http://cmta.pl/
    FACEBOOK: https://www.facebook...dmtapl/?fref=ts
    DISCORD: https://discordapp.c...zaodSgPghjrPzRL
    STEAM: http://steamcommunit...groups/CloudMTA


#2 GothicRolePlay

GothicRolePlay
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 15 June 2016 - 17:06

Polecamy bardzo serdecznie. ;-)



#3 Admin

Admin
  • Administrator
  • 700 postów

Napisano 16 June 2016 - 00:00

Schludna reklama to podstawa :) plusik


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#4 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 18 June 2016 - 18:12

Oby wypaliło bo jest potencjał tylko żeby nie został zmarnowany



#5 koficzek

koficzek
  • Uzytkownik forum
  • 8 postów

Napisano 19 June 2016 - 18:55

Super! Nie próżnują! Jutro beta testy, a newsy pojawiają się na bieżąco.

http://cmta.pl/topic...tak-nutka-sampa



#6 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 21 June 2016 - 23:17

exszeKv.jpg

Wiele osób trapi ta sama myśl - domyślny czat z platformy Multi Theft Auto jest toporny, nieefektywny, po prostu nie działa jak należy. Oczywiście zdaliśmy sobie z tego sprawę i postanowiliśmy coś z tym zrobić. Nie chcemy, aby ktokolwiek czuł się u nas niekomfortowo, wszyscy pragniemy spędzić miło czas. Bardzo zależy nam również na tym, aby gracze z konkurencyjnej platformy, czyli SA:MP mogli się przenieść bez żadnych zahamowań na CloudMTA.

Dlatego właśnie domyślny czat został zastąpiony przez nas. Postanowiliśmy wprowadzić kilka konkretnych zmian, nie tylko w wyglądzie, ale również w jego działaniu. Okno czatu jest o wiele bardziej widoczne, dodatkowo możemy za pomocą kursora lub strzałek kierunkowych na klawiaturze wrócić do poprzedniego słowa, czy litery. Mamy również możliwość kopiowania lub wklejania poszczególnych słów, czy zdań. Tych rzeczy brakowało, od teraz będą one dostępne u nas. Być może i Ty będziesz miał możliwość uczestniczenia w zamkniętych beta testach, a co za tym idzie - przetestowania funkcjonalność czatu!

Dla osób, które nie są w stanie wziąć udziału w beta testach przygotujemy krótki filmik, który zamieścimy na naszym profilu na Facebooku oraz kanale YouTube.
 

7Ci6pcw.jpg

Na serwerach typu role-play gracze bardzo często budują własne interiory korzystając z tzw. edytora obiektów. Na platformie SA:MP ten edytor jest łatwy i przyjemny, jednak w MTA domyślny edytor jest kolejnym przykładem toporności, aż dziw bierze, że na tak zaawansowanej platformie, proste rzeczy są tak nieefektywne.

Na szczęście mamy dla Was bardzo dobrą informację! Domyślny edytor, został przez nas zastąpiony. Nie wymyśliliśmy wszystkiego od nowa, jednak bazowaliśmy na bardzo dobrze działającym mechanizmie, który znacie z konkurencyjnego klienta gry. Od teraz również u nas będziecie mogli spokojnie, łatwo i przyjemnie upiększać swoje własne interiory. Jednak dość pisania, pokażemy Wam kolejny krótki film, który traktuje o działaniu tego właśnie systemu.
 

jS5wHrO.jpg

Pamiętacie dźwięki strzałów słyszalne na terenie całego Los Santos? Były one dla graczy jedną z największych wad MTA. Ten pozornie nierzucający się w oczy (albo raczej uszy) element tła narzucał graczom mylne wyobrażenie o odgrywanych realiach. Los Santos nie znajduje się w "trzecim świecie". Strzały nie padają tam 24 godziny na dobę. Postanowiliśmy wyciszyć ten efekt, co prawdopodobnie zwiększy satysfakcję z gry osób wywodzących się z serwerów San Andreas Multiplayer - mały dodatek, a cieszy :)
 

ULR1Wq5.jpg

W tym akapicie przygotowaliśmy prawdziwą bombę dla wszystkich, a w szczególności dla graczy starej, ale z długą i ciekawą historią, platformy SA:MP. Nasi skrypterzy już jakiś czas temu dostali kolejne zadanie. Musieli zmierzyć się z dosyć trudnym przeciwnikiem, jakim jest brak niektórych, ważnych szczegółów w kliencie MTA. Mowa tu oczywiście o poruszaniu głową postaci. Klient gry, z którego korzystamy oficjalnie nie daje takiej możliwości. Twórcy planują w nieznanym czasie oddać do użytku funkcję, w której występuje błąd podczas synchronizacji. Ruch głową synchronizuje się wraz z ruchem myszki, a to oznacza, że inni gracze znajdujący się w naszym pobliżu zobaczą ten ruch i będą wiedzieć na co prawdopodobnie nasza postać spogląda. Na piękną dziewczynę w czerwonej sukience, a może na przystanek autobusowy, zastanawiając się, czy zaraz nie pojawi się autobus, który jedzie w wybrane miejsce.
 

6GzEZOD.jpg

Ostatnią wzmianką w tej aktualizacji będzie samo połączenie z serwerem. Stawiamy na prostotę i szybkość tak, by każdy gracz mógł szybko i wygodnie połączyć się z serwerem i natychmiastowo rozpocząć na nim rozgrywkę. W tym celu na stronie głównej pojawił się odnośnik, który bezpośrednio umożliwi Wam połączenie z serwerem (dostępny od jutra). Jeżeli jednak nie chcecie marnować dodatkowego czasu na otwieranie przeglądarki, wpisywanie naszego adresu oraz klikanie w tę ikonę, mamy dla Was alternatywę. Stworzyliśmy prosty odnośnik, dzięki któremu będziecie w stanie połączyć się z CloudMTA bezpośrednio z pulpitu. Nie jest to co prawda kolosalne osiągnięcie, nie mniej jednak istnieje grupa graczy, którzy nie potrafią zrobić czegoś takiego własnoręcznie, dlatego wychodzimy z pomocą tak, by każdy mógł cieszyć się wspólną rozgrywką. Skrót możecie pobrać z tego odnośnika. Po pobraniu pliku jedyną rzeczą, którą musicie zrobić to wypakowanie go z folderu i umieszczenie go w wygodnym dla Was miejscu. :)

Jesteśmy pewni, że dzięki tym zmianom każdemu z Was będzie się grało o wiele łatwiej.
Dzień jutrzejszy jest dla nas niezwykle ważny. Pracowaliśmy przez długi czas na ten moment. Przez cały dzień przygotowywaliśmy serwer dla naszych developerów oraz serwer testowy dla graczy. Warto wspomnieć, że maszyna dla beta testerów będzie dostępna 24/7. Jeżeli ktoś z Was będzie miał ochotę spędzić na nim dłuższą część czasu, aby móc wyłapać wszelkie błędy lub pomóc nam przy nagrywaniu filmu, to nie ma problemu.
 

Zzm8cdG.png

Dzisiejszego wieczoru rozpoczynają się zamknięte beta testy, które będą trwać aż do otwartych. To oznacza, że serwer testowy będzie dostępny przez 24/7 do dyspozycji beta testerów. Osoby testujące zostały wybrane spośród 48 podań jakie do nas dotarły. Wraz z liderami oraz członkami zespołu zostaną wpuszczeni na serwer w celu wykrycia wadliwych systemów i luk powstałych w procesie tworzenia skryptu.

Zamknięte testy to wspaniały moment na zapoznanie się ze skryptem i rozpoczęciem przyzwyczajania się do jego systemów. Pusty serwer, na którym wraz ze znajomymi, pod okiem administratora możecie oswajać się ze wszelkimi dostępnymi funkcjami, to nie lada gratka dla zaciekłych członków naszej społeczności. Podkreślamy, że jeszcze w tej fazie możliwość zakładania postaci będą miały tylko osoby z dostępem do serwera testowego.

Dla przyszłych beta testerów przygotowaliśmy specjalny dział na forum, w których będziecie mogli wymieniać się informacjami, uczestniczyć w ankietach lub prowadzić dyskusje na temat funkcji serwera, a dodatkowo codziennie będzie pojawiał się plan działania i rozpiska rzeczy do testowania. Pragniemy poinformować o konieczności dostarczenia w odpowiednim temacie numeru seryjnego klienta w celu dodania do białej listy. Równocześnie w związku z zamknięciem rekrutacji na testerów pragniemy pogratulować osobom, których podania zostały rozpatrzone pozytywnie.

 

Z powodu nie dyspozycyjności Kubasa beta testy nie mogą rozpocząć się w planowanym czasie. Data oraz godzina rozpoczęcia testów zostanie ustalona razem z beta testerami w ukrytym dziale na forum (mogą rozpocząć się one dzisiaj, bądź jutro). W ramach przeprosin i zadośćuczynienia prezentujemy Wam krótki filmik, który pokazuje działanie telefonu.

 


 

 


#7 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 27 June 2016 - 13:06

HCX0RLs.png

 

 

Dzisiejszy, można powiedzieć specjalny news (bo już 10siąty) zaczniemy od informacji o tym, jak będzie prowadzone więzienie na naszym serwerze. Zakład karny będzie znajdował się w Los Santos, w Southlake. Rękę nad więzieniem będzie trzymało Los Santos County Sheriff's Department. Gracze tej frakcji będą musieli odbyć praktykę jako strażnik więzienny, a następnie w przypadku pozytywnego przejścia przez rekrutację będą mieli prawo wyboru czy chcą zostać pracownikiem wyżej wymienionej placówki, czy może pełnić służbę "na mieście". Funkcja ta będzie wymienna - strażnik będzie mógł odbyć patrol na ulicy, a szeryf z patrolówki będzie mógł pograć w więzieniu. Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązanie poskutkuje większą aktywnością personelu więzienia niż w przypadku oddzielnej frakcji zrzeszającej klawiszy.

System nadawania kar na CloudMTA będzie odrobinkę różnił się od tego, do którego zostaliście przyzwyczajeni na innych serwerach. Za konkretne przestępstwa, są równomiernie konkretne przedziały wartości kar na jaką strażnik może osadzić przestępcę, z długością wyroku nie będzie mógł wyjść poza określone ramy kar za dane przestępstwo, a samo osadzenie odbywać będzie się poprzez wybranie przewinienia (lub kilku) z listy.

 

 

vdmMVH2.png

 

 

Przestępstwa, które raczej nie należą do tych najcięższych, czyli np. takie jak posiadanie jednej sztuki nielegalnej broni palnej, czy niewielkiej ilości narkotyków, nie zawsze będą skutkowały pobytem w celi. Osoba aresztująca przestępce będzie mogła zakończyć całą sprawę na posterunku, a zamiast iść na parę dni do więzienia, Wasza postać będzie mogła zostać uwolniona za poręczeniem majątkowym. Co w przypadku chwilowego braku gotówki? Spokojnie, na spłatę kaucji będziecie mieli siedem dni, a sama jej wysokość będzie uzależniona od wagi przestępstwa, które popełniliście.

 

 

TdfpssN.png

 

 

Zadowolony opuszczasz posterunek z wystawionym rachunkiem na kilka tysięcy dolarów. Możesz dokonać przelewu od razu lub zaczekać kilka dni, a w tym czasie zdążysz pożyczyć pieniądze od znajomych, ale co się stanie, gdy zapomnisz zapłacić? Rząd hrabstwa Los Santos nie ma litości dla dłużników. W ciągu godziny po przekroczeniu terminu spłaty kaucji zostanie za Tobą wystawiony list gończy i nakaz aresztowania. Zdjęcie Twojej twarzy trafi do gazet i portali informacyjnych, a każdy policjant będzie je widział w komputerze pokładowym. Temat szybko "podbiją" także lokalne agencje zrzeszające łowców głów. Są to licencjonowani specjaliści, których zadaniem jest pochwycenie zbiega lub dłużnika i oddanie go w ręce policji. Dostają za to całość nagrody, której wysokość uzależniona jest od czynów, jakich dopuścił się poszukiwany.

Od dziś możecie składać aplikacje na firmy zrzeszające bounty hunters (łowców głów). Miejscem składania podań jest dział zajmujący się organizacjami prywatnymi. Będą one szczegółowo analizowane, ponieważ musicie wiedzieć, co chcecie grać i musimy obdarzyć Was zaufaniem niemalże takim, jak liderów organizacji porządkowych.

 

 

D2yHClx.png

 

 

Three strikes law jest prawem, które będzie obowiązywać od samego początku rozgrywki. Polega ono na tym, że trzeci pobyt w więzieniu w związku z dopuszczeniem się poważnego przestępstwa, skutkuje dożywotnim pozbawieniem wolności. Miejcie na uwadze, że mówimy tutaj o trzecim odbytym wyroku, nie trzech popełnionych przestępstwach.

Więcej o tym systemie i jakie konkretnie przestępstwa wchodzą w jego skład poznacie dopiero gdy opublikujemy kodeks karny. Tym samym zapraszamy was do oczekiwania na więcej informacji!


#8 NygusLazar

NygusLazar
  • Uzytkownik forum
  • 4 postów
  • MiejscowoścLublin

Napisano 27 June 2016 - 17:17

Jak tam beta-testy wyszły?


CIKkhCZ.png


#9 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 01 July 2016 - 21:51

Jak tam beta-testy wyszły?

Uważamy, że zamknięte testy jak najbardziej spełniły swoją rolę, udało wyłapać się różne błędy systemów. Mało tego, testy nie zostały zakończone i nadal trwają, ponieważ nanoszone są poprawki, które na bieżąco są weryfikowane przez testerów.



#10 fist

fist
  • Oczekujący
  • 17 postów

Napisano 18 July 2016 - 19:00

mysle, ze to moze sie udac. jest wolne miejsce dla jakiegos serwera po sromotnym upadku ls-ki i stamtąd mozna przechwycic graczy którzy nie maja wygorowanych wymagań.



#11 MrLucas112

MrLucas112
  • Uzytkownik forum
  • 45 postów
  • MiejscowoścWrocław

Napisano 19 July 2016 - 17:44

No, powiem wam, że robicie mnóstwo nadziei. Na razie nie będę grzebał i szperał i zadawał pytań. Poobserwuję i mam nadzieję, że nie upadniecie zbyt szybko :)


[u][color=#000000][b]International is coming![/b][/color][/u]


#12 paf

paf
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów
  • Miejscowoścpm

Napisano 22 July 2016 - 08:08

jedyny zarąbisty projekt rp, który aktualnie jest tworzony. [cenzura] net4pay'a, deva kotnika i inne [cenzura].

 

Mam nadzieję, że to wypali.



#13 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 26 July 2016 - 18:28

coś te cloud z rowerka spadło chyba bo na forum u nich cisza i pustka



#14 Admin

Admin
  • Administrator
  • 700 postów

Napisano 26 July 2016 - 22:40

coś te cloud z rowerka spadło chyba bo na forum u nich cisza i pustka

Nawet tutaj nie zaglądają :P


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#15 Value

Value
  • Uzytkownik forum
  • 2 postów

Napisano 27 July 2016 - 08:24

Hmm, może się wam tak tylko wydawać, jednak pracę cały czas trwają :)



#16 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 03 August 2016 - 17:08

wstep.png


Z przyjemnością przedstawiamy Wam kolejne informacje, tym razem dotyczące skryptu. W poniższych akapitach dowiecie się jak Los Santos Fire Department będzie sobie radziło z nudą, i w jaki sposób będziecie mogli tuningować własne pojazdy. Poznacie również nowe samochody, które pojawią się na serwerze. Podsumujemy również ligę typerów oraz rozdamy nagrody. Jesteście gotowi? Zaczynamy! smile.png
 

system_pozarow.png


Koniec z nudą! Służba w Los Santos Fire Department zwykle była monotonna przez brak wezwań do pożarów, których po prostu nie było albo były źle zautomatyzowane. Postanowiliśmy to zmienić. Nasz serwer będzie generował kilka płomieni w losowym miejscu przy określonej ilości pracowników FD online. W przypadku, gdy pożar nie zostanie odpowiednio szybko ugaszony, będzie się rozprzestrzeniać. Fire Department po przyjeździe na miejsce będzie mogło ugasić ogień przy użyciu armatki bądź gaśnicy. Każdy płomień ma swój pasek "życia", który wraz z gaszeniem będzie malał. Podobnie jest z poziomem wody w wozach gaśniczych, który to trzeba regularnie uzupełniać. Kombinezony LSFD będą zapewniały ochronę przed ogniem, co nie oznacza, że mając kombinezon jesteś bezpieczny na zawsze, ponieważ będzie się on zużywał wraz z oddziaływaniem ognia.

Takie udogodnienia skryptowe pokazują, że gra w Fire Department stanie się jeszcze ciekawsza, bo nigdy nie wiadomo, kiedy i gdzie będzie się można spodziewać pożaru! Zaręczamy, że mamy jeszcze więcej planów względem wyżej wymienionej frakcji. Dołożymy wszelkich starań, aby Fire Department odgrywało dużą rolę na serwerze. Oczywiście jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje z Waszej strony, więc jeżeli jakieś macie - zapraszamy do składania takowych. Wasze zdanie jest dla nas bardzo ważne i na pewno weźmiemy je pod uwagę.
 


 
 

system_tuningu.png


Pojazd - podstawowy środek lokomocji, najłatwiejszy sposób lokowania pieniędzy, wyróżnik zasobności portfela każdego obywatela Los Santos. Na podstawie tych trzech cech można w łatwy i prosty sposób określić czym są środki transportu na serwerach Role Play. Wiedząc już jak społeczność postrzega te proste udogodnienia i możliwości, nie wypada nie zrobić z tym czegoś, aby urozmaicić wybór, jak i możliwości modyfikacji elementów pojazdu. Razem z grupą osób postanowiliśmy wprowadzić innowacyjne rozwiązania, które nie są i nie były dostępne na żadnym serwerze Role Play.

Możecie zacząć się zastanawiać co nowego można wprowadzić przy tak wielu wykorzystanych rozwiązaniach na konkurencyjnych serwerach? Obecnie można spotkać się z powszechnym używaniem tuningu mechanicznego który zmienia podstawowe parametry pojazdu tak, aby wywołać określony efekt. W gruncie rzeczy te rozwiązanie jest dobre, jednak nikt nie mówił, że nie można poza modyfikacjami mechanicznymi wpływać w inny sposób na samochód już na starcie, podczas jego kupna. Powiedzmy sobie szczerze, każdy pojazd znajdujący się w świecie GTA jest wzorowany na jakimś pojeździe występującym w rzeczywistości. Dzięki tym prostym porównaniom możemy dostać w pełni adekwatne nazwy elementów, które można wykorzystać w grze, a nie nazwy wymyślone przez programistów, którzy nie znają się na motoryzacji. Kto z was nie chciałby jeździć pojazdem Voodoo silnikiem 7,4 V8? Na przykładzie tego pojazdu krótko postaram się pokazać różnicę, dzięki której wprowadzimy o wiele większa różnorodność w osiągach pojazdów oraz pewnego rodzaju indywidualność każdego pojazdu występującego na serwerze.

Każdy kto będzie chciał kupić nowy pojazd otrzyma do wyboru rodzaj silnika nowego pojazdu, a co za tym idzie każdy samochód w zależności od konfiguracji będzie posiadał różne ceny i osiągi. W wyniku tych działań nic nie będzie już tak oczywiste, gdyż gdy weźmiemy pod uwagę dwa pojazdy: jeden z nich jest domyślnie słabszy, a drugi lepszy, ale gdy wybierzemy dla tego pierwszego najlepszy silnik, a do drugiego najsłabszy te proporcje mogą się zmienić!

Silniki pojazdów pozwoliliśmy sobie podzielić na 4 rodzaje, z czego nie w każdym pojeździe będą występować wszystkie z nich. Oczywiście nieporozumieniem by było stosowanie tego rozwiązania do pojazdów, które tego nie potrzebują, dlatego ich użytkowanie będzie ograniczone do minimum: mowa tutaj głównie o pojazdach roboczych np. Dumper.

Standardowym silnikiem posiadającym standardowe ustawienia GTA jest silnik z numerem 2. Oznacza to, że pojazdy posiadające 4 rodzaje silników będą mogły występowac w konfiguracji, gdzie jeden silnik będzie osłabiony wzgledem bazowego pojazdu, a dwa silniki będą miały proporcjonalnie zwiększone wartości. Gdy pojazd będzie posiadał mniejszą ilość wyboru silnika, tutaj będą występować różne konfiguracje, ale nie musicie się martwić, silnik posiadajacy domyślną konfiguracje będzie odpowiednio oznaczony.

Przechodząc do meritum i do zaprezentowania przykładowej konfiguracji. Pojazd Voodoo posiada bardzo szeroką gamę silników dlatego zdecydowaliśmy się aby w tym pojeździe występowały aż 4 możliwe konfiguracje:

  • VOODOO:
    • Silnik 1: 4,6 V8
    • Silnik 2: 5,7 V8 (domyślny)
    • Silnik 3: 6,6 V8
    • Silnik 4: 7,4 V8

Odpowiednio zaprezentuje też przykładowe konfiguracje dla pojazdów z mniejszą ilością możliwych konfiguracji:

  • BUFFALO:
    • Silnik 1: 3,6 V6
    • Silnik 2: 6,2 V8 (domyślny)
    • Silnik 3: 7,0 V8
  • BANSHEE
    • Silnik 2: 8.0 V10 (domyślny)
    • Silnik 3: 8.4 V10

Na tym jednak nie kończymy, to co stało się już standardem na konkurencyjnych serwerach, u nas jest opakowane w nową formę. W chwili obecnej w fazie produkcji oraz planowania jest ponad 60 różnych komponentów tuningu mechanicznego. To co odróżnia nas to przede wszystkim części które posiadają własną funkcjonalność. Poza standardowymi częściami, które oddziaływują w określony sposób na pojazd, właściciel funkcjonalnych elementów tuningu będzie mógł w warsztacie zmienić właściwości tych elementów w określony sposób i przez to uzyskać zamierzony efekt. Do tych części będziemy mogli zaliczyć komponenty takie jak:

  • Sprężyny gwintowane - w warsztacie za pomocą prostego i przejrzystego GUI będziemy mieli możliwość regulacji zawieszenia pojazdu w pewnym zakresie
  • Programowalna mapa wtrysku - w warsztacie za pomocą wykresu oraz łatwego i prostego interface będziemy mogli modyfikować kształt wykresu, a przez to możliwe będzie zwiększenie bądź zmniejszenie osiągów pojazdu.

Co warto nadmienić za pomocą tej funkcjonalności gracz nie tylko będzie mógł zwiększyć osiągi ale może dojść do sytuacji gdy wartości te będą tak odbiegać od domyślnych i tych zaprogramowanych jako najlepsze że pojazd straci na mocy lub nawet nie odpali. Każdy model pojazdu będzie miał indywidualnie dobrany kształt wykresu oraz jego najlepsze parametry.

Na tym jednak się nie skończy, zamierzamy zrewolucjonizować system w jaki tuning mechaniczny oddziałuje na pojazd i koszty jego utrzymania. Wiadomą rzeczą jest że gdy podnosi się moc pojazdu to również podnoszą się niestety też inne parametry, takie jak chociażby ciepło wydzielane przez silnik. Jednym z elementów, który będzie niezbędny, gdy wartość tuningu osiągnie odpowiedni stosunek jest chłodnica oleju. Gdy pojazdu nie wyposażymy w ten element, podczas jazdy będą mogły występować nieoczekiwane efekty smile.png. Nie jest to jedyny element który będzie na to wpływał, ale na pewno jeden z najważniejszych.

 
Jako, że to koniec zasadniczej części, przedstawiamy Wam maksymalne możliwości tuningu, które w chwili obecnej są opracowane. Bardzo możliwe, że wkrótce dodamy jeszcze więcej nowych części.

  • Bi-Turbo - Intercooler, aftercooler - Direct Injection - Strumienica - Tłumik przelotowy - Zwiększona średnica rur wylotowych - Wyścigowy kolektor wydechowy - Filtr gąbkowy - ECU - Programowalna mapa wtrysku - Tarcze CFRC - Klocki kompozytowe - Poliuretanowe tuleje - Sprężyny obniżające (podnoszące) - Rozpórka tylna - Rozpórka przednia - Sprzęgło 0-1 - Skrzynia biegów z większym (mniejszym) przełożeniem - Klatka bezpieczeństwa - Opony Wyścigowe (Slick) (Ultra-High Performence) - Pakiet V odchudzenia - Napęd AWD - Hydrauliczny hamulec awaryjny.
  • Twin-Charger - Intercooler, aftercooler - Direct Injection - Strumienica - Tłumik przelotowy - Zwiększona średnica rur wylotowych - Wyścigowy kolektor wydechowy - Filtr gąbkowy - ECU - Programowalna mapa wtrysku - Tarcze CFRC - Klocki kompozytowe - Poliuretanowe tuleje - Sprężyny obniżające (podnoszące) - Rozpórka tylna - Rozpórka przednia - Sprzęgło 0-1 - Skrzynia biegów z większym (mniejszym) przełożeniem - Klatka bezpieczeństwa - Opony Wyścigowe (Slick) (Ultra-High Performence) - Pakiet V odchudzenia - Napęd AWD - Hydrauliczny hamulec awaryjny.

Oczywistą rzeczą jest to, że całość nie będzie opierać się tylko na tuningu mechanicznym. Do waszej dyspozycji oddamy także dodatkowe komponenty, które będą mogły być doczepiane do pojazdu. Mowa tutaj przede wszystkim o różnorakich logach umieszczanych na dachu pojazdu, jak np. indywidualne napisy i logo taxi oraz chociażby autorskie syreny policyjne. Z myślą o takich właśnie komponentach zaprojektowany został nowy pojazd na bazie Ranchera. Pojazd ten, jak i również inne auta terenowe, będzie mógł być wyposażony w dodatkowe halogeny. Ponadto jesteśmy w trakcie tworzenia i modyfikacji wersji pojazdów z różnymi wariantami dachu. Bierzemy pod uwagę, że niektóre pojazdy typu Windsor posiadają dach miękki i jego zdjęcie będzie możliwe przez proste GUI. Planujemy również utworzenie wersji cabrio innych pojazdów, lecz część z nich nie będzie miała możliwości zdejmowania miękkiego dachu. Wybór ostatecznej wersji pojazdu będzie do klienta podczas zakupu w salonie.

Ostatnim elementem, prawdopodobnie najważniejszym jest dystrybucja tuningu. Nauczeni doświadczeniem postanowiliśmy wprowadzić pewne testowe rozwiązanie, które według naszej koncepcji sprawdzi się w realiach CloudMTA i pozwoli w pełni kontrolować przepływ tuningu oraz nadzór jego ilości na serwerze.

Dostęp do tuningu będzie miała tylko jedna jedyna grupa na serwerze, która będzie stała niejako ponad granicami i będzie kontrolowana przez Barusa na postaci epizodycznej. Grupa ta będzie odwzorowaniem federacji motosportu, a jej nazwa wstępnie została wybrana jako "San Andreas Motorsport Federation". Dzięki temu unikniemy najgorszej rzeczy jaka może wystąpić w chwili, gdy dostęp do zamawiania tak pożądanych części będzie miała spora ilość grup czyli znacznego spadku cen. Dzięki temu, że grupa ta będzie nadzorowana przez administrację, zapobiegniemy zawyżaniu cen. Zyski ze sprzedaży tych części zostaną przeznaczone na organizację i nagrody różnorodnych eventów, tak aby na serwerze odbywał się zamknięty obieg gotówki. Dostęp do zamawiania tuningu nie oznacza, że federacja będzie dużym warsztatem i będziemy montować tam tuning. Nic z tych rzeczy. SAMF będzie zajmować się tylko dystrybucją tych części, a samym montażem już konkretne warsztaty, które będą niejako składały zapotrzebowanie na konkretne komponenty. Oddzielną kwestię stanowią tutaj warsztaty ścigantów, które przez grę IC będą miały możliwość uniknięcia całego tego procesu.
 

idaho.png


Rancher Challenger - samochód, który powstał na bazie modyfikacji ranchera poprzez przerobienie go na wersję pickup, dodaniu komponentów oraz innych elementów dekoracyjnych. Pojazd został nieznacznie podniesiony i na jego dachu został umieszczony specjalny uchwyt pozwalający zamontować tam halogeny będące elementem tuningu wizualnego. Pojazd posiada ponadto ściąganą w grze płachtę na plandekę, którą będzie można założyć bądź złożyć dzięki prostemu GUI w grze. W przyszłości użytkownicy kont premium będą mogli zaimplementować własne obrazki umieszczone na plandece oraz na tylnej ścianie. https://i.gyazo.com/...277d9e1f3a2.jpg

Kolejnymi dodatkowymi pojazdami będą samochody pozbawione dachu, zwane potocznie kabrioletami. Postanowiliśmy wprowadzić nieco odmienne modele niektórych pojazdów, by zaspokoić zachcianki graczy, którzy chcieliby pojeździć takimi wozami, dlatego też wychodzimy naprzeciw i oddajemy Wam do dyspozycji takowe wersje. Modele te zostały pozbawione dachu, a całość została ustawiona jako komponent dodatkowy. Dzięki takiemu zabiegowi będziecie mogli założyć i schować dach w pojeździe w dowolnym momencie, w zależności od warunków pogodowych panujących w grze.

Na chwilę obecną gotowe pojazdy to:

  • Elegy,
  • Cheetah,
  • ZR-350.

W przyszłości pojawią się również pojazdy ze średniej oraz niskiej klasy, by każdy mógł zasmakować jazdy z wiatrem we włosach bez konieczności wydawania sporej ilości gotówki.

Idaho - fani serii Grand Theft Auto doskonale wiedzą co to za pojazd. Pojawił się on w trzeciej części gry oraz w Vice City. Idaho to mały, oldschoolowy samochód coupe z dużą, masywną maską, pod którą znajduje się ogromny silnik. Znajdziemy tutaj również przestronny bagażnik, w którym zmieści się z pewnością wiele przedmiotów. Do wozu mogą wsiąść maksymalnie dwie osoby. Samochód ten nie będzie drogi, a jego cena pozwoli na to, by w szybkim czasie dorobić się własnego egzemplarza i przypomnieć sobie czasy poprzednich części serii, które tak bardzo kochamy. https://i.gyazo.com/...b9e4684086c.png
 


 
 

liga_typerow.png


Pora na podsumowanie ligi typerów, która opierała się na EURO 2016. Po niespełna miesiącu typowania oraz wymieniania się swoimi spostrzeżeniami na temat typów, wreszcie poznaliśmy zwycięzców naszej zabawy. Najbardziej wytrwały był Arbeh, który prowadził w lidze przez 90% czasu. W pewnym momencie oddał je jednak na rzecz raskala. Jednak Arbeh przygotował bardzo dobre typy na finał i udało mu się wskoczyć na pierwsze miejsce. Poniżej znajdziecie zwycięzców, rozpiskę nagród oraz informacje na temat następnej ligi typerów.

Kto stanął na podium?

Gratulujemy wytrwałości i życzymy sukcesów w następnych tego typu zabawach.

Nagrody:

  • 1 miejsce
    • specjalny samochód (na stałe lub określony czas)
    • konto premium na 30 dni
    • ranga Typera (złoto)
  • 2 miejsce
    • konto premium na 14 dni
    • ranga Typera (srebro)
  • 3 miejsce
    • konto premium na 7 dni
    • ranga Typera (brąz)
  • każdy kto zdobył 10 punktów
    • obiekt przyczepialny; czapka euro2016

Temat informujący o następnej edycji ligi typerów już za kilka dni.



#17 Admin

Admin
  • Administrator
  • 700 postów

Napisano 04 August 2016 - 01:17

Filmiki przedstawiające skrypt- bomba, dobrego macie moviemakera :D


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,

- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM.


#18 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 07 August 2016 - 19:12

Ruszyła maszyna, już nikt nie zatrzyma!

 

#19 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 07 August 2016 - 19:49

wszystko fajnie ale dalej nie ma daty startu



#20 raknet

raknet
  • Uzytkownik forum
  • 14 postów

Napisano 14 August 2016 - 08:53

nic nowego






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników