Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH][Role-Play] 'CloudMTA | Projekt wysokich lotów'


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
58 odpowiedzi w tym temacie

#21 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 14 August 2016 - 16:09

wszystko fajnie ale dalej nie ma daty startu

nic nowego

Nadal nie ma, bo cały czas trwają prace nad projektem i skryptem. Osoby, które nie interesują się projektem, a wyczekują jedynie daty startu, to zaczną w tym momencie negatywnie pisać o projekcie. Zadam Wam teraz takie pytanie. Który projekt umożliwił graczom aktywny udział na zamkniętych beta testach i dostęp do zmian, które codziennie wprowadzane są na serwer? Z tego co wiem, to żaden. My na kontakt z graczem i nie chcemy Wam zaserwować za przeproszeniem "gówna" w skrypcie, który wywali się dwa dni po starcie. Cały gamemode jest pisany od zera, nie są to żadne przeróbki z sieci. Doceńcie w końcu pracę całej ekipy.

Pozdrawiam.

#22 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 14 August 2016 - 16:36

0oxXcqq.png

 

Darknet jest dosyć ciekawym pomysłem i inicjatywą mogącą wnieść duży powiew świeżości do świata role-playu. Otwiera on wielkie możliwości w półświatku przestępczym poczynając od zleceń oraz komunikacji pomiędzy organizacjami lub nawet organizacji głównie wokół niego [darknetu] skupionych.Te miejsce jest działem In Character (mimo, że anonimowym), dlatego też, obowiązują w nim takie same zasady jak w działach Internet oraz Społeczność.

Wszelkie odstępstwa będą karane, według głównego regulaminu forum.

Darknet otwiera przed organizacjami przestępczymi oficjalnymi jedną z nowych możliwości gry. Organizacja która otrzyma status oficjalnej, otrzyma dostęp do poddziału [u]darknetu[/u] w którym pojawią się zlecenia.

Zlecenia będą polegać na wykonaniu pewnego zadania według wskazówek udzielonych przez zleceniodawcę, poczynając od własnego wkładu finansowego, który będzie uzależniony od trudności zlecenia. Po jego wykonaniu organizacja, która wykonała zadanie dostanie instrukcje odnośnie płatności za wykonanie zadanie, wraz z wszelkimi bonusami, zarówno pozytywnymi do wypłaty, jak i tymi negatywnymi które zmniejszą przychód.

 

O0qR6S3.png

 

W jaki sposób będzie to przebiegało?

jpvtrnO.png

 

Na czym konkretnie będą polegać zlecenia? Na wielu rzeczach, może to być zdobycie pewnej informacji, przedmiotu, przeprowadzenie napadu na konkretną osobę, lokal. Mogą pojawić się nawet bardziej skomplikowane i niebezpieczne wytyczne. Każde zlecenie będzie miało kilka warunków, które przeprowadzający całą operację będzie musiał wypełnić, inaczej wypłata będzie ciut mniejsza.

Ze względu na potencjał jaki niesie ze sobą Darknet i jego funkcjonowanie, administracja, w roli administratorów rozgrywki, przejmuje opiekę nad tym projektem.



#23 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 15 August 2016 - 09:04

Beta testach gdzie za udział trzeba zapłacić :)
Nie neguje waszej pracy ale czy nie lepiej najpierw ogarnąć skrypt a forum otworzyć gdzieś tydzień przed startem? Otworzyliście forum na początku maja i prawda jest taka że zainteresowanie wam spada i coraz mniej jest aktywnych użytkowników.

#24 raknet

raknet
  • Uzytkownik forum
  • 14 postów

Napisano 15 August 2016 - 10:38

juz dawno w sumie nie widziałem tak pazernego na kase serwera. nie bylo startu a juz jakieś uslugi platne

#25 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 16 August 2016 - 11:24

Odwrócić się... Odejść... Olać to miasto... To byłby mądry wybór.

CloudMTA - Projekt wysokich lotów.



#26 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 16 August 2016 - 15:48

widzę że już nie ustosunkowałeś się do naszych komentarzy, prawda boli



#27 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 20 August 2016 - 15:38

Cloud Role Play - projekt wysokich kosztów :D



#28 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 21 August 2016 - 12:13

Start serwera we wrześniu? Czemu nie ;)

Zapraszam do wypowiadania się w temacie i głosowania w naszej ankiecie. Każdy głos jest dla nas cenny i uświadamia nam, że to razem z Wami tworzymy projekt wysokich lotów.

 

http://cmta.pl/topic...-start-serwera/



#29 raknet

raknet
  • Uzytkownik forum
  • 14 postów

Napisano 21 August 2016 - 12:36

ja mysle ze zarobia sobie na nowy komputer i zamkna to w chuj. kto mysl8 ze ten serw ma jakies szanse z devem jest pojebany

#30 Mikell

Mikell
  • Uzytkownik forum
  • 2 postów

Napisano 23 August 2016 - 18:36

Reklama prezentuje się wyśmienicie- krótko i na temat. To też zachęciło mnie do przejścia na Wasze forum. Jednak patrząc na realia, macie nie małą konkurencję na platformie MTA. Może będziecie mieli szczęście i uda Wam się 'złowić' graczy, którzy aktualnie migrują z platformy SA:MP na MTA. Życzę Wam powodzenia! :)



#31 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 25 August 2016 - 17:09

Prezentujemy Wam drugi oficjalny zwiastun naszego projektu!

 



#32 Dawid.

Dawid.
  • Uzytkownik forum
  • 9 postów

Napisano 26 August 2016 - 15:51

klimatyczne te rozmowy  ak47 i te morderstwo agenta fbi, tiaaaaa, oczywiscie nie moglo zabraknąć ścigantów, serio zawiodłem się



#33 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 27 August 2016 - 00:38

Przy dobrych lotach ściągnięcie odpad, który pozostał jeszcze na SA-MP z serwerów takich jak M-LS. Dev na MTA stał się czymś na wzór n4g z SA-MP i raczej nie macniecie ich choćby odrobinę chujem.



#34 Dawid.

Dawid.
  • Uzytkownik forum
  • 9 postów

Napisano 27 August 2016 - 12:36

Przy dobrych lotach ściągnięcie odpad, który pozostał jeszcze na SA-MP z serwerów takich jak M-LS. Dev na MTA stał się czymś na wzór n4g z SA-MP i raczej nie macniecie ich choćby odrobinę chujem.

 

bo nie oferują niczego innego niż dev, oferują tylko i wyłącznie skrypt, zero rozwiązań dla graczy którzy by tam przyszli, zero innowacji w napędzaniu rozgrywki, taka ekipa gm'ów nie da rady nakręcić odpowiedniej fabuły dla serwera (sam bym nie dał rady bo nie znam się na tym), skrypt to nie wszystko, pomijam wpadke z achmenem i inne problemy



#35 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 27 August 2016 - 13:50

V6scz02.jpg

Czołem! Od ostatniego gorącego newsa nie minęło zbyt wiele czasu, a my spieszymy juz do Was z nową dawką informacji! Developerzy pod czujnym okiem administratorów technicznych przygotowali dla Was garstkę nowości, dzięki którym coraz prężniej zbliżamy się do upragnionego startu serwera. Poniżej znajdziecie sporo nowych nowinek, które znacząco wpłyną na gospodarkę serwera. Przedstawimy Wam rozwiązania, które będziemy stopniowo wprowadzać. Jesteście gotowi? Let's do it! :)
 

pMtugp2.jpg

 

Stany Zjednoczone znane są z liberalnego podejścia do wydawania pozwoleń na broń palną. Swobodny dostęp do niej jest silnie zakorzeniony w amerykańskiej kulturze i stanowi jedną z cech charakterystycznych amerykańskiego społeczeństwa. Prawo do posiadania broni nie jest ograniczone. Broń palna na serwerach role-play zawsze była drażniącym tematem i w niektórych przypadkach jej używanie było przesadne ze strony graczy. Administracja dwoiła się i troiła, a efekty zawsze były takie same. My postanowiliśmy wyjść temu wszystkiemu na przeciw i zaprezentować graczom CloudMTA prosty i funkcjonalny schemat, który każdemu przypadnie do gustu. Powody, dla których Amerykanie w tak dużym stopniu posiadają we własnych domach broń są oczywiste. Każdy chce czuć się we własnym kącie bezpiecznie. Taka jest natura samego człowieka. Na styl prawdziwego amerykańskiego społeczeństwa - każdy z Was będzie w stanie posiadać broń. Oczywiście nie będzie samowolki, tylko spełnienie pewnych warunków.

Wyróżniamy dwa typy licencji, które będą początkowo dostępne dla graczy:

  • licencja na zakup broni (w tej licencji zawarta jest również licencja CCW, czyli każdy jest uprawniony do noszenia ukrytej broni przy sobie)
  • licencja na noszenie broni open carry

Koszt licencji

Zdecydowanie nie będzie wysoki, jednakże warunki jej uzyskania będą o wiele trudniejsze do spełnienia. Po otrzymaniu licencji na broń palną od odpowiednich organów, broń będzie można zakupić od botów. Drobna uwaga. Jeżeli skrypterzy nie wyrobią się z zaplanowanym skryptem, to po starcie administracja rozgrywki będzie sprzedawać legalną broń w Gunshopie.

Sposób pozyskania
Broń palną będzie można pozyskać zarówno ze źródeł legalnych i nielegalnych. Legalna broń będzie droższa, a nielegalna z kolei będzie kusiła łatwością dostępu i niższą ceną. By w życiu jednak nie było zbyt łatwo, oczywistą sprawą jest to, że będzie się to wiązało z pewnym ryzykiem i zainteresowaniem ze strony służb porządkowych. Zakupu będzie można dokonać w specjalnie przygotowanych sklepach, tzw. GunShopach. Najpierw jednak ustaloną normą jest przegranie określonej liczby godzin on-line na danej postaci. Limit zakupu dla jednej postaci, to jedna broń i 50 sztuk amunicji na tydzień. Nie chcemy powielać błędu konkurencji. Pozwalamy graczom na wyraźną swobodę w odgrywaniu ich postaci. Jeżeli ktoś chce zrobić w domu prywatny arsenał lub handlować legalną bronią, to musi liczyć się z konsekwencjami in character ze strony Sheriff's Department lub Federal Bureau of Investigation.

Licencyjne wymagania - legalna broń
Gdy już zdecydujemy się na zakup broni drogą legalną, nasza postać będzie musiała złożyć specjalne zaświadczenie do odpowiednich organów. Aby je uzyskać, postać musi posiadać swoją własną lub współdzieloną posiadłość (dom). Wymagane jest nieskazitelna opinia i brak przeszłości kryminalnej. Prócz wyżej wymienionych punktów warto wspomnieć, że niezbędnym wymogiem OOC będzie brak wpisów w logach za DM. Po utracie broni jej właściciel zobligowany jest do zawiadomienia służb porządkowych, ponieważ to on odpowiada za własną broń, a każda broń legalna posiada widoczny numer seryjny.


Siłownie od wielu lat na serwerach role-play są nieodzownym elementem każdego gracza, który swoją postać ukierunkowuje na strongmana, ewentualnie takiego, który chce mieć ładną sylwetkę. Na CloudMTA siła oraz kondycja będzie pełnić bardzo ważną rolę. Trening będzie odbywał się w siłowni, do którego przystąpimy po zakupie specjalnego karnetu. Czas treningu będzie ustalony z góry. Pozwoli nam na skorzystanie z wielu przyrządów dostępnych na siłowni, co zdecydowanie przełoży się na efektywne ulepszenie atrybutów naszej postaci. Aby rozpocząć trening, należy podejść do wybranego urządzenia i wcisnąć enter.

Sprzęt na siłowni i jego działanie

  • hantle, zwiększające siłę o 0.01 punkt. Jednorazowy trening trwa minutę
  • bieżnia, działająca na siłę lub kondycję o 0.05 punkt. Trening trwa 2 minuty
  • rowerek, polepszający wydolność naszego organizmu o 0.01 punkt. Trening trwa minutę

Schemat działania siłowni jest bardzo prosty. Głównym czynnikiem wpływającym na trening jest zmęczenie, które będzie bazować na kondycji. Ją z kolei poprzez treningi będzie można poprawić. Im słabszą mamy kondycję, tym więcej energii na trening nasza postać będzie używać. Gdy nasza postać będzie zmęczona do końca, nie będziemy w stanie skorzystać z urządzeń na siłowni.

Wzmacniacze i ich skutki
Na siłowniach będą dostępne specjalne specyfiki (energetyki), których zadaniem będzie zmniejszenie generowania zmęczenia. Żadna używka nie jest pozbawiona wad i tak samo będzie z energetykami. Jeśli je przedawkujemy, nasza postać straci przytomność na 20 minut.

Hospitalizacja również zawsze była gorącym tematem frakcyjnym na wielu serwerach role-play. Niektórzy postanowili się jej w ogóle wyprzeć, a inni propagowali jej pozytywne działanie i sposób na kreatywne akcje wewnątrz społeczności. My jesteśmy ekipą, która mimo wielu spornych dyskusji zdecydowała się na paramedyczną jednostkę EMS we frakcji Los Santos Fire Department, która zajmie się leczeniem postaci na serwerze. Tworzenie osobnej frakcji w tym przypadku wiązałoby się z lekką przesadą, ponieważ w wielu przypadkach była po prostu niewypałem.

Zróżnicowane obrażenia postaci
Postanowiliśmy wprowadzić zróżnicowane obrażenia postaci. Gdy postać zostanie ciężko zraniona, np. zostanie postrzelona w głowę, niezbędna będzie niezwłoczna wizyta na pogotowiu, gdzie będziemy musieli odbyć hospitalizację, aby zneutralizować rany i powrócić do normalnego funkcjonowania. Przy niegroźnych pobiciach czy delikatnych ranach kłutych sytuacja będzie trochę inna - nasza postać nie będzie musiała zostać w szpitalu. Czas BW jest zależny od broni oraz rodzaju obrażeń.
 

Przykładowo

  • W momencie, gdy Twoja postać otrzyma BW od pobicia (z pięści), BW trwa 3 minuty, a pod nickiem masz status: Oszołomiony. Po zakończeniu BW status znika, a życie peda możesz uzupełnić za pomocą jedzenia (pasek głodu), bądź opcjonalnie w szpitalu na hospitalizacji.
  • Postrzał w głowę nadaje postaci automatyczne BW na czas 15 minut, pod nickiem masz status: Ranny. Życie Twojej postaci możesz doładować tylko i wyłącznie na hospitalizacji, gdzie znika również status.

 

8f808cac62da903d22ed12ad123099ca.png

 

Zgłoszenia
Bardzo lubimy ułatwiać Wam życie. Już od jakiegoś czasu beta testerzy mogli podziwiać rubrykę "Zgłoszenia", której cel jest bardzo jasny. Od teraz nie musicie zasypywać administrację projektu milionami prywatnych wiadomości i spamować w statusach. Zgłoszenia są o tyle wygodne, że wgląd do nich ma każdy administrator, co zmniejsza czas oczekiwania na rozwiązanie. Zachęcamy do korzystania z tej możliwości, bo dzięki niej ułatwiacie pracę i nam i sobie.

Stay tuned. ;)



#36 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 27 August 2016 - 15:34

Nie dało się jakoś krócej tego newsa? Przecież to wszystko, co tu opisaliście każdy zainteresowany widział na innych serwerach. Z tymi limitami widzę, że idziecie w stronę lski i pseudoli. Szkoda. Realizm kosztem przyjemności. Jeszcze wprowadźcie potrzeby fizjologiczne, w sumie głód już jest.



#37 123456789

123456789
  • Uzytkownik forum
  • 1 postów

Napisano 27 August 2016 - 16:56

polecam ich fejsa obczaić

 

http://i.gifntext.co...wo-szacunek.gif



#38 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 27 August 2016 - 17:26

14046049_1164650566932214_17004106213479

Z ich facebooka. Chamstwo i hipokryzja. Sami wymagają wpłaty 12 zł, żeby móc wejść na serwer. No ale jak nie oferuje się nic ciekawego to trzeba chwytać za to, co jest i mamy taki bubel jak CMTA, który próbuje wybić się ponad skalę gówna mniejszą ilością usług płatnych. Niedługo odejdą w zapomnienie. Kolejne ścierwo typu M-LS ze sloganami brak komercji - wysoki poziom role play - innowacje (urojone).



#39 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 27 August 2016 - 21:04

no jeśli takiego typu obrazki wstawili na swój fanpage to serio pokazuje poziom dna

 

nawet jeśli devgaming jest słaby pod wieloma aspektami to mimo wszystko są tam gracze którzy nie mają najmniejszego zamiaru przechodzić na inny serwer a tego typu slogany tymbardziej ich nie zachęcą



#40 CloudMTA

CloudMTA
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 18 September 2016 - 23:25

szablonpn_ahweeqh.png

 

Cześć, witajcie! Od ostatniego gorącego newsa minęły niespełna 2 tygodnie, a my już dla Was spieszymy z kolejnymi nowinkami. Zapewne nie spodziewaliście się tego, ale prawdopodobnie będzie to jeden z trzech ostatnich newsów przed startem serwera. Jednak przed zdradzeniem Wam szczegółów dotyczących startu, pragniemy poinformować Was o innowacyjnych zmianach na serwerze, jakich konkurencyjne projekty nie mają do dziś, a które zostaną wcielone w życie projektu od dnia jego startu. Jest to bardzo duży krok w kierunku biznesów, które zyskają niepowtarzalny klimat na otwartej przestrzeni. Nikt jeszcze tego nie ma. My będziemy pierwsi - wszystko z myślą o Was! Nie zdradzając jednak wszystkiego w jednym akapicie, zapraszam do przeczytania reszty. Let's do it together.

strefy.png

 

Przygotowaliśmy dla Was całkiem ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o obiekty. Oddajemy Wam do dyspozycji możliwość stawiania obiektów na virtualworld 0. Jednak, jak się domyślacie, będzie to w pewien sposób uwarunkowane. Administrator będzie tworzył strefy o dowolnych kształtach (kwadraty, okręgi, itd.), a potem gracz albo członek grupy będzie mógł na niej stawiać obiekty według własnego uznania, oczywiście z umiarem i zgodnie z zasadami rozgrywki. Administrator będzie mógł również w takiej strefie np. wyłączyć możliwość parkowania pojazdów. Mało tego, możemy już Wam zdradzić, że na vw0 będą również funkcjonowały sklepy 24/7, banki oraz biznesy w centrum handlowym na Pershing. Zapowiada się ciekawie, prawda? A to jeszcze nie koniec!
 

biznes.png

 

Wielu graczy marzyło i wciąż marzy o rozgrywce umiejscowionej wyłącznie w exteriorze. Los Santos wygląda na puste nawet przy 200 graczach na serwerze, jeżeli większość z nich gra w interiorach. Na naszym serwerze, dzięki systemowi stref, możliwe będzie prowadzenie biznesów w vw0. Oznacza to, że pojawią się otwarte bary, restauracje na powietrzu czy warsztaty, z których możecie skorzystać nie wjeżdżając do interioru. Rozwiązanie to jest w pełni dopracowane - na strefie biznesu jego pracownicy będą mogli włączyć duty, oferować produkty czy usługi takie jak naprawę pojazdów. Czas uwolnić rozgrywkę i przenieść ją głównie na vw0 - niech nasze małe miasto ożyje. Dzięki temu jesteśmy w stanie wrócić do korzeni rozgrywki i ponownie ożywić stację Idlewood. Cały pomysł najlepiej przedstawią niżej zrzuty ekranu. Całkiem klimatycznie. Zgadzacie się?
 

cJ5VUFB.png

1iUWEZA.png

 

A na koniec rzecz, na którą wszyscy czekamy od dawien dawna - data startu. Już od kilku dni ten temat nas elektryzuje. Wyznaczaliśmy sobie różne deadline'y, ale w końcu podjęliśmy męską decyzję. Warto wspomnieć, że otwieramy serwer w koncepcji open beta testów, czyli będziemy jeszcze czekać na Wasze zgłoszenia dotyczące różnych błędów, ale zaczynamy pełną rozgrywkę RP. Żaden startujący projekt jeszcze nigdy nie uniknął bugów, dlatego wiemy, że dla nas będzie to przede wszystkim okres wytężonej pracy. Od razu dodamy, że nie spodziewamy się błędów krytycznych, uniemożliwiających rozgrywkę. Z biegiem czasu, za sprawą kolejnych aktualizacji będziecie dostawać coraz bardziej atrakcyjny produkt, który mamy nadzieję, spełni Wasze oczekiwania. To co? Gotowi? To dobrze, bo ruszamy 28 września o 19:30cool.png






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników