Skocz do zawartości


Zdjęcie

Future RolePlay - wielkie nadzieje, wielkie problemy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonimowy Hejter

Anonimowy Hejter
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 28 lipiec 2016 - 18:20

news--1469713253-U44621.png

 

Pierwsze zmianki o projekcie Future RolePlay pojawiły się na naszym portalu dokładnie piętnastego lipca, wraz z jego oficjalną prezentacją. Przez jedenaście dni ekipa podawała nam różne informacje, w międzyczasie przeprowadzono beta-testy (jak się okazuje, niepełnego skryptu - lecz to nie skrypt miał być testowany), oczywiście otwarto forum. Przez ten czas obserwowałem, czytałem, zbudowałem pozytywną opinię o serwerze. Odniosłem wrażenie, że ekipa wie, co i w jaki sposób chce osiągnąć, chociaż zdania były podzielone. Po jedenastu dniach od prezentacji projektu na Centrum RolePlay, owy projekt wystartował, by po chwili przepaść. Wielkie nadzieje, wielkie problemy. O tym, jak wyglądał start projektu, jak było wczoraj i jak jest dzisiaj rozmawiałem z Asterkiem, założycielem projektu.

 

news--1469714189-U44621.png

 

Wczoraj projekt oficjalnie wystartował. Jakie są Wasze odczucia po starcie?

  • Odczucia? Powiem szczerze, że nie było za dużo graczy ani za mało. Liczba osób wyniosła ponad 40. Oczywiście dużo poszło w strone projektu hejtów, że długo nie pociągniemy oraz że jesteśmy skazani na upadek. Nie rozumiem dlaczego tak się wypowiadają na ten temat. Pewna osoba z konkurencyjnego projektu mi zaczeła tworzyć spam, że jesteśmy R.I.P., a sami upadli. Moim zdaniem skrypt pokazał swoje błędy, lecz zawsze je można naprawić. Robimy to na bieżąco.

Mamy godzinę około 19:30, na serwerze obecnie jest trzech graczy. To chyba nie jest zadowalający wynik, co potwierdzają statusy niektórych graczy, tu cytuję "Dlaczego na serwerze nikogo nie ma?". Co o tym sądzicie? Czym zamierzacie przyciągać graczy teraz, po starcie?

  • Ta liczba graczy jest mało zadowalająca tak, wiem. Dzisiaj najwięcej graczy było niestety 18. Dużo graczy gra na konkurencji, gdzie gra po ponad stu graczy. Dodajmy to, że są inne projekty oraz tzw. "giganty", czyli net4game oraz kotnik, gdzie też gra tam minimum 100 graczy. Jakie plany, żeby przyciągnąć graczy? Planujemy tygodniową przerwę, aby naprawić błędy, które uniemożliwiają rozgrywkę graczom na naszym serwerze. Zostanie także wstawiona nowa reklama i jakaś reklama w postaci filmiku na youtube.

Co okazało się największą wadą, największym problemem na starcie serwera? Czym możecie się pochwalić?

  • Niestety, wystąpił pewny błąd w skrypcie. Ten błąd uniemożliwia grę organizacjom publicznym, np. LSPD. Błąd polega na tym, że uprawnienia są poprostu uszkodzone. Nie posiadają zapisu i poprostu znikają po wyjściu z serwera. W przedsiębiorstwach i tak dalej to samo, nic nie można ugrać. Jak mówię, dyskutuję teraz z ekipą czy nie zawiesić działań serwera na okres 7 dni, żeby naprawić wszystkie błędy.

Podczas pracy nad projektem nikt nie zauważył takiego błędu aż do dnia startu?

  • Nikt nie zauważył tego błędu, ponieważ nadawanie uprawnień wszystkim pracownikom zostało wprowadzone dopiero na starcie serwera. Wcześniej, gdy były beta testy panel grup był dopiero pisany, dlatego nikt tego błędu nie był w stanie zauważyć.

Trzeba przyznać, że stawia to serwer w niekorzystnym świetle. Naprawa błędów to moim zdaniem mniej niż połowa, by zbudować sobie dobrą reputację po tym zdarzeniu. Do czego będziecie zmierzać po wprowadzeniu poprawek do skryptu, jakie macie założenia na przyszłość?

  • Do czego? Po wprowadzeniu poprawek do skryptu serwer zostanie uruchomiony. Przed tym jak mówię zostanie stworzony film promujący serwer oraz nowa reklama. Spróbujemy też pozbyć się graczy co tworzą tzw. "rakowisko", ponieważ znalazło się paru takich. Jak? Będziemy stosować bardzo surowe kary, oraz poprawimy aktywność ekipy.

Kiedy można spodziewać się decyzji dotyczącej przerwy, konkretnych informacji takich jak ewentualna data zamknięcia?

  • Jutro zostanie oficjalnie zamknięty serwer na okres siedmiu dni. Pojawi się też dokładny news, w którym opiszemy wszystkie szczegóły.

Forum przez cały czas będzie otwarte, dobrze rozumiem?

  • Tak, może się też pojawić nowy styl.

Nie mam więcej pytań. Dzięki za poświęcony czas, powodzenia w naprawie usterek.

  • Okej, dzięki.

 

news--1469713960-U44621.png

 

Zerkam na serwer w oknie San Andreas Multiplayer godzinę po rozmowie z Asterkiem. Liczba graczy: 6. Nie oszukujmy nikogo - w stosunku do tego co było godzinę temu, jest to poprawa o 100% (jeśli chodzi o samą liczbę), ale co z tego, skoro na forum obecnie jest ponad trzydzieści osób? Słowo "poprawa" ma tu zbyt pozytywny wydźwięk. To jest tylko zmiana. Na forum natomiast co drugi status ma treść w stylu "Pustki na serwerze! Wchodźcie do gry!". Kilka dni temu wyobrażałem sobie inaczej pierwsze kroki serwera.

Dzisiaj rano otworzyłem forum Future RolePlay by przeczytać newsa, sprawdzić rozwój wydarzeń. Moim oczom ukazuje się niespodzianka - forum zamknięte z oficjalną informacją o zamknięciu projektu i to wcale nie na tydzień. Poprosiłem o komentarz nikogo innego, jak właśnie Asterka, z którym wczoraj rozmawiałem. Jednogłośnie potwierdził on, że nie jest to przerwa, lecz zamknięcie projektu. Oczekiwaliście czegoś konkretnego od Future RolePlay? Porzućcie wszelką nadzieję, Wy, którzy to czytacie.

  • Podjęliśmy wraz z ekipą decyzję, że zamkniemy projekt. Dlaczego? Dalsza przyszłość tego projektu nie miała już sensu. Projekt i tak miał zniszczoną reputację wobec graczy, a na serwerze i tak praktycznie nikt nie grał. Reorganizacja wszystkiego i tak by nie pomogła, ponieważ już dawno straciliśmy tą reputację, za szybko to wszystko poszło. Może coś kiedyś jeszcze powstanie, ale teraz raczej nie. Jest konkurencja i będzie ciężko o graczy.


#2 K3sh

K3sh
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 28 lipiec 2016 - 18:25

Wiesz że masz talent? 

 

Miło się czytało  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:



#3 PaziK

PaziK
  • Uzytkownik forum
  • 6 postów

Napisano 28 lipiec 2016 - 19:46

A czego Wy się spodziewaliście po Asterku? Poprawy? Jego serwery nigdy nie postoją dłużej, niż tydzień.



#4 Winekxd

Winekxd
  • Uzytkownik forum
  • 192 postów

Napisano 28 lipiec 2016 - 20:27

Nie rozumiem co ten temat wnosi do życia :D 



#5 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 29 lipiec 2016 - 11:51

bez obrazy ale nie wiem po co się użalać nad jakimś pseudolem XDD



#6 Winekxd

Winekxd
  • Uzytkownik forum
  • 192 postów

Napisano 29 lipiec 2016 - 12:21

Szczerze mówiąc auror tematu zachowuje się jak pokrzywdzone dziecko, któremu zamknęli projekt i wylał swoje frustracje. Jego niesprawiedliwość losu można przeczytać tutaj, na shouboxie a nawet w statusie :D 



#7 Anonimowy Hejter

Anonimowy Hejter
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 29 lipiec 2016 - 12:37

Szczerze mówiąc auror tematu zachowuje się jak pokrzywdzone dziecko, któremu zamknęli projekt i wylał swoje frustracje. Jego niesprawiedliwość losu można przeczytać tutaj, na shouboxie a nawet w statusie :D

To prawda. :(



#8 Twinzy

Twinzy
  • Uzytkownik forum
  • 11 postów
  • MiejscowoścŁódź, Bałuty.

Napisano 01 sierpień 2016 - 22:20

Haha, rozbawia mnie jak ktoś, wypowiada się negatywnie na temat projektu, któremu się nie powiodło a sam, nie zrobiłbys czegoś lepszego. Nie jesteś jedyną osobą, która przeliczyła się, zdarza się - lepiej ze zamkneli teraz niż za miesiąc czy dwa, nie sądzisz? Graczy było mało z prostych przyczyn, platforma SA;MP upada i tego nie zmienisz - dowodem jest Net4Game, które z czterystu graczy przysiadło na dwieście maksymalnie. Oczywiście, mamy wakacje i ludzie nie będą siedzieć w internecie, ale .DevGaming osiąga liczbę graczy - stałych trzysta/czterysta to coś oznacza. Przykrością jest to ze wszyscy obiecują nowości, udają ze zrobią coś innego niż inni - przykładem jest Story-Life które stwierdziło ze silnik oferuje dużo tylko ludzie nie potrafią tego wykorzystać - jasne, zrobisz niektóre rzeczy, ale nie wszystkie. MTA jest co chwila ulepszane/aktualizowane natomiast SA;MP raz na dwa lata/trzy i nikt tego nie zmieni. Jestem osobą, która od początku grała na tej platformie dopiero teraz przerzuciła się na cMTA / .DevGaming - początki nie są łatwe, lecz jak przyjrzałem się skryptowi, to nie ma co porównywać. Jak chcecie porównanie między platformami, to znajdziecie pod adresem; Kliknij!


<p style="text-align:right;">Dołączona grafika<br><span style="font-family:'lucida sans unicode', 'lucida grande', sans-serif;"><span style="font-size:12px;">How could we not talk about family, when family's all that we got?<br>Everything I went through you, were standing there by my side.</span></span>

#9 Mario

Mario
  • Uzytkownik forum
  • 83 postów

Napisano 02 sierpień 2016 - 06:47

Zawsze śmieszą mnie ludzie zbyt pewni siebie, bo brzmią jakby byli pępkiem świata. ("Haha, rozbawia mnie jak ktoś, wypowiada się negatywnie na temat projektu, któremu się nie powiodło a sam, nie zrobiłbys czegoś lepszego.") :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników