Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Szukam] Vice City Roleplay poszukuje chętnych do współpracy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jullew

Jullew
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 05 August 2016 - 23:39

43Ia7fO.png

 

Witajcie, mam zaszczyt poinformować o oficjalnym naborze do projektu na platformie Multi Theft Auto: San Andreas, którego akcja będzie rozgrywana w słonecznym Vice City!

 

Słowem wstępu pragnę poinformować, że prace nad skryptem trwają ponad rok, z góry uprzedzam - nie jest to autorski gamemode - bazujemy na zasobach OWL Gaming w wersji 4.3.4.6. Jest on wystarczający na dzisiejsze realia i będzie stale rozwijany i modyfikowany na potrzeby projektu.

Mapa Vice City została zaimplementowana w formie zasobu, który jest automatycznie pobierany przy wchodzeniu na serwer, więc nie są potrzebne żadne modyfikacje, wystarczy mieć zainstalowaną czystą kopię Grand Theft Auto San Andreas i modyfikację Multi Theft Auto: San Andreas w wersji 1.5.2 lub nowszej.

Jednak nie wszystko idzie tak kolorowo jak byśmy tego chcieli, stąd niezbędne jest nam jeszcze kilka osób, dzięki którym projekt będzie mógł ujrzeć światło dzienne, dlatego też poszukujemy:

Webmastera - umiejętności wymagane na to stanowisko to: bardzo dobra znajomość HTML5/CSS, PHP5, MYSQL. Ponadto liczymy na umiejętność pisania aplikacji do Invision Powered Board 3.3.4+.
Oferujemy stałą współpracę w prężnie rozwijającym się zespole przy tworzeniu nowoczesnego projektu, pozycję w administracji, w przyszłości procent z zysków generowanych przez projekt


Filmowca - na to stanowisko potrzebna jest osoba posiadająca duże umiejętności z zakresu nagrywania filmów z gry Multi Theft Auto: San Andreas i umie dobrze zmontować nagrany materiał. Do jej zadań należeć będzie nagranie materiału wideo zapowiadającego projekt, a po starcie nagrywanie zwiastunów aktualizacji, zapowiedzi eventów, itp. Oferujemy stałą współpracę w prężnie rozwijającym się zespole przy tworzeniu nowoczesnego projektu, pozycję w administracji, w przyszłości procent z zysków generowanych przez projekt

 

Sponsora - początki zawsze są trudne i bez wsparcia finansowego ciężko będzie nam wystartować, jeśli masz wolną gotówkę i jesteś w stanie ją zainwestować w projekt roleplay z perspektywami zgłoś się do nas. W zamian możemy zaoferować reklamę w wielu miejscach na stronie WWW jak i forum, ponadto pozycję w miejscu partnerów z odnośnikiem do Twojej witryny oraz rangę Sponsor na forum Vice City Roleplay

Dla zachęty wstawiam screenshoot prezentującego witrynę WWW
sHWESXo.png

Pozdrawiam i zachęcam do współpracy w imieniu zespołu Vice City Roleplay!
 


[img]http://i.imgur.com/v3NR7cd.png[/img]

Poszukujemy ludzi do współpracy, więcej informacji na PW


#2 Winekxd

Winekxd
  • Uzytkownik forum
  • 203 postów

Napisano 06 August 2016 - 00:25

Można zobaczyć filmik który widać na screen'ie? Chętnie zobaczę jak wygląda, mapa oraz grywalność... ;)

Co do Tematu, zapraszam na PW w sprawie Sponsoringu. Mam luźny serwer VPS na windows'ie 16gb ram'u, 2x 4x2ghz z symetrycznym łączem.

Serwer w pełnej wirtualizacji ~Dodam.



#3 Jullew

Jullew
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 06 August 2016 - 00:36

Wrzucone poglądowo, nie ma filmiku, właśnie m.in. dlatego poszukuję filmowca. Napiszę do Ciebie w dzień i się dogadamy, bo teraz jestem padnięty.


[img]http://i.imgur.com/v3NR7cd.png[/img]

Poszukujemy ludzi do współpracy, więcej informacji na PW


#4 Mario

Mario
  • Uzytkownik forum
  • 83 postów

Napisano 06 August 2016 - 05:45

Powiedz mi jedno - zawsze (bo tylko tam grałem) jak wbijałem na jakieś DayZ, to za każdym razem pobierała mi się paczka, która ważyła np. 200mb. Teoretycznie jeśli textury VC ważą 1gb, to czy za każdym razem będą się one na nowo pobierać? 



#5 K3sh

K3sh
  • Uzytkownik forum
  • 21 postów

Napisano 06 August 2016 - 07:02

Powiedz mi jedno - zawsze (bo tylko tam grałem) jak wbijałem na jakieś DayZ, to za każdym razem pobierała mi się paczka, która ważyła np. 200mb. Teoretycznie jeśli textury VC ważą 1gb, to czy za każdym razem będą się one na nowo pobierać?

To jest niemożliwe ze tobie pobiera za lazdym razem. Chyba ze ci tego nie zapisuje bo mi pobiera raz i pozniej tylko aktualizacje

#6 Jullew

Jullew
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 06 August 2016 - 07:43

Powiedz mi jedno - zawsze (bo tylko tam grałem) jak wbijałem na jakieś DayZ, to za każdym razem pobierała mi się paczka, która ważyła np. 200mb. Teoretycznie jeśli textury VC ważą 1gb, to czy za każdym razem będą się one na nowo pobierać? 

Wszystkie zasoby pobierane są jednorazowo, przy wejściu na serwer sprawdzane są pliki pod kątem zmian, jeśli występują zmiany, pliki aktualizują się. Tekstury, modele i kolizje VC nie przekraczają 300mb.


[img]http://i.imgur.com/v3NR7cd.png[/img]

Poszukujemy ludzi do współpracy, więcej informacji na PW


#7 Mario

Mario
  • Uzytkownik forum
  • 83 postów

Napisano 06 August 2016 - 10:16

To jest niemożliwe ze tobie pobiera za lazdym razem. Chyba ze ci tego nie zapisuje bo mi pobiera raz i pozniej tylko aktualizacje

no zawsze najpierw mialem ~5mb a pozniej ~180/380 xD

@up Okej, dzięki, już wszystko jasne. :)



#8 CocoJumbo

CocoJumbo
  • Uzytkownik forum
  • 50 postów

Napisano 06 August 2016 - 15:11

hmm jakbyś ogarnął naprawdę dobrą ekipę to może to wypalić.



#9 Admin

Admin
  • Administrator
  • 699 postów

Napisano 07 August 2016 - 12:56

Te ładowania też mnie zawsze irytowały, ponieważ ZAWSZE musiałem czekać aż załaduje mi od nowa i od nowa całą paczkę. Nigdy nie miałem tak, że nie czekałem minimum 5minut (z moim internetem) aż mnie połączy. Za każdym razem pobierało caaałą paczkę (jak za pierwszym razem), tak jakby nie zapisywało mi jej.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,<br />- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,<br />- daj się zauważyć, <strong><a data-cke-saved-href="&lt;a" href="&lt;a"><span style="color:#b22222;">WYKUP REKLAMĘ</span></a></strong> w naszym serwisie.

#10 Soplica

Soplica
  • Uzytkownik forum
  • 37 postów

Napisano 07 August 2016 - 17:41

Pamiętam 3 lata temu miało być VCRP jednak coś nie pykło. Pamiętam Jullew, że to był też twój projekt. Co wtedy się stało? - Brak możliwości na postawienie projektu?



#11 Jullew

Jullew
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 08 August 2016 - 17:38

@2UP
Ładowanie (nie pobieranie) jest spowodowane sprawdzaniem zmian w plikach, ale nie trwa ono tak długo, no chyba, że masz drewniany dysk twardy.

@UP
Open Vice RolePlay
Zbyt małe umiejętności i pojęcie o konwertowaniu modów. No i brak zgranej ekipy, mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. W tym momencie od strony technicznej wszystko jest dopięte prawie na ostatni guzik. Skrypt niemalże gotowy, jedynie przekonwertować do końca mapę i przetestować ją, wyeliminować bugi.


[img]http://i.imgur.com/v3NR7cd.png[/img]

Poszukujemy ludzi do współpracy, więcej informacji na PW


#12 VeSteQ

VeSteQ
  • Uzytkownik forum
  • 75 postów

Napisano 14 October 2016 - 22:17

Temat zostaje przeniesiony do Kosza. Jeżeli uważasz, że Twój temat nie powinien tutaj wylądować- skontaktuj się ze mną, uwzględniając link do tematu oraz krótkie wyjaśnienie.


Jeśli jesteś zainteresowany funkcją Moderatora i masz powyżej 50 postów napisz do mnie na PW!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników