Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH][Zapowiedź] perfectSantos.pl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
66 odpowiedzi w tym temacie

#41 FanatixPL

FanatixPL
  • Uzytkownik forum
  • 28 postów
  • MiejscowoścCzłuchów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 16:11

Uwielbiam zapaszek hejtu o poranku.

Szkoda że z hejtem jest jak z paleniem fajek- robią to tylko młodzi z głupoty albo starzy z przyzwyczajenia.

Gdybyście przynajmniej oskarżali ten serwer robiąc to konstruktywnie, a nie teksty typu "widzę Jana Kowalskiego w ekipie, serwer to pseudol".

To że ktoś x czasu temu postąpił tak, a nie inaczej nie oznacza że następne jego dzieło będzie takie samo.

 

Na pewno wbiję zobaczyć jaki jest kontakt z ekipą i czy nie ma wielu bugów, jeśli będzie ok to zostanę.



#42 Mutaszi

Mutaszi
  • Uzytkownik forum
  • 9 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 19:57

Nic ciekawego a ten .Kreon czy jak mu tam to Asterek, przecież kto miał jego skype ten wie xD

Brakuje troche kreatywności, a szkoda.



#43 perfectSantos.pl

perfectSantos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 39 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 20:13

 

Nic ciekawego a ten .Kreon czy jak mu tam to Asterek, przecież kto miał jego skype ten wie xD

Brakuje troche kreatywności, a szkoda.

 

 

Szkoda mi gadać, to że użyliśmy tej czcionki to nie znaczy, że musisz już pisać jakieś brednie.

 

Co do naszego silnika forum - Invision Power Board. Silnik pozwala na bardzo dużo. Nie użyliśmy go ze względu na to, że jest dużo darmowych paneli pod ten silnik. Poprostu na nim forum ładnie się prezentuje. Na innych silnikach, niestety brzydko to wygląda. Jeżeli chcecie hejtować nasz projekt, luz. Powinniście tylko to zapamiętać, że projekt jest tworzony z pasją do was. Nie ma gdzie grać? Dlatego coś tworzymy, ale jeżeli będziecie nam źle życzyć, hejtować to po co mówicie, że nie ma gdzie grać, skoro hejcicie każdy projekt?

 

Hmm, tak apropo od kiedy forum jest ważniejsze niż rozgrywka? Bo tak tutaj robicie spiny o to, że lecimy na tym silniku. Wszystko zobaczycie w swoim czasie, że naprawde warto. Nasz zespół ma dużą ilość pomysłów, które napewno zrealizujemy. Szkoda, że nie ma opcji takiej, aby w swoim temacie blokować pisania postów (w swoim temacie) jakiś śmieszków. Tylko robią śmietnik pod reklamą, są to typowe szkodniki :)



#44 Mutaszi

Mutaszi
  • Uzytkownik forum
  • 9 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 20:21

Szkoda mi gadać, to że użyliśmy tej czcionki to nie znaczy, że musisz już pisać jakieś brednie.

 

 

Chodzi mi głównie o sam układ, jakbyście nie mogli wymyślić czegoś innego - nawet głupiego koloru zmienić czy tekstu.



#45 perfectSantos.pl

perfectSantos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 39 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 21:54

Chodzi mi głównie o sam układ, jakbyście nie mogli wymyślić czegoś innego - nawet głupiego koloru zmienić czy tekstu.

 

Tak czy siak przedstrona zostanie usunięta, ponieważ będzie inna. Będzie ona prezentowała projekt, aby zachęciła do rejestracji forum. Bo na innych projektach (nie mówie o wszystkich) żeby coś dowiedzieć się więcej o projekcie trzeba się rejestrować.



#46 perfectSantos.pl

perfectSantos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 39 postów

Napisano 03 wrzesień 2016 - 10:24

Forum otwarte, zapraszamy!



#47 Story-Line.pl

Story-Line.pl
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 03 wrzesień 2016 - 18:38

w ciągu 8 godzin jest 20 użytkowników, z czego 11 użytkowników to ekipa



#48 Kuczi

Kuczi
  • Redaktor
  • 147 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 04 wrzesień 2016 - 00:14

w ciągu 8 godzin jest 20 użytkowników, z czego 11 użytkowników to ekipa

Nie ładnie tak krytykować samemu błądząc ;)



#49 JACOB1

JACOB1
  • Uzytkownik forum
  • 1 postów

Napisano 04 wrzesień 2016 - 11:42

//del//

 

Publikacji dodaje jedynie Administracja serwisu z konta oficjalnego. - Admin


Użytkownik Admin edytował ten post 04 wrzesień 2016 - 19:06
wiadomość edytowana, użytkownik otrzymał ostrzeżenie


#50 perfectSantos.pl

perfectSantos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 39 postów

Napisano 07 wrzesień 2016 - 14:55

Y30NIZo.png

 

Cześć wszystkim. W poprzednim newsie opowiadałem wam o organizacjach przestępczych, więc teraz pora coś wam przekazać na temat organizacji publicznych. Trochę ostanio jest na forum cicho, dlatego chcemy wam przedstawić kolejne postępy prac nad tym projektem. Wiemy, że wiele osób nas krytykuje, i źle nam życzy. Ale mamy nadzieje, że jednak nam wyjdzie z tym projektem. Gracze to podstawa. Oni tworzą gre, bez nich serwer nie powinien istnieć. Fajnie gdyby ktoś zaprosił pare znajomych na ten projekt, będę wam wdzięczny.

 

Jeżeli chciałbyś zostać liderem jakiejś frakcji zapoznaj się z tymhttp://perfectsantos...ji-publicznych/

 

UWdA7oS.png

 

Zaczniemy jeszcze od samych lokalizacji siedzib tych dwóch frakcji. Sami liderzy będą mogli wyznaczyć budynki, które posłużą im za główną nieruchomość dla frakcji. Rzecz jasna nie będzie mogło to być miejsce bardzo odległe w stosunku do centrum rozgrywki. Aktualnie trwa ankieta odnośnie miejsca centrum. Jeśli okaże się, że głosowanie wygra Pershing, wtedy lider grupy Los Santos Police Department będzie mógł przenieść się przykładowo na Downtown, które także daje możliwość stworzenia tam komisariatu. Natomiast gdy padnie na Market, nie będzie większego dylematu.

 

Na początek wprowadziliśmy tylko 4 frakcje, ponieważ nie mamy pojęcia ile będzie was grało na serwerze. Co do Emergency Rescue System, postanowiliśmy zrobić jedną frakcję, która będzie tak naprawde złączeniem Fire Department oraz Medical Center. Oskryptowanie jest dosyć ciekawe, są pożary, które osoba posiadająca zapalniczke będzie mogła podpalić dany lokal, lub są automatyczne pożary. Żeby takie pożary powstawały muszą być na służbie strażacy (minimum 2). Co do działań Los Santos Government, lider może utworzyć podfrakcje. Ułatwiliśmy wam wyrabianie dokumentów w urzędzie miasta. Od tej pory, gdy znajdujemy się w urzędzie wystarczy, że wpiszemy prostą komendę i pojawi się nam okienko wyrabiania dokumentów. Urzędnicy nie będą musieli wydawać dokumentów, ponieważ zawsze tak będzie, że urząd będzie prawie pusty bo chyba nie każdy ma tyle czasu, aby spędzić w urzędzie 24h. Urzędnik tylko może tylko tworzyć drzwi oraz opłacać budynki.

 

RLMB1Dh.png

 

Kamizelki kuloodporne, przedmiot, który jest gdzieniegdzie pomijany w środowisku serwerów Role Play. U nas z pewnością takowe kamizelki będą – tylko na jakiej zasadzie działają? Otóż tego typu przedmiot zakupić będą mogły obie frakcje porządkowe. Ceny oscylować będą w granicy kilkuset dolarów. Po zakupie kamizelki kuloodpornej otrzymamy ją wprost do swojego spisu przedmiotów na /p. Następnie będziemy mogli jej użyć, a następnie spokojnie dopasować do swojego skina, za pomocą ‘’myszkowej’’ opcji budowania. Kiedy kamizelkę mamy już założoną, nad HP naszej postaci pojawi się biały pasek oznaczający jej stan. Sam przedmiot jest bardzo przybliżony do realnego zastosowania. Chroni nas przed animacją rannego, dopóki HP kamizelki kuloodpornej nie dobije do wartości zerowej. Niestety jest pewien szkopuł. Przyszli liderzy obu frakcji będą zobowiązani dopilnować, aby kamizelki były wydawane jedynie podczas większych akcji. A żeby zapobiec wykorzystywaniu tego przedmiotu w błahych sytuacjach, tym samym powodując niechęć do gry osób preferujących rozgrywkę w organizacjach przestępczych.

Gumowa amunicja, została stworzona z myślą o Los Santos Police Department. I mamy tutaj na myśli tylko jeden typ broni – mianowicie shotgun. Często zdarza się tak, że niestety mili sąsiedzi z South Central zaszli za skórę równie sympatycznym funkcjonariuszom LSPD, którzy postanowili zafundować im typowy wjazd. Tego typu amunicja nie zabiera HP osobie, w kierunku której oddaliśmy strzał. Wbija jedynie samą animację, która pozwala w tym czasie skuć nieposłusznego łobuza. Jest także doskonałym środkiem obezwładniającym na większą odległość. Rzecz jasna amunicja ta będzie o wiele tańsza od typowej, ostrej. Naszym zdaniem ograniczy to przede wszystkim mniej realistyczne akcje, gdzie to gracze preferujących grę na południu miasta, kończą z zadkiem podziurawionym niczym ser szwajcarski.

 

fvzzZU4.png

 

Koguty policyjne w nieoznakowanych pojazdach, opcja zarówno dla Federal Bureau of Investigation, jak i Los Santos Police Department – gdzie również pojawi się wydział kryminalny. Jest to o tyle fajna sprawa, że gdy w razie jakiejkolwiek akcji uznamy, iż pora wkroczyć do działania, wyróżnimy się efektem świetlnym, a przestępcom w tym momencie wręcz stanie pompa. Przedmiot, podobnie jak resztę będzie można uzyskać przez magazyn frakcyjny. Cena koguta oscylować będzie w granicach kilkuset dolarów. Nie będą one jednorazowe, a wielokrotnego użytku. Plus oczywiście jest możliwość włączenia i wyłączenia ich w każdym momencie.

Żółte papiery, to opcja pozwalająca zmienić na określony czas naszą tożsamość (imię oraz nazwisko, a także inne dane zawarte w dokumentach). Stosowana jest głównie przy sprawach, gdzie możliwe jest pozyskanie informacji na temat danej grupy przestępczej. Naszym zdaniem jest to bardzo ważny dodatek przy inwigilacji, a w dodatku w większości przypadkach zapobiegnie powszechnemu MG. O wydawaniu tego typu papierów zadecyduje lider Federal Bureau of Investigation. Z pewnością nie będą one wykorzystywane nagminnie często i też nie każdy agent będzie miał możliwość z żółtych papierów skorzystać. Więcej informacji o ograniczeniach otrzyma od nas przyszły lider frakcji.

 

koeCKj0.png

 

Lasery dla poszczególnych broni, postanowiliśmy dodać ten szczegół do wyposażenia kilku karabinów. Mianowicie M4 oraz MP5. Otóż laser, podobnie jak kamizelkę, także będzie można zakupić w magazynie grupy, zaś cena z pewnością nie przekroczy granicy stu dolarów. Przedmiot otrzymujemy na /p. Mając wyciągniętą już broń, używamy przedmiotu, jakim jest laser. Zostaje on wtedy automatycznie dołączany do naszego karabinu – i gotowe, możemy podobnie jak bohater z X-menów razić swym laserem przeciwników po gałach. Oczywiście oprócz epickiego wyglądu, pomaga on także w celowaniu. W przeciwieństwie do wcześniej wymienionej kamizelki, nie jest on jednorazowy, a pozostaje na stałe w ekwipunku (chyba, że ktoś nas skroi). Aby zdjąć laser z broni, wystarczy jedynie użyć go ponownie.

Materiały wybuchowe C2, opcja przeznaczona wyłącznie dla jednostek specjalnych naszego projektu. Niektóre serwery często borykają się z problemem nieporozumień podczas akcji, gdzie miejsce ma jakiekolwiek naruszenie drzwi przez służby porządkowe. My mamy na to sposób – wchodzimy z buta. Oczywiście nie dosłownie. Materiał wybuchowy C2 zamówić będzie mógł lider grupy do magazynu, skąd osoby uprawnione do wydawania z niego rzeczy, będą brały sobie taką bombkę na akcje. Jak to działa? Gracz posiadający C2 w swoim ekwipunku może użyć go pod dowolnymi drzwiami. Automatycznie włącza się odliczanie, zwiastujące detonację ładunku. Po upływie wyznaczonej ilości sekund, następuje wybuch umożliwiający wejście antyterrorystów do środka budynku. Tym samym czasowo uniemożliwiając osobom przebywającym w środku zamknięcie drzwi od razu po samej detonacji. Sam moment wybuchu jest oczywiście widoczny i słyszalny, nie działa to na zasadzie niewidzialnego ducha otwierającego nam wrota. I jak wam przypadła do gustu nasza propozycja?



#51 asdfghjkl

asdfghjkl
  • Uzytkownik forum
  • 2 postów

Napisano 08 wrzesień 2016 - 18:46

Co do osób piszących, że MyBB i inne silniki są równie dobre chciałbym napisać kilka słów sprowadzających na ziemię : ). Niestety, jesteście w błędzie. Porównywanie wymarłego silnika z ciągle rozwijającym się oprogramowaniem jest mega słabe. Projekty swego czasu przechodziły z MyBB na IP.Board, bo po prostu ten miał wiele dodatkowych funkcjonalności, których ten pierwszy nie ma. Jedną z podstawowych wad MyBB jest to, że pisane pluginy i panele są w języku strukturalnym. Może coś się zmieniło od ostatniego czasu, kiedy go używałem, ale nawet jeśli, to jest ciągle taka możliwość. Powoduje to czasami powstawanie wielu dziur, brak możliwości elastycznego rozwoju pluginów i generalnie - syf. IP.Board natomiast posiada w pełni obiektowo napisany framework, który od razu zabezpiecza pięćset tysięcy dziur. Ponadto wymusza na programiście pisanie w miarę dobrego kodu, bo tego wymagają klasy abstrakcyjne jak i interfejsy. Reasumując - nie, MyBB nie jest równie dobre co IP.Board i nie dziwie się, że projekty RolePlay korzystają właśnie z tego silnika. To tak, jakby wybrać malucha, bo nikt nim nie jeździ a odrzucić na bok możliwość jazdy Audi A6. Nonsens.

 

Natomiast, co by nie było za dobrze, nie rozumiem dlaczego projekt używa starej wersji oprogramowania. Znaczy, podejrzewam dlaczego, ale jeśli ktoś tak zaciekle walczy o to, że jest innowacyjny i godny ugoszczenia graczy na swoim podwórku to powinien zapewnić najnowsze z możliwych opcje. Tak, wiem, że paneli pod wersję 4.x jest o wiele mniej w internecie, a nawet nie wiem czy są jakiekolwiek, ale przecież posiadacie programistów, którzy mogliby owe panele napisać.

 

Podsumowując całą reklamę, projekt mnie nie zaciekawił i nie jest wart mojej uwagi. Oceniłem forum, bo z gry nie dostałem żadnych zrzutów ani nowinek, więc na razie nie zachęciliście mnie do spędzenia tam dłuższego czasu : ). Pozdrawiam.



#52 Asterek

Asterek
  • Uzytkownik forum
  • 192 postów

Napisano 09 wrzesień 2016 - 16:14

Co do osób piszących, że MyBB i inne silniki są równie dobre chciałbym napisać kilka słów sprowadzających na ziemię : ). Niestety, jesteście w błędzie. Porównywanie wymarłego silnika z ciągle rozwijającym się oprogramowaniem jest mega słabe. Projekty swego czasu przechodziły z MyBB na IP.Board, bo po prostu ten miał wiele dodatkowych funkcjonalności, których ten pierwszy nie ma. Jedną z podstawowych wad MyBB jest to, że pisane pluginy i panele są w języku strukturalnym. Może coś się zmieniło od ostatniego czasu, kiedy go używałem, ale nawet jeśli, to jest ciągle taka możliwość. Powoduje to czasami powstawanie wielu dziur, brak możliwości elastycznego rozwoju pluginów i generalnie - syf. IP.Board natomiast posiada w pełni obiektowo napisany framework, który od razu zabezpiecza pięćset tysięcy dziur. Ponadto wymusza na programiście pisanie w miarę dobrego kodu, bo tego wymagają klasy abstrakcyjne jak i interfejsy. Reasumując - nie, MyBB nie jest równie dobre co IP.Board i nie dziwie się, że projekty RolePlay korzystają właśnie z tego silnika. To tak, jakby wybrać malucha, bo nikt nim nie jeździ a odrzucić na bok możliwość jazdy Audi A6. Nonsens.

 

Natomiast, co by nie było za dobrze, nie rozumiem dlaczego projekt używa starej wersji oprogramowania. Znaczy, podejrzewam dlaczego, ale jeśli ktoś tak zaciekle walczy o to, że jest innowacyjny i godny ugoszczenia graczy na swoim podwórku to powinien zapewnić najnowsze z możliwych opcje. Tak, wiem, że paneli pod wersję 4.x jest o wiele mniej w internecie, a nawet nie wiem czy są jakiekolwiek, ale przecież posiadacie programistów, którzy mogliby owe panele napisać.

 

Podsumowując całą reklamę, projekt mnie nie zaciekawił i nie jest wart mojej uwagi. Oceniłem forum, bo z gry nie dostałem żadnych zrzutów ani nowinek, więc na razie nie zachęciliście mnie do spędzenia tam dłuższego czasu : ). Pozdrawiam.

 

Ok, ciesze sie wiesz.



#53 asdfghjkl

asdfghjkl
  • Uzytkownik forum
  • 2 postów

Napisano 09 wrzesień 2016 - 22:26

Cóż, gdy brakuje argumentów na swoją obronę to jedynym rozwiązaniem jest ucieczka - rozumiem to zagranie : ). Powodzenia z serwerem heh.



#54 #Variety

#Variety
  • Uzytkownik forum
  • 1 postów
  • MiejscowoścUstka

Napisano 10 wrzesień 2016 - 19:23

Raksantos, nie polecam. Wszystko z fjuczer erpe. .Karon to rak namber łan sceny RP - Asterek.



#55 Asterek

Asterek
  • Uzytkownik forum
  • 192 postów

Napisano 11 wrzesień 2016 - 15:05

Raksantos, nie polecam. Wszystko z fjuczer erpe. .Karon to rak namber łan sceny RP - Asterek.

 

Załóż sobie Skafander:)



#56 Kuczi

Kuczi
  • Redaktor
  • 147 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 11 wrzesień 2016 - 23:09

Asterek wiesz co? Nigdy Cię nie lubiłem, ale własną opinie trzymałem dla siebie, ale doprowadzasz mnie do wrzenia bardziej niż moja kobieta - serio. Jesteś tak wielkim hipokrytą, że nawet brak słów by Cię obrażać. Do każdej prezentacji projektu wrzucasz swoje trzy grosze by na końcu zachować się właśnie jak hipokryta i stworzyć "coś" bo inaczej tego nazwać nie mogę co będzie posiadało to wszystko co te projekty. Ba. Ich pociągnie miesiąc - góra trzy. Twój o połowę krócej. Więc radzę wytężyć słuch - nauczyć się dobrze słuchać - i zrobić coś dla polskiego Role Play'a. Zniknąć.



#57 Asterek

Asterek
  • Uzytkownik forum
  • 192 postów

Napisano 15 wrzesień 2016 - 19:28

Asterek wiesz co? Nigdy Cię nie lubiłem, ale własną opinie trzymałem dla siebie, ale doprowadzasz mnie do wrzenia bardziej niż moja kobieta - serio. Jesteś tak wielkim hipokrytą, że nawet brak słów by Cię obrażać. Do każdej prezentacji projektu wrzucasz swoje trzy grosze by na końcu zachować się właśnie jak hipokryta i stworzyć "coś" bo inaczej tego nazwać nie mogę co będzie posiadało to wszystko co te projekty. Ba. Ich pociągnie miesiąc - góra trzy. Twój o połowę krócej. Więc radzę wytężyć słuch - nauczyć się dobrze słuchać - i zrobić coś dla polskiego Role Play'a. Zniknąć.

 

Śmieszny, jak już tak dissujesz ok. Tyle powiem, że twój nick jest fajny ^^

 

Pixor - Pisior, ten drugi nick lepiej do ciebie pasuje.



#58 perfectSantos.pl

perfectSantos.pl
  • Uzytkownik forum
  • 39 postów

Napisano 15 wrzesień 2016 - 19:29

91mFBIE.png

 

System stref zapewne już wszyscy znają i wiedzą z czym to się je. U nas jednak staraliśmy się maksymalnie wykorzystać go i pozwolić każdemu graczowi na dowolne manipulowanie w strefie, której jest właścicielem bez zbędnej ingerencji kogoś z administracji. Stawianie dowolnych obiektów, sadzenie roślin w strefach, czy zwyczajne zastrzeganie parkowania w niej innych pojazdów to część z tego co oferujemy.
 
Mamy nieograniczone limity stawiania stref na serwerze, a każda strefa może mieć dowolną flagę przypisaną przez administratora dynamicznie z poziomu serwera. Oczywiście, niektóre flagi mogą zostać stworzone dzięki grupom - tak jak przykładowo monitoring może zostać założony przez firmę ochroniarską. Sami więc widzicie, że to otwiera bardzo szerokie horyzonty jeśli chodzi o funkcjonalność.
 
Cała mapa Los Santos podzielona została na małe strefy o wymiarach 50x50, które początkowo będą neutralne. Aby je zdobyć, wszystko zależy już od celów przeznaczonych w jej kierunku oraz typ organizacji, który się o nią ubiega. Dzieli się to na dwa typy:

  • Przejmowanie strefy jako organizacja przestępcza:
    • Przesiedzenie w liczbie minimum 5 członków na strefie przez okres 60 minut. W momencie, gdy jeden z członków grupy zostanie pobity bądź postrzelony do nieprzytomności, bądź ktoś opuści strefę - czas się zeruje.
    • Zakupując budynek, który przepisany zostaje na grupę gangu, wówczas automatycznie strefa przyznawana jest na konto organizacji.
    • Za każdy teren dotacje grupy wzrasta o $20, strata strefy wiąże się z odjęciem dodatkowej kwoty.
    • Jedną ze stref można przejmować minimum raz na okres 3 dni.
    • W czasie walki dwóch organizacji o teren, muszą znajdować się liderzy obu grup, oraz taka sama ilość członków.
  • Przejmowanie strefy jako organizacja publiczna/biznesowa/porządkowa:
    • Zakup dwóch budynków na danej strefie.
    • Przepisanie strefy przez administratora.

4puUrgK.png

 

Każdy zna ten system, nie będziemy tutaj opisywać oczywiście o tym, co posiada każdy nowopowstający serwer, bo to mija się z celem tego newsa. Same posiadanie pojazdu, dorabianie kluczy, przypisywanie go do grup czy inne tego typu rozwiązania są raczej oczywiste i wszystkim już znane. Bardziej chcielibyśmy opisać funkcje systemu, które nie są widoczne gołym okiem zaraz po zakupie pierwszego pojazdu.
 
Turbiny, nowe silniki, etc. to wszystko pomoże wam usprawnić wasze pojazdy. Same zderzaki, spoilery, wydechy nie będą narzucone żadnymi ograniczeniami, będziecie mogli komponować je do swojego pojazdu wedle uznania. Jedyne co pozwoli wam się zastanowić nad tym, będzie cena, ponieważ będzie ona wygórowana. Oprócz tego na serwerze zobaczycie wiele ciekawych opcji, które będziecie mogli zamontować, takie jak:

 

  • Przyciemniane szyby - pozwoli wam to na automatyczne zakrycie nicków, kiedy wasza postać wejdzie do auta, dzięki temu zachowacie większą przestrzeń osobistą.
  • Alarm - ma na celu zabezpieczyć on nasze auta przed kradzieżą, zostanie uruchomiony zaraz po tym, jak system bezpieczeństwa naszego pojazdu zostanie naruszony, w tym samym czasie aktywni funkcjonariusze na serwerze zostaną poinformowani o całej sytuacji.
  • System audio - każdy z nas lubi jeździć autem w rytm swojej ulubionej muzyki, dzięki temu gadżetowi, będziecie mogli umieszczać w aucie płyty z przegranymi przez siebie piosenkami,
  • CB radio - dzięki niemu uzyskacie możliwość komunikowania się z pozostałymi kierowcami na drodze, będzie ona ograniczona odległością między graczami.
  • Immobilizer - jest kolejnym etapem całkowitego zabezpieczenia naszego pojazdu. Dzięki niemu przekonacie się co znaczy prawdziwe bezpieczeństwo i spokojne spanie, z myślą, że nikt nie będzie w stanie ukraść naszego pojazdu.

 

gKWKCKF.png

 

Teraz pora na prace dorywcze. Wprowadziliśmy ich dokładnie trzy. Są zaplanowane w taki sposób, aby każdy bez problemu mógł dorobić się na boku, w dodatku świetnie się bawiąc. Charakteryzujemy się nieco innym systemem, jeśli chodzi o prace dorywcze. Postanowiliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie, gdy to skrypt będzie wypłacał pieniążki graczom za daną czynność. W każdej z tych prac mamy ustaloną ilość czynności do wykonania (za wyjątkiem kuriera), a po ich zakończeniu otrzymujemy od systemu wynagrodzenie. Rzecz jasna raz na 24 godziny. I tyczy się to wszystkich prac dorywczych. Czyli nie będzie możliwości po zakończeniu jednej, zmienić na następną i tam dorobić. Niżej postaramy się Wam je przedstawić:

Kurier - standardowa praca dorywcza, która ma za zadanie dowozić dany towar z magazynu do adresata. Osoba chcąca pracować jako kurier, będzie zobowiązana do posiadania pojazdu - co najmniej skuterka. Za pomocą komendy /paczka, wybiera się zlecenie, które będziemy chcieli zrealizować, a następnie ruszamy czym prędzej do magazynu, z którego odbierzemy towar. W zależności od rodzaju zlecenia, będzie wypłacane jednorazowe wynagrodzenie graczu, który zdecydował się pracować dorywczo jako kurier.

Rybak - opcja, którą postanowiliśmy wprowadzić już jakiś czas temu. W skrócie, wędkarz ma za zadanie wybrać się do odpowiedniego miejsca, gdzie będzie miał możliwość łowienia. Kiedy już dotrze do celu, ma na koncie 15 niewykorzystanych rzutów. System wybiera losowo, czy rybka została złowiona, czy też nie. Łup za jeden rzut może wynieść od 0, do nawet 70$. Opcja jest objęta oczywiście 24 godzinną ochroną. W przyszłości zamierzamy nieco rozwinąć pracę Rybaka.

Magazynier - ostatnia aktualnie dostępna praca dorywcza. Magazynier ma za zadanie dotrzeć do strefy na terenie doków. Po wejściu do pickupa, zostaniemy przeniesieni, a następnie mamy za zadanie wozić paczki do wyznaczonego celu. W porównaniu do Rybaka, jest to praca bardziej stabilna, ponieważ mamy do przewiezienia 15 paczek, a za każdą jedną otrzymujemy wynagrodzenie w postaci 10 dolarów. Co w sumie owocuje wypłatą w wysokości 150 dolarów. Tak samo, jak Rybak - jest objęta ochroną 24 godzinną.



#59 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 15 wrzesień 2016 - 20:04

 

Opcja jest objęta oczywiście 24 godzinną ochroną.

 

Jaką ochroną ?



#60 Winekxd

Winekxd
  • Uzytkownik forum
  • 190 postów

Napisano 15 wrzesień 2016 - 20:40

Śmieszny, jak już tak dissujesz ok. Tyle powiem, że twój nick jest fajny ^^

 

Pixor - Pisior, ten drugi nick lepiej do ciebie pasuje.

  e? 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników