Skocz do zawartości


Zdjęcie

mySantos RolePlay


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 30 październik 2016 - 14:38

Ns3oZkY.png

 

Witajcie! Pragniemy przedstawić wam zapowiedź projektu mySantos. Posiadamy autorski skrypt (pracę nad nim trwają już ponad 9 miesięcy) na bieżąco sprawdzany w zamkniętej becie przez naszych zaufanych testerów, którzy są z nami po dzień dzisiejszy. Sama rozgrywka została umiejscowiona w mieście Los Santos, które każdy gracz doskonale zna. Co do samego forum, to wzięliśmy pod uwagę sugestie naszych testerów i dostosowaliśmy nasz styl tak, aby nikomu nie przeszkadzał w czytaniu i wykonywaniu innych czynności, nawet późnymi wieczorami.

Poniżej przedstawiamy wam część tego, co zostało zrealizowane w ciągu ostatnich miesięcy.

 

 

 

VXBCmuu.gif

 

Postanowiliśmy urozmaicić system zarabiania w biznesach. Oprócz standardowej wypłaty za przepracowany czas wprowadziliśmy system prowizji, dzięki której lider ma możliwość ustalenia, jaka część dochodu uzyskanego przez pracownika wpłynie na jego konto. Przykładowo, jeżeli lider korporacji taksówkarskiej ustali pracownikowi prowizję na 10%, to przy kursie za $100 na konto biznesu wpłynie $90, a $10 trafi do pracownika.

 

 

 

0S8I15k.gif

 

Cornery to system, który został stworzony z myślą o organizacjach przestępczych. Po wyznaczeniu przez opiekuna miejsca cornera dla organizacji, administrator tworzy nowy corner, w którym członek organizacji może rozpocząć handel narkotykami. Warunkiem jest to, aby posiadać je w ekwipunku. System został maksymalnie uproszczony - Gracz oczekuje w checkpoincie na klientów, którzy losowo co jakiś czas kupują od niego narkotyki posiadane w ekwipunku aż do ich wyczerpania.

 

 

 

NedjKlJ.gif

 

Prywatne skrytki to jedna z rzeczy, nad którą poświęciliśmy trochę więcej czasu. Są one porozmieszczane w przeróżnych miejscach na mapie świata, a po odkryciu takowej, gracz ma możliwość jej kupna za odpowiednią kwotę. Po udanej transakcji do ekwipunku gracza zostaje dodany klucz upoważniający go do otwarcia skrytki. Jest to bardzo przydatna funkcja, która urozmaici rozgrywkę każdego czarnego charakteru, i nie tylko.

 

 

 

yOfkj7K.gif

 

Centrala LSPD to jedno z naszych największych sukcesów. Prosty i przejrzysty design to nie tylko to, co oczywiście wykonaliśmy. Funkcjonariusz może sprawdzać kartoteki graczy oraz dodawać nowe, sprawdzać informacje o poszukiwanych postaciach czy też przejrzeć listę pojazdów z nałożonymi blokadami. Warto tutaj także wspomnieć o opcji Mobile Data Terminal, która wyświetla nam wszystkie dane o graczu (posiadane licencje, punkty karne i inne). Mamy nadzieję, że w jakiś sposób urozmaici to rozgrywkę LSPD.

 

 

 

XeSY8fb.gif

 

Kupno domów IG to kolejna rzecz, która pragniemy wam zaprezentować. Koniec z czekaniem na osoby upoważnione do tworzenia domów. Od teraz gracz może sam kupować domy. Po wejściu w odpowiedniego pickupa pojawią się dwie opcje: sprawdzenia domu przed kupnem lub bezpośrednio zakup (gotówką lub kartą kredytową). Po wybraniu tej pierwszej opcji, odczekujemy kilkanaście sekund aż przeniesie nas do danego interioru. Dom również daje nam możliwość posiadania własnego domowego schowka. Poza tym mamy możliwość dodawania lokatorów oraz zarządzaniem nimi. Wraz z kolejnymi aktualizacjami będą dodawane nowe domy możliwe do zakupu.

 

 

 

Mamy nadzieję, że choć trochę was zachęciliśmy do odwiedzenia forum jak i oczywiście serwera. Możemy was nawet z góry zapewnić, że nie jest to kolejny marny projekt, który i tak padnie po paru dniach. Jesteśmy zgraną ekipą, która współpracuje ze sobą już naprawdę długo i dążymy do tego, aby wam - graczom spędzało się u nas czas jak najlepiej się da. O starcie projektu poinformujemy was w odpowiednim czasie. Chcemy, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik i żeby obyło się bez zbędnych opóźnień. Każdego dnia udoskonalamy nasz skrypt i staramy się naprawiać błędy występujące w skrypcie a kolejne aktualizacje (newsy) z kolejnymi screenami jak i opisami rozgrywki czy też samego skryptu będą pojawiać się systematycznie.

 

Otwarcie forum: 31.10.2016, 18.00.

 

Forum serwera: http://ms-rp.pl/

Adres serwera: samp.ms-rp.pl

 

Zarząd serwera:

Grześ

Bigos

Infinity

 

Zapraszamy!



#2 serek550

serek550
  • Uzytkownik forum
  • 11 postów

Napisano 30 październik 2016 - 14:43

Gorąco polecam ten serwer! Całą ekipę jak i większość "testerów" znam od początków mojej kariery na samp, zapraszam.



#3 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 31 październik 2016 - 18:24

Forum właśnie wystartowało, razem z nim rekrutacje na grupy porządkowe/biznesy czy też organizacje przestępcze!

 

Niedługo kolejny news dot. rozgrywki na serwerze.



#4 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 02 listopad 2016 - 19:46

7quu2Dd.png

 

Witamy was wszystkich już po oficjalnym otwarciu forum z kolejną porcją świeżych informacji ze świata rozgrywki. Na samym początku chcielibyśmy wam bardzo mocno podziękować za aktywność na forum w dniu jego otwarcia. W ciągu 24 godzin ilość zarejestrowanych użytkowników przekroczyła magiczną liczbę 100. Jest nam niezmiernie miło patrząc na to, jak dużym zainteresowaniem cieszy się projekt i mamy nadzieję, że zostaniecie z nami na długo. Nie chcemy powtórzyć tego samego błędu sprzed roku, dlatego też pragniemy na bieżąco informować graczy o aktualnych postępach nad przygotowaniami do startu serwera. Już 3 dni za nami, a czas do ukończenia prac z minuty na minutę maleje, także nie ma co przedłużać - przejdźmy do sedna i omówmy w przybliżeniu podstawowe udogodnienia gry, jakie wam oferujemy.

 

 

 

eNhA6s5.png

 

Pierwsze, o czym powiemy to źródło podstawowego dochodu, bez którego początkowy etap gry byłby wręcz niemożliwy. Mowa tu oczywiście o pracach dorywczych, których każdy może się podjąć, wybierając odpowiednią opcję w urzędzie miasta. U nas wygląda to nieco inaczej, mianowicie na start umożliwiono wybór tylko jednej pracy, która została stworzona z myślą o szybkim i bezproblemowym nakręceniu rozgrywki na serwerze. Jaka to praca? Rzecz jasna robocizna na magazynie. Sam interior został zaprojektowany przez doświadczone w tym osoby, które wzięły pod uwagę ilość graczy chcących zarabiać w tym samym czasie swoje pierwsze, wirtualne pieniądze.

Wnętrze jest w stanie pomieścić ogromną ilość graczy - przestrzeń jest duża. I tutaj pewnie pojawi się pytanie: "Tylko co dalej? Czy będzie tylko jedna praca dorywcza?". Otóż nie, z czasem do gry zostaną wprowadzone nowe możliwości zarobku, wystarczy jedynie trochę cierpliwości.

 

 

uFU1NiT.png

 

 

XCbHvki.png

 

Urząd wzbudzał wiele kontrowersji wśród graczy. Najczęstszym, występującym problemem była nieaktywność samych pracowników w ściśle określonych godzinach jego funkcjonowania. Wzięliśmy to pod lupę i stworzyliśmy urzędników ze sztuczną inteligencją (NPC) zastępujących prawdziwych graczy, czyniąc tym samym urząd otwarty zawsze od godziny otwarcia, aż po jego zamknięcie. Nie oznacza to, że będą tam pracować tylko NPC - jest to tylko alternatywa, podczas gdy nikt z frakcji nie znajduje się na służbie. Na miejscu gracz może podjąć się pracy dorywczej, o której było nieco wcześniej. Oprócz tego pracownik oferuje nam wszystkie niezbędne dokumenty takie jak dowód osobisty czy też licencje, bez których gra In Character sprawiałaby nam problemy.

 

m02BPyG.png

 

0p3mtHq.png

 

 

 

kVytRVc.png

 

Czyli klasyczne, cogodzinne wypłaty. Przez niektórych znienawidzony, aczkolwiek uwielbiany przez graczy sposób na zarobienie gotówki za sam czas spędzany na nieruchomym staniu w jednym punkcie - zazwyczaj centrum, raj dla tzw. "statsów".

Po wielu dyskusjach i rozważaniach nad tym, czy dany system ma zostać dodany do gry, stwierdziliśmy jasno, iż owego nie może u nas zabraknąć, jedynym warunkiem jest zameldowanie się w hotelu lub mieszkaniu. Problem "statsowania", czyli wyłącznego przesiadywania w centrum bez jakiejkolwiek ingerencji w grę In Character został całkowicie zminimalizowany - wypłata za każdą przegraną godzinę od teraz pełni tylko rolę "dodatku", dzięki któremu do gracza wpadnie zaledwie tylko kilka groszy na zakup potrzebnych rzeczy.

 

LDzIvnm.png

 

 

 

Na zakończenie warto również wspomnieć, że to co zostało wam zaprezentowane w tym newsie, to zaledwie mała część tego, co czeka was zaraz po starcie. Zachęcamy do dalszego śledzenia forum w celu uzyskania większej ilości informacji jeszcze przed ogłoszeniem otwarcia serwera.

 

 

 


Z poważaniem
Ekipa MySantos RolePlay



#5 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 05 listopad 2016 - 17:33

Pe8XkXF.png

 

Witamy wszystkich w kolejnym newsie! Co prawda jest on trochę później niż zamierzaliśmy, za co bardzo was przepraszamy. Tym razem dotyczy on czegoś bardzo ważnego na serwerach Role Play, czyli grup/organizacji przestępczych. Oprócz samych informacji o skrypcie postaramy się przedstawić wam sprawy dot. właśnie tych organizacji. Kilka informacji zostało już zaprezentowane w dodatkowych tematach:

 

GOTOWANIE NARKOTYKÓW             POPEŁNIONE PRZESTĘPSTWA 

 

 

 

7EPycqO.png

 

Gra w gangu dla wielu kojarzy się z monotonią i z tzw. hood-gamingiem, my natomiast chcemy złamać ten stereotyp. Postaraliśmy się o atmosferę wręcz idealną dla gangsterów, zaczynając od skryptu, a kończąc na samych obiektach. Zostało przerobione m.in. Idlewood oraz Alhambra, która została w całości usunięta, a w jej miejscu pojawił się park. Członkowie gangów dostali komendy, dzięki którym łatwiej będzie im sobie poradzić z problemami ze strony innych graczy. Idealnym przykładem jest polecenie /zabierz, dzięki któremu możemy zabrać przedmioty oraz pieniądze graczowi, który jest nieprzytomny, unikając zbędnego płaczu OOC.

 

Zmodyfikowane Idlewood

owhRFVL.png

 

nXJIGjh.png

 

45VPZmz.png

 

 

 

 

 

r9OJb6K.png

 

Dodatkowym systemem w dzisiejszych czasach na scenie RP są także cornery, o których było już napisane trochę w zapowiedzi. Wiele osób uważa, że to zły pomysł, bo to gangi powinny handlować z graczami i wchodzić z nimi w interakcję. To prawda, ale niestety znając mentalność „cywili”, którzy boją się pokazywać na south central, taka sprzedaż rzadko dochodzi do skutku. W tej sytuacji ponownie wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom graczy, dając im szansę na zarobek. Obecnie system cornerów polega na tym, że gracz chcący zarobić na sprzedaży danego narkotyku, zajmuje odpowiednią, wcześniej wyznaczoną pozycję, która to umożliwi. Każda organizacja może posiadać tylko jedno miejsce przeznaczone do handlu narkotykami. Są oczywiście pewne wymagania, 2 członków LSPD aktualnie na służbie w godzinach od 16-24. Po spełnieniu powyższych wymagań gracz jest w stanie rozpocząć sprzedaż towaru.

 

 

 

TP31dAs.png

 

 Przyszedł czas na kilka słów o mafiach. Jest to organizacja pełniąca jedną z ważniejszych funkcji na naszym serwerze, ponieważ to ona handluje bronią i jest w pełni odpowiedzialna za jej tworzenie. Specjalnie z myślą o sposobie gry tejże organizacji, wprowadziliśmy możliwość przetrzymywania graczy na określony czas. Nie zabrakło także innych, równie ważnych bajerów, które w mniejszym lub większym stopniu urozmaicą wam grę. Organizacja ta została u nas bardzo dobrze rozwinięta, każda z nich będzie miała okazję wykazać się swoimi umiejętnościami w grze In Character, ponieważ w świecie przestępczym czekają na was miłe niespodzianki takie jak głęboka sieć.

 

 

 

zF29mGm.png

 

Członkowie szajek zmotoryzowanych jako jedyni mają możliwość sprowadzenia nielegalnego podtlenku azotu (NOS) do swoich pojazdów, kwestia montowania to już nie problem. Oprócz udogodnień skryptowych, którch nie jest za wiele, sama gra organizacji zmotoryzowanych została ubarwiona w sposób czysto In Character. Wszystkie możliwości jakie mogą osiągnąć członkowie grup zostały dokładnie opisane w regulaminie org. przestępczych. Liczymy na kreatywność "ścigantów" i unikalne akcje z wykorzystaniem pojazdów. Z czasem do gry zostaną stopniowo wprowadzane innowacje dla tychże grup.

 

 

 

cvTXhKz.png

 

I na sam koniec gwóźdź programu - Pawnshop, czyli lombard, w którym każdy może kupić/sprzedać używane rzeczy. Prowadzony on jest przez Opiekuna Organizacji Przestępczych, więc wszelakie smaczki dotyczące gry w świecie przestępczym są wręcz nieuniknione. W tym miejscu każda z organizacji może wymienić się swoimi informacjami na dany temat, kupić na lewo trochę towaru z dostawy, lub też skombinować numery do największych szych z miasta. Rzecz jasna nie jest to takie proste jak się na początku wydaję - wszystko jest bardzo dokładnie sprawdzane i nadzorowane, aby uniknąć zbędnego ogona służby porządkowej.

 

Do startu już niedaleko, a my zachęcamy Was do dalszego śledzenia informacji na bieżąco!  smile.png

 

Ekipa MySantos RolePlay



#6 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 07 listopad 2016 - 17:29

qrmy6j9.png

 

Nadszedł czas na kolejnego newsa, tym razem poświęcimy go organizacjom publicznym oraz także innym systemom, które są obecne w skrypcie, aby przybliżyć wam ich działanie oraz oczywiście zachęcić do gry wink.png

 

Na wstępie chcielibyśmy jeszcze zaznaczyć, że liderzy organizacji publicznych/przestępczych/przedsiębiorstw zostali już dopuszczeni na serwer w celu tworzenia swoich interiorów czy też obiektów. Jeśli jesteś liderem a dostępu do serwera jeszcze nie masz - pisz śmiało do Grzes!

 

 

XVxnu9a.png

 

Musiał zostać stworzony sposób na spersonalizowanie i odróżnienie grup od siebie - same typy to jednak jest za mało na dzisiejsze czasy. Właśnie dlatego zostały wprowadzone do gry flagi grupowe, które ustawiać i zmieniać może jedynie administrator. Flagi te są swoistym systemem praw dostępu do pewnych komend.

 

aUQsD2E.png

 

 

YguL9DO.png

 

Czym jest komenda /ws? Otóż na wielu serwerach można było ją spotkać, w przeróżnej formie, jak i funkcjonalności. U nas dostęp do tej komendy będzie miała każda grupa publiczna pod warunkiem otrzymania od administratora odpowiednich flag (o czym była mowa wcześniej). Na jakiej zasadzie jednak będzie to działać? Będzie można uruchomić aż 25 takich sygnałów, gdzie każdy tworzy na minimapcie ikonkę zależną od typu grupy (gov ma inną, lspd ma inną, lsmc ma inną, etc.) - ikonki te są widoczne dla każdego gracza z każdego typu organizacji publicznej (pod warunkiem bycia na duty oraz posiadania odpowiedniej flagi w grupie). Czemu ma służyć takie zastosowanie? Wyobraźmy sobie sytuacje z akcją LSPD, gdzie potrzebna jest karetka do poszkodowanego - członek LSPD włącza /ws, nakierowuje karetkę na miejsce na mapie poprzez radio, a ta spokojnie może dojechać do celu.

 

UFdgOLV.png

 

 

JIxN5AV.png

 

Wyrabianie dokumentów w Urzędzie Miasta zazwyczaj stanowiło problem z powodu braku urzędników na duty. Jak już było wspomniane we wcześniejszym newsie (#1) rozwiązaliśmy to możliwością wyrabiania tychże dokumentów u botów. Wystarczy wejść do budynku urzędu, podejść w odpowiednie miejsce i wybrać dokument, jaki chce się wyrobić. Czy to wszystko, co dotyczy San Andreas Government? Doszliśmy do wniosku, że lider tej grupy (gubernator) powinien mieć większe prawa dot. samej gospodarki czy też możliwości ukierunkowania aktualnych cen - dlatego oddaliśmy w jego ręce pełną kontrolę nad kosztami m.in. paliwa, wyrabianych dokumentów, rejestrowania pojazdów czy też nawet samego podatku, który jest odciągany przy każdym paydayu. W przypadków budynków mieszkalnych są one w pełni zautomatyzowane a ich zakup odbywa się bez udziału administratora - wystarczy znaleźć odpowiedni pickup (zielony domek), wejść w niego i po wpisaniu odpowiednich komend (gdzie jest możliwość sprawdzenia interioru domu oraz jego kupna) stajemy się pełnoprawnymi właścicielami tej nieruchomości. Przedsiębiorstwa natomiast, podobnie jak i wcześniej wspomniana gospodarka, zostały oddane w ręce gubernatora. Co to oznacza w praktyce? To właśnie lider San Andreas Government decyduje o tym, czy będzie wam dane zaistnieć w swoim wymarzonym fachu, czy też tej możliwości nie otrzymacie - dodatkowo zostało wprowadzone rejestrowanie biznesów i baza tychże biznesów dostępna w panelu grupy. Bez takowej rejestracji wejście do interioru grupy jest niemożliwe (zastosowanie przy zamykaniu biznesów).

 

 

ONJ3yG1.png

 

Oprócz komend, które zapewne każdy z was doskonale zna, LSPD otrzymało szereg usprawnień czy też nowości. Mamy tu na myśli m.in. centralę LSPD, gdzie wpisując /lspd otrzymujemy dostęp do szeregu funkcji, m.in. listy pojazdów z blokadami, poszukiwanych osób czy też Mobile Data Terminal, który dostępny jest tylko i wyłącznie w pojeździe grupowym. Jak to wszystko wygląda w praktyce? LSPD prowadząc kontrolę drogową, ma możliwość sprawdzenia twojej kartoteki czy też szczegółowych informacji na temat twojego prawa jazdy (oraz oczywiście czy to prawo jazdy posiadacie). Ma to celu usprawnienie, a także uproszczenie rozgrywki i dla organizacji i dla przeciętnego gracza. Mandaty oczywiście zostają w formie, jaką każdy zna - można otrzymać maksymalnie 24 punkty karne, przy ich osiągnięciu zostajecie tego prawa jazdy pozbawieni a także otrzymujecie czasową blokadę na jego wyrabianie w Urzędzie Miasta. Do tego wszystkiego dochodzi możliwość tworzenia blokad na drodze, syreny w pojazdach oraz dostępna dla LSPD broń "Country Rifle" - która została tak dostosowana w skrypcie, aby nakładać animacje na 10 sekund za każdym trafieniem.

 

 

Ijn6sn1.png

 

Biorąc pod uwagę doświadczenia z innych serwerów/projektów postanowiliśmy zmienić prędkość maksymalną radiowozów z oznakowaniem "SFPD". Od teraz te właśnie pojazdy poruszają po drogach szybciej niż inne radiowozy i pełnią idealny zamiennik dla jednostek pościgowych LSPD.

 

 

5dW3Okp.png

 

Komenda /ulecz, którą mogliście spotkać na innych serwerach, została u nas zamieniona na /o leczenie, w której to możemy podać ID gracza oraz kwotę (może wynosić $0). Tym samym nie ma możliwości uleczenia się u "bota" w budynku LSMC. Oprócz tego grupa otrzymała zestaw podstawowych komend, takich jak m.in. /reanimuj, /zbadaj, /zwloki czy też /o poczytalnosc, czyli po prostu dokument poczytalności, który mamy nadzieje będzie pewnym "wymaganym" dokumentem w niektórych grupach/przedsiębiorstwach.

 

 

guK6Qtm.png

 

Frakcja ta będzie działać jako "neutralna", to znaczy, że dołączyć do niej może każdy (nawet z organizacji przestępczej). Nie ma ona dostępu do /ws wspomnianego wcześniej, nie ma nawet dostępu do komunikacji między grupami publicznymi (/d). Zamiast tego otrzymała dostępne nie jeden, ale aż dwa paski u dołu ekranu. Jeden będzie służył do bloku reklamowego, drugi natomiast do wiadomości z miasta czy też stanu. W taki to właśnie sposób umożliwiliśmy jednoczesne nadawanie reklam bez straty na wiadomościach (jak to zazwyczaj było). Organizacja ta jest idealnym miejscem do zarobienia swoich pierwszych pieniędzy, jeśli oczywiście jesteście kreatywni oraz pełni chęci grania właśnie w takich klimatach. Reklamy czy wiadomości można nadawać z budynku grupy lub też z pojazdów grupowych. Dodatkowo reklamy nadawane są na daną ilość czasu (minuty) a cenę za minutę reklamy ustala sam lider IG - jest ona jednakowa dla każdego pracownika i nie ma na nią wpływu, a same reklamy same znikają po określonym wcześniej czasie.

 

hIx1ixh.png

 

 

RKq5fUF.png

 

Każdy z was wie chyba, czym są takie statusy pod nickiem każdej osoby. Powinny one reprezentować aktualny stan naszej postaci w zależności od tego, co aktualnie się z nami dzieje. Oddajemy w wasze ręce dosyć rozbudowany system, który zawiera naprawdę wiele przypadków, w których to nasz status się zmienia. Jest on zależny od:

  • tego, czy nasza postać posiada założone kajdanki, jest ciągnięta, posiada knebel, jest związana, ma worek na głowie
  • tego, czy nasza postać słucha aktualnie muzyki (MP3 player)
  • tego, czy nasza postać jest pijana lub też pod wpływem narkotyków
  • tego, czy nasza postać aktualnie ma ubraną kamizelkę
  • tego, czy mamy założoną maskę
  • tego, czy jesteśmy aktualnie w areszcie czy też jesteśmy przetrzymywani przez organizacje przestępczą
  • zapiętych pasów w pojeździe
  • ilości aktualnego zdrowia na naszej postaci
  • aktualnie posiadanej siły (ilość j)
  • statusu BW
  • statusu AFK

Wpływ na status posiada także duty w grupach ze specjalną flagą - gdzie pojawia się tag owej grupy pod naszym nickiem.

 

 

bVpJwmQ.png

 

Zazwyczaj grając na serwerach RP zasada z dostępem do pojazdu była dosyć prosta - albo posiadasz do niego kluczyki i możesz wejść, albo też nie i sytuacja jest oczywista. U nas na serwerze blokada dostępu do pojazdów została zniesiona, co oznacza tyle, że każdy może wejść do twojego pojazdu, jeśli zapomnisz go zamknąć i np. zabrać przedmioty z niego lub z jego bagażnika (o czym niżej). Tak więc pamiętajcie, aby nie zostawiać swoich pojazdów otwartych! tongue.png

 

 

vVbuFhO.png

 

Bagażniki w pojazdach w zasadzie były pomysłem jednej osoby z grupy testerów. Działanie tego systemu jest dosyć proste - odkładając przedmioty w pojeździe (jako kierowca), zostaliśmy ograniczeni do maksymalnie 5 sztuk. W przypadku, gdy potrzebujemy więcej miejsca, z pomocą przychodzi właśnie bagażnik. Komendę /bagaznik można użyć tylko i wyłącznie stojąc obok pojazdu (oczywiste jest też, że nie każdy pojazd posiada bagażnik - np. rower), po czym pojawia nam się odpowiednie GUI. Przy próbie wyciągania przedmiotu czy też jego wkładania do bagażnika nie mogło zabraknąć także tego, że bagażnik fizycznie się otwiera oraz zamyka. Warunkiem, który musi zostać spełniony przy próbie dostępu do takowego bagażnika jest fakt, czy samochód jest otwarty, czy też nie jest - dostęp do bagażnika pojazdu ma każdy, o ile pojazd jest otwarty.

 

 

CV0OLwQ.png

 

Nie trzeba chyba przybliżać działania masek na serwerach RolePlay. Jak każdy wie, służą one do "zamaskowania" swojego nicku - tak aby nie było wiadomo, kim dana postać jest. Do tego celu wprowadziliśmy specjalne kodowanie a możliwość "dekodowania" jest dostępna tylko dla administracji. Dodatkowo każda maska może mieć swój unikalny model, który możecie dostosować po jej założeniu do swojej postaci.

 

 

 

Ekipa MS-RP.pl



#7 ls-stories.pl

ls-stories.pl
  • Uzytkownik forum
  • 59 postów

Napisano 07 listopad 2016 - 20:29

Biorąc pod uwagę doświadczenia z innych serwerów/projektów postanowiliśmy zmienić prędkość maksymalną radiowozów z oznakowaniem "SFPD". Od teraz te właśnie pojazdy poruszają po drogach szybciej niż inne radiowozy i pełnią idealny zamiennik dla jednostek pościgowych LSPD.

 

Cześć. W SA:MP nie da się zwiększyć na stałe prędkości maksymalnej dla pojazdu.



#8 Blinder

Blinder
  • Uzytkownik forum
  • 12 postów

Napisano 08 listopad 2016 - 11:11

Cześć. W SA:MP nie da się zwiększyć na stałe prędkości maksymalnej dla pojazdu.

Typowo zwiększyć się nie da, ale wykonując pewne obliczenia można sprawić, że pojazd pojedzie szybciej.



#9 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 09 listopad 2016 - 13:35

Cześć. W SA:MP nie da się zwiększyć na stałe prędkości maksymalnej dla pojazdu.

 

Typowo zwiększyć się nie da, ale wykonując pewne obliczenia można sprawić, że pojazd pojedzie szybciej.

 

Potwierdzam i zamieszczam pewne screeny na dowód:

 

 

~Prędkość radiowozu LSPD:

 

5N6kYxT.png

 

~Prędkość radiowozu SFPD:

 

hRKlwMU.png

 

B)



#10 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 09 listopad 2016 - 17:19

3CX5XXo.png



Witajcie drodzy gracze w kolejnym newsie poświęconym tym razem biznesom. Postaramy się przybliżyć Wam ich działanie oraz opisać, jaką odgrywają rolę i co dzięki nim będziemy mogli robić. Mamy nadzieję, że poprzednie newsy zachęciły Was wszystkich w jakimś stopniu do dalszej gry na naszym serwerze. Cały czas ciężko pracujemy, aby start wypadł jak najlepiej, pierwsi liderzy zaczęli budować już swoje interiory oraz obiekty na serwerze. Jak możecie zauważyć, nie zwalniamy tempa i na bieżąco Was o wszystkim informujemy. Do samego startu zostało już naprawdę nie wiele, ostały ostatnie poprawki czy samo kończenie obiektów. W ciągu tych kilku dni uzbierała nam się spora liczba graczy, na chwilę obecną wynosi ona ponad 200. Cieszymy się takim zainteresowaniem i zapewniamy Was, że na pewno nie pożałujcie.  Tymczasem zapraszamy wszystkich do dalszej części tego newsa, gdzie przejdziemy bardziej do sedna.



4Za4i28.png



Jeden z systemów, który jest wart uwagi. Od teraz pojazdy mogą naprawiać tylko warsztaty, a nie jak to było dotychczas dorywczy mechanicy na stacji benzynowej. Liderzy mają duże pole popisu, ponieważ to oni ustalają cenę swoich usług bezpośrednio w grze. Warto tu również wspomnieć o koszcie zależnym od uszkodzeń. Ponadto w warsztacie można zamówić oraz zakupić części tuningowe. Istnieje możliwość naprawy silnika, karoserii i opon. Pragniemy wspomnieć również o demontażu tuningu, gdzie istnieje szansa, że komponent może zostać uszkodzony.



8vJ6Zys.png



Serwer bez siłowni? Kto to widział? Dlatego u nas również dajemy Wam możliwość założenia jednej z najczęściej tworzonych biznesów: siłowni. Umożliwia Nam to aktualnie ćwiczenia na ławkach oraz hantli. Klient może wykupić  3 rodzaje karnetów w zależności od potrzeby: jednorazowe, 24 godzinne oraz tygodniowe.


Jesteśmy jednak świadomi problemu, jakim są gracze, którzy po uzyskaniu maksymalnej wartości stają się niezniszczalni. Rozwiązaniem jest nie tylko dzienny limit (50 punktów siły) możliwych do zdobycia, ale system, w którym punkty siły spadają z każdą przegraną godziną. Aby utrzymać dobrą formę, należy ćwiczyć regularnie. Ilość punktów, które będziemy tracić zależy od siły - im silniejsza postać tym więcej owych punktów traci. Nie obawiajcie się jednak, że spędzanie czasu na siłowni będzie bezużyteczne! Im postać jest silniejsza, tym zada więcej obrażeń podczas walki wręcz, oraz otrzyma mniejsze obrażenia po przyjęciu ciosu. Dodatkowo gracz będzie posiadał widoczny status określający jego sylwetkę np.: muskularny.



uLKFpWG.png



Biznes idealny dla osób, które lubią właśnie takie klimaty. Jego działanie jest niezwykle proste, co sprawia, że większość z Was skusi się na założenie owej firmy. Jest ona jednocześnie również ważna. Dlaczego? Postanowiliśmy, że nie będziemy robić z firm transportowych tak zwanych duchów, istnieje, ale rozwozi produkty do osób, które nie istnieją. Na naszym serwerze biznes ten polega na dowożeniu zamawianych przez gracza produktów, a także paliwa na stację benzynową. Tradycyjnie przy wybraniu zamówienia w magazynie na radarze zaznacza się automatycznie checkpoint, do którego należy dowieźć paczkę do klienta. Dodatkowo z usługi tej może skorzystać każda grupa. Proste i wygodne.



NMbPzyw.png



Taxi - niezawodny środek transportu również dostępny jest i na naszym serwerze. Bo przecież nikt z nas nie lubi czekać na autobus lub zwyczajnie iść przez pół miasta, zwłaszcza kiedy się śpieszymy, a  w naszej kieszeni nie znajduje się jeszcze kluczyk od auta. Jakie możliwości dajemy właścicielom tego biznesu? Lider ma możliwość ustalenia ceny za 1 kilometr bezpośrednio w grze dodatkowo beż żadnych limitów - kwota naliczana jest co 100 metrów. Co w przypadku kiedy kierowca nie zna miejsca podanego przez klienta? Pasażer może zaznaczyć na radarze checkpoint, w które miejsce chcę się udać - ułatwi to szybkie dotarcie do celu.


 


 


 


Dodatkowym ułatwieniem dla wszystkich właścicieli oraz pracowników biznesów jest rozwinięty i niezwykle prosty, oraz intuicyjny panel gracza, w którym możemy zarządzać swoją grupą.  Jakie daje nam możliwości? Między innym sprawdzenia wypłat pracowników oraz uzyskanej przez nich gotówki, nadania rangi, ustalenia skinu, wypłaty oraz uprawnień, wgląd do listy pracujących graczy w naszej firmie, sprawdzenia drzwi oraz ogólne informacje o biznesie takie jak: nazwa, typ grupy czy stan konta. Do tego mamy również wgląd do pojazdów - możemy dowiedzieć się, czy są one uszkodzone, czy posiadają paliwo, a nawet sprawdzić, jakiego są koloru. Tak wiele informacji w panelu to niezwykły plus, który z pewnością ułatwi grę. Aby nie zastępować gry IG - z panelu nie można dodawać graczy do swojego biznesu, wszystko musi odbyć się drogą In Game.


 


 


Pozdrawiamy - ekipa MS-RP.PL



#11 Admin

Admin
  • Administrator
  • 674 postów

Napisano 09 listopad 2016 - 20:39

Ale tak dla ścisłości- robicie newsy- OK, piszecie coś- OK. Ale cały czas jest to samo co było do tej pory i (osobiście uważam, że ) to bezsensu, bo jest to obecnie jest dla serwerów roleplay standardem.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#12 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 10 listopad 2016 - 13:46

Ale tak dla ścisłości- robicie newsy- OK, piszecie coś- OK. Ale cały czas jest to samo co było do tej pory i (osobiście uważam, że ) to bezsensu, bo jest to obecnie jest dla serwerów roleplay standardem.

 

Miej na uwadze fakt, że platforma SA:MP ma już swoje lata i dosłownie wszystko zostało już przerobione i wszystkie jej możliwości zostały wyczerpane. Setki, jak nie tysiące mniejszych czy większych projektów, zapewne dwa albo trzy razy tyle programistów przez ten czas. Słowo "innowacja" na tej platformie powoli przechodzi do lamusa a większość sceny to starzy wyjadacze i koneserzy.

 

Z drugiej też strony nie jest to powód, dla którego nie powinno się wprowadzać pewnych nowinek. Jak można wyczytać z newsów to jest ich kilka, jak np.:

 

- bagażnik na przedmioty

- dostęp do pojazdów (gdzie na serwerach roleplay takie zastosowanie jest rzadko spotykane)

- skrytki (których chyba na żadnym projekcie nie było)

- dwa paski LSN (też jakoś nie zauważyłem, żeby jakiś projekt zastosował z powodzeniem)

- prędkość maksymalna pojazdu "SFPD" zwiększona (powyższa dyskusja w temacie)

- /ws cross-faction, 25 ikonek maksymalnie na mapie (najczęściej spotykana forma to jeden ws na organizacje)

- automatyzacja kupowania domów (gdzie jeszcze rok temu to była innowacja, dzisiaj to jak mówisz raczej standard)

 

Oczywiście jest jeszcze kilka "smaczków", których nie ma na żadnym newsie, bo też nie chcemy przedstawiać dosłownie wszystkiego co udało nam się zrealizować.

 

Mam nadzieje, że wyczerpałem temat i rozwiałem wątpliwości ;)



#13 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 10 listopad 2016 - 21:35

Ns3oZkY.png

 

Po ponad 10 miesiącach prac nad skryptem, setkach godzin spędzonych nad jego testowaniem (tutaj szczególne podziękowania idą w stronę naszych testerów), mamy zaszczyt ogłosić oficjalny start serwera mySantos RolePlay, a także zaprosić was na to właśnie wydarzenie, które odbędzie się dnia:

 

13.11.2016 (niedziela) o godzinie 17.00.

 

Nastąpi także reset obecnie stworzonych postaci, a ich tworzenie zostanie umożliwione w dzień startu.

 

Chcielibyśmy przy okazji też podkreślić, że to, co zostało przedstawione w poprzednich newsach to jedynie niewielka część tego, co czeka Was już na serwerze!

 

 

 

W związku ze startem przygotowaliśmy dodatkowo pewne bonusy dla każdego gracza, który wejdzie na serwer właśnie w ten dzień:

 

  • Konto premium na okres 14 dni,
  • Dodatkowa gotówka na start.

 

 

 

Liderzy organizacji: Czas na budowę interiorów upływa jutro o godzinie 22. Jeżeli ktoś nie zdążył, będzie miał możliwość dokończenia budowy po starcie.

 

Widzimy się w grze!



#14 zajacp1

zajacp1
  • Uzytkownik forum
  • 1 postów

Napisano 07 grudzień 2016 - 18:17

Udało mi się przegrać mniej niż trzydzieści godzin, zdobyć własną firmę i zyskać kilka rang w Los Santos Medical Center, wybudowałem kilka interiorów, rozegrałem kilkanaście akcji, więc myślę, że wreszcie mogę wypowiedzieć się w temacie.
 
Zacznijmy od rzeczy najważniejszej, czyli od samej w sobie rozgrywki In Character, która jest bardzo krucha, ciężko jest doprowadzić do przeprowadzenia jakiejś akcji, kiedy się próbuje, gracze uciekają, bądź unikają odgrywania - niestety, takie są realia dużej części community tego serwera, oczywiście - udało mi się nawiązać pozytywny kontakt z częścią graczy, przyjemnie mi się odgrywało niektóre akcje, ale cóż - te które już zostały odegrane, zazwyczaj kończyły się płaczem OOC. Umiejętności gry z resztą też są nikłe - nie posiadam zbyt wielu SSów, nie mam nawyków screenowania każdej akcji
[spoiler]079444500ada48b0bff422d977e371a9.png
5a4ba0a2432e4c7aade69a65a574c2d4.png
bf507d1d85424f46b0da2ccccec79d24.png[/spoiler]
 
Kolejną rzeczą jest administracja, choć dużą część administracji naprawdę lubię, wcale nie ze względu na szybki czas reakcji, bo czasem trzeba było się naczekać - jako doświadczony administrator zdaję sobie sprawę z tego, jaki natłok obowiązków niejednokrotnie spada na jednostkę. Niestety, obraz administracji psuje pozostała część administracji - całkowity autorytaryzm bijący ze strony niektórych administratorów, niechęć do podejmowania dyskusji z graczami - to jest to, co cechuje tę gorszą połowę administracji. Brak umiejętności pełnienia swojej roli, wżynanie się w połowie akcji do gry - to jest to! Jak wyżej - nie posiadam zbyt dużo dowodów na poparcie swoich tez, ale cóż.. - w każdym razie nie mam nic wartego wrzucenia.
 
No i krótko podsumowywując, z serwera robi się Gester, brak umiejętności wyróżnienia OOC od IC ze strony administracji i tak dalej - ma-sa-kra.
[spoiler]JPvcgox.png
miJPusK.png[/spoiler]
 
Osobiście mogę polecić średnio - jeśli masz ekipę i nie masz zamiaru wdawać się w konfrontację z administracją - graj, śmiało - ale nic poza tym. Ten serwer dumny jest z tego, że bierze przykład z Gestera.


#15 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 112 postów

Napisano 07 grudzień 2016 - 18:59

Udało mi się przegrać mniej niż trzydzieści godzin (...). Osobiście mogę polecić średnio - jeśli masz ekipę i nie masz zamiaru wdawać się w konfrontację z administracją - graj, śmiało - ale nic poza tym. Ten serwer dumny jest z tego, że bierze przykład z Gestera.


Podobają mi się takie recenzje. Treść poparta przykładami, jest wstęp i mocne zakończenie. Fajnie, fajnie.

Pomogło mi to podjąć jedyną, słuszną decyzję :D

#16 Blinder

Blinder
  • Uzytkownik forum
  • 12 postów

Napisano 10 grudzień 2016 - 13:43

Ten serwer dumny jest z tego, że bierze przykład z Gestera.

 

 

Wywodzimy się z gestera, ale z tym zdaniem się nie zgodzę. Robimy co możemy, ale mentalność graczy jest jaka jest, nie jest prosto ją zmienić, o ile w ogóle to możliwe.
Co do pierwszych ssów: Gracz za takie odzywki został ukarany, takie zachowania nie są tolerowane na serwerze.

 

 

No i krótko podsumowywując, z serwera robi się Gester, brak umiejętności wyróżnienia OOC od IC ze strony administracji i tak dalej - ma-sa-kra.

Po naszej interwencji te obiekty zostały usunięte. Dodam też, że osoba która je zrobiła nie jest już w ekipie.



#17 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 14 grudzień 2016 - 14:37

Ns3oZkY.png

 

Aktualizacja ta jest wstępem do cotygodniowych raportów z pracy nad skryptem. Jak wspomniane, co każdy poniedziałek pojawiać się będzie podobny temat, z listą naprawionych bugów (tylko tych większych, bo w praktyce bugów zostało naprawione 4x więcej), zrealizowanych propozycji oraz podsumowaniem statystyk naszego serwisu.

 

 

 

Lista poprawionych bugów / zrealizowanych propozycji:

  • 11.12.2016 Nowi członkowie grup od teraz nie dostają żadnych uprawnień.
  • 11.12.2016 Poprawa antycheata (kickowanie za speedhacka na spawnie).
  • 11.12.2016 Poprawa bugu zw. z przeparkowywaniem/spawnowaniem pojazdów.
  • 10.12.2016 Po crashu w pojeździe - w aucie automatycznie wyłącza się silnik oraz jest zamykane.
  • 10.12.2016 Poprawiono podwójne kliknięcie pod TABem dla postaci ukrytych (nie wyświetla ich informacji).
  • 10.12.2016 Wpisanie /akceptujsmierc możliwe od 2 godzin.
  • 10.12.2016 Dodano komendę /ignore [ID gracza].
  • 10.12.2016 Poprawiono /drzwi zamknij dla przejść w domach (ponownie).
  • 10.12.2016 Usprawniono weapon cheata (ponownie).
  • 10.12.2016 Dodano status celebryty pod nickiem.
  • 09.12.2016 Dodano zapis stanu kamizelki przy wyjściu z gry.
  • 09.12.2016 Dodano statusy pod nickiem dla kobiecych postaci (umięśniona, przetrzymywana, etc.).
  • 09.12.2016 Dodano możliwość wyłączenia animacji śmiechu pod /tog.
  • 09.12.2016 /corner jest teraz dostępny o każdej godzinie.
  • 08.12.2016 Poprawiono edycję obiektów wewnątrz domu (/msel).
  • 08.12.2016 Poprawiono przejścia w domach (i ich zamykanie/otwieranie).
  • 07.12.2016 Poprawiono 3DTekst i jego znikanie po wyjściu z serwera.
  • 07.12.2016 Poprawiono bug zw. z /dzwon i wyłączonymi telefonami.
  • 07.12.2016 Poprawiono ustawianie rejestracji w motorach.
  • 07.12.2016 Od teraz spadek siły nie występuje, gdy nabijemy w danym dniu minimum 5J.
  • 06.12.2016 Dodano blokadę broni ciężkich dla cywili.
  • 06.12.2016 Rozwiązano problem z lagami przy 65 lub więcej graczach.
  • 06.12.2016 Poprawiono anty speedhacka (dla pojazdów z nitrem).
  • 06.12.2016 Poprawiono bug z czerwonym nickiem.
  • 06.12.2016 /kajdanki i /ciagnij wymagają od teraz 100 siły.
  • 06.12.2016 Dodano komendę /odczep.
  • 05.12.2016 Poprawiono bug z losowo nakładającymi się mmatami.

 
 
Statystyki serwisu:

  • Ogólnie zarejestrowanych użytkowników: 1162
  • Zarejestrowanych w tym tygodniu: ~220
  • Liczba odwiedzin (requestów) strony ms-rp.pl w tym tygodniu: 1,637,076
  • Liczba unikalnych odwiedzin w tym tygodniu: 2,737
  • Maksymalna liczba unikalnych odwiedzin w trakcie jednego dnia wyniosła: 718
  • Górna liczba graczy (rekord tygodniowy) wyniosła: 106
  • Odwiedziny uznane jako "zagrożenie" w tym tygodniu: 766

Pozdrawiamy,

Administracja MS-RP.pl



#18 MS-RP.pl

MS-RP.pl
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 18 grudzień 2016 - 14:10

gpAMFAS.png

 

Witamy wszystkich w prawdopodobnie najdłużej wyczekiwanej dotychczas aktualizacji. Wielokrotnie pytano nas o to, czy planowane są jakieś wydarzenia związane z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia - otóż są! Od ponad tygodnia osoby odpowiedzialne za organizację wydarzenia, przesiadują po kilka godzin dziennie aby wszystko jak najlepiej przygotować. Zmiany są widoczne nie tylko w skrypcie, ale też w samym centrum rozgrywki. Wszystko zostaje wprowadzane stopniowo, aby nie zakłócić tym samym spokoju panującego w grze poprzez świąteczne rekwizyty. Dnia 16 grudnia społeczność mogła dostrzec zmianę wyglądu forum, co zwiastowało o zbliżającej się oto tej aktualizacji. Na kilka dni przed wigilią ekipa projeku MySantos przygotowała dla graczy szereg akcji które urozmaicą grę każdemu zajadaczowi mandarynek przed komputerem. Do czytania zachęcamy przynieść świąteczny grzaniec =)

 

 

 

X6z0WfJ.png

Jak dobrze wiadomo, programiści każdego dnia naprawiają dziesiątki błędów - to było ich priorytetem. Od początku przerwy świątecznej pod lupę idą tym razem propozycje, aby nie zalegały one z liczbą 150 stron przez kolejny rok. Każda z nich zostanie dokładnie przeanalizowana i wybrane zostaną tylko te, które naprawdę się przydadzą, i nie będą zbędnym dodatkiem w grze. Mowa tu rzecz jasna także o systemach nad którymi trzeba poświęcić więcej niż kilka dni, co z pewnością wywoła uśmiech na twarzy tych, którzy od dłuższego czasu czekają na informację o zaczęciu pracy nad ich propozycją.

 

Ponadto, stworzono kilka klimatycznych "ficzerów". Prezentujemy krótką listę poniżej:

 

 

ŚWIĄTECZNY CHANGELOG

 

-  Dodano wioskę elfów

- Zaktualizowano nową pogodę na czas eventów - opady śniegu

- Zmieniono wygląd forum

- Dodano świąteczne akcesoria

Dodano świąteczne jedzenie

 

Aktualnie większość udogodnień z listy jest niedostępna do czasu oficjalnego otwarcia eventowego miejsca.

 

 

 

WH3DJ9L.png

 

 

 

WIOSKA ELFÓW - DILLMORE

 

Tym razem unikniemy mainstream'owego rozdawania prezentów w samym centrum przenosząc na jakiś czas miejsce akcji do specjalnie przygotowanej strefy na potrzeby planowanych wydarzeń. Dzisiaj (18.12.2016) dodany został nowy przystanek autobusowy na pozycji 15, który zaprowadzi Was wprost pod bramy wioski. Podczas świętowania (20.12 - 23.12) odbędą się 3 wydarzenia główne które opisane są w punkcie niżej. Na miejscu będzie można posłuchać kolęd oraz kupić świąteczne dodatki dla naszych postaci.

 

9mMsXZo.png

 

Otwarcie wioski elfów nastąpi dnia 20 grudnia.

 

OGÓLNY REGULAMIN WYDARZENIA "WIOSKA ELFÓW"

 

1. Zasady obowiązujące podczas trwania wydarzenia są takie same, jakie ustanowiono w regulaminie ogólnym

2. Na miejsce wydarzenia można wjeżdżać prywatnym pojazdem, należy go zaparkować w wyznaczonym do tego miejscu

3. Zakazuje się porywania, okradania, zabijania na terenie wydarzenia jak i jego okolicach

4. Wszelkie próby odwalania, DM'u, zepsucia gry podczas wydarzenia jest surowo karane

5. Wkroczenie na teren przed oficjalnym otwarciem skutkuje teleportacją na spawn

6. Zabronione jest wyważanie drzwi w celu wcześniejszego sprawdzenia co znajduje się wewnątrz

7. Obszar wioski elfów zaliczany jest do czynnej gry RP tylko i wyłącznie jeśli miejsce to nie jest powiązane z rozgrywka ogólną

PRZYKŁAD: "Zgubiłem ich w wiosce elfów", "kupiłem ci czapkę u świętego mikołaja"

 

 

 

2oBe7B2.png

 

Transport ozdób świątecznych [21.12.2016]

 

21 grudnia zostaną wysłane specjalne ciężarówki do magazynu mikołaja Dillmore z portu Los Santos przewożące świąteczny asortyment z największej fabryki w stanie. Krąży informacja, że jest to jedna z najważniejszych dostaw tego roku - może jest tam jeszcze kilka innych "gadżetów"?

Planowany wyjazd dostawy szacuje się na godzinę 18:00, nie obejdzie się pewnie bez odpowiedniej obstawy służb porządkowych. Warto się przygotować!

 

 

 

ITFFP4D.png

 

ZASADY WYDARZENIA (Org. Przestępcze)

 

1. Napad na transport jest przeznaczony tylko dla organizacji przestępczych

2. Zniszczona ciężarówka = mniejszy łup

3. Zakazane jest okradanie KOGOKOLWIEK podczas trwania transportu

4. Nadużywanie czatu OOC równoznaczne jest z jego czasowym zablokowaniem

5. Ciężarówki należy przechwycić i obrabować w miejscu niedostępnym dla cywili

6. DB jest ZAKAZANE

 

 

MAPA PRZEJAZDU:

iCjstwF.jpg

 

 

 

Poszukiwanie prezentów [22.12.16]

 

Święty Mikołaj przelatując nad Los Santos pogubił wszystkie prezenty, potrzebna jest mu pomoc w ich szybkim odnalezieniu.

Paczki zostały porozrzucane po całym mieście, z tego co wiadomo, jest ich łącznie 20. Powpadały one w przeróżne miejsca, nawet w te trudne dostępne. Na boku pudełka wydrukowany jest kod PREMIUM ważny przez 7 dni. O godzinie 19:00 zostanie ogłoszone oficjalne rozpoczęcie poszukiwań, bądźcie gotowi. Powodzenia!

 

 

 

CyC52jQ.png

 

Zasady wydarzenia

 

1. Handel kodami premium karany jest permanentną banicją konta

2. Kod należy aktywować w zakładce Panel gracza > Konto premium > Posiadam kod

3. Wszelkie sposoby omijania punktu 1. będą dokładnie obserwowane i karane

 

 

 

Kolacja w domu Św. Mikołaja [23.12.16]

 

Pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia - czas, gdzie wszyscy spotykają się przy jednym stole jedząc przepyszną kolację. Data 23 grudnia (18:00) jest to specjalnie zaplanowany dzień ze względów raczej oczywistych, nie każdy podczas rodzinnej kolacji będzie przesiadywał przez monitorem, dlatego też wigilia na serwerze została zorganizowana dzień wcześniej. Na miejscu będzie można zgarnąć przeróżne fanty, porozmawiać o wszystkim ze wszystkimi, klimatycznie pograć - na pewno gra IC będzie nagradzana.
  

 

y9G8gaS.png
 
 

 

Na sam koniec nie pozostaje nam nic innego jak życzyć Wam wszystkim wesołych, miłych i radosnych świąt spędzonych z bliskimi. Niech ten czas będzie dla was magiczny i wykorzystajcie go jak najlepiej. 

 

 

Wesołych Świąt

Ekipa MySantos Roleplay



#19 LEYSON

LEYSON
  • Uzytkownik forum
  • 8 postów

Napisano 30 grudzień 2016 - 12:14

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4Pr-HfYkaIc&t=47s

 

https://www.youtube.com/watch?v=s2BWzsSGTsY&t=47s



#20 LEYSON

LEYSON
  • Uzytkownik forum
  • 8 postów

Napisano 31 grudzień 2016 - 13:33






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników