Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH]Neverwinter Nights


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dungeon Master

Dungeon Master
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 12 styczeń 2017 - 17:59

logo_nwn_03-380x168.png

O grzehttp://www.gry-onlin...S016.asp?ID=438

 

W wielkim skrócie: prowadzę prywatne sesje role play w grze Neverwinter Nights + SoU + HotU w wersji 1.69PL. Gra polega na tym, że każdy z graczy tworzy postać - najczęściej tzw. poszukiwacza przygód -  i wspólnie z innymi tworzy drużynę, która przemierza świat Zapomnianych Krain w poszukiwaniu nowych doświadczeń. Dzięki rozbudowanym narzędziom mistrza gry, wszechstronnym systemom oraz dodatkowym skryptom, gra pozwala przenieść na ekran przygody znane wszystkim z klasycznych "papierowych rpg". NWN zostało oparte o Dungeons & Dragons w wersji 3.5, swoją drogą najbardziej dopracowana wersja.Sama rozgrywka przypomina znaną mechanikę wykorzystywaną np. w grach na platformie GTA. Nacisk kładziony jest jednak na budowę wspólnej opowieści, z której czerpać może każdy z uczestników gry. 

Gra operuje w systemie d20.

Odpowiadam na wszystkie pytania zadawane w tym wątku.
 



#2 Admin

Admin
  • Administrator
  • 670 postów

Napisano 12 styczeń 2017 - 20:51

Jakiee zdjecia przedstaw

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#3 Dungeon Master

Dungeon Master
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 13 styczeń 2017 - 11:14

Zdjęć z rozgrywki nie mam. Być może dodam coś po dzisiejszej sesji. Zarzucam jakieś zajawki pochodzące z procesu budowy scenariusza. Low quality ze względu na sporą powściągliwość oprogramowania i ilość obszarów.

http://i.imgur.com/Y3y8wFf.png
http://i.imgur.com/JAcoTy2.png
http://i.imgur.com/LqHyKhz.png
http://i.imgur.com/5uyJVuA.png

Dodaję film przedstawiający zagraniczną grupę. Wygląda to mniej więcej tak:



#4 Admin

Admin
  • Administrator
  • 670 postów

Napisano 13 styczeń 2017 - 11:36

I ta gra to jest takie open world, w którym można budować mapę (zarówno tereny) jak i budynki? Czy budynki i inne elementy architektury można budować w grze- na przykładzie systemu obiektów z SAMP?


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#5 Dungeon Master

Dungeon Master
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 13 styczeń 2017 - 12:07

I ta gra to jest takie open world, w którym można budować mapę (zarówno tereny) jak i budynki? Czy budynki i inne elementy architektury można budować w grze- na przykładzie systemu obiektów z SAMP?

NWN rządzi się własnymi prawami. Kiedy rozgrywamy sesję to nie istnieje jedna wielka mapa tylko zbiór obszarów składających się na mapę, a będących częścią całego scenariusza. Jeśli drużyna odwiedza miasto to najpewniej dostępny będzie obszar miasta oraz terenów go otaczających: pobliskie wsie, jaskinie, manzoleum albo kryjówka czarodzieja. Każdej podróży zazwyczaj służy jakiś cel toteż nie ma sensu wykraczać dalej.

Sesja odbywa się w ramach pewnej kampanii czyli zbioru scenariuszy, które dzielą się na pojedyncze sesje. Kiedy zaczynamy grę nakreślam graczom fabułę oraz pośredni cel, którym będą się kierować przez kolejne 30 godzin gry.

Cały świat jest w pełni modyfikowalny z poziomu edytora pod względem terenu, budynków i obiektów. To, jak ma wyglądać dany obszar zależy w 100% od Mistrza Podziemia (GM), który przygotowuje sesję. Pozwala to interpretować dane miejsce wg. własnego widzimisię. Istnieje możliwość dodawania obiektów bezpośrednio w grze i nadawania im wcześniej przygotowanych funkcji, opisów, działania i efektów. Nie ma tak przyjaznego systemu rotacji jednakże dla zastosowania całkowicie wystarcza. Po za tym istnieje możliwość importowania modeli. Widziałem modyfikacje w klimatach II Wojny Światowej.

Ciężko jest mi to porównać z systemem w SAMP bo zastosowanie obiektów w obu grach jest całkowicie inne. W SAMP pełniły one rolę wypełnienia świata,  w NWN natomiast są ważną częścią fabuły. Obiekty dzielą się na statyczne, które tak jak w SAMP są tylko ozdobą, oraz używalne, po których kliknięciu na nie dzieje się "coś". Podejście do posągu może skutkować tym, że dostaniemy jego bardzo przejrzysty opis z możliwością przyjrzenia się mu, odczytania starego pisma, identyfikacji kogo przedstawia. Lina leżąca na ziemi może posłużyć jako "teleport" do zejścia w dół wielkiego kanionu. Jeśli kupiliśmy namiot możemy go użyć i rozbić w dowolnym miejscu, rozpalić ogień, a potem złożyć  do ekwipunku i ruszać dalej. Nie ma chyba ograniczeń pod tym względem.


 



#6 Dungeon Master

Dungeon Master
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 14 styczeń 2017 - 16:35



Długi zrzut z naszej wczorajszej sesji. Miłego oglądania.



#7 KuniK

KuniK
  • Moderator Globalny
  • 100 postów

Napisano 06 luty 2017 - 00:30

Temat zostaje zarchiwizowany ze względu na brak aktywności w temacie. W przypadku chęci przywrócenia tematu proszę o kontakt na PW.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników