Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH]qGames.eu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
97 odpowiedzi w tym temacie

#61 qgames.eu

qgames.eu
  • Uzytkownik forum
  • 32 postów

Napisano 29 styczeń 2017 - 16:06

PS.Serwery takie jak MultiSantos które przyznają się jasno do atakowania łącza innych serwerów w tym nas, raczej również niczego nie osiągną. 



#62 serek550

serek550
  • Uzytkownik forum
  • 11 postów

Napisano 29 styczeń 2017 - 16:26

asterek ujawnij sie.

 

Ogólnie nie polecam serwera, jest to dawne RealityGames, które było dawnym jeszcze jakimś serwerem, którego nie pamiętam nazwy. Jak chcecie róbcie sobie u niego konta, ja nawet nie robię bo będę czekał na start 2 miesiące a w dniu "startu" forum pewnie zniknie xDD



#63 Proves

Proves
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 29 styczeń 2017 - 16:32

PS.Serwery takie jak MultiSantos które przyznają się jasno do atakowania łącza innych serwerów w tym nas, raczej również niczego nie osiągną. 

Poproszę o jakieś dowody, a nie lejesz wode. 



#64 bangbang.

bangbang.
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 29 styczeń 2017 - 16:33

PS.Serwery takie jak MultiSantos które przyznają się jasno do atakowania łącza innych serwerów w tym nas, raczej również niczego nie osiągną. 

 

Nikogo nie atakujemy, pokaż adresy ip, hosty cokolwiek. Udowodnij nam, że przeprowadziliśmy jakikolwiek atak na waszą stronę/serwer obojętne, powodzenia :)

A "Asterek" jest w ekipie administratorem i przestańcie pieprzyć głupoty.

 

Ale tak macie rację "nie ważne co gadają, ważne że gadają".

Dlatego ja kończę konwersację, pozdrawiam serdecznie :)



#65 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 29 styczeń 2017 - 19:10

Kazda odpowiedz brana za hejt. Co sie z tymi ludzmi dzieje :D

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#66 Xandes

Xandes
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 29 styczeń 2017 - 20:11

Panele nie są z gtao.pl. Infinity pilnuj swojego serwerka, bo tam to całość jest z hrv. Gamemode + panele hrv :)

 

Dodam, że macie hrv tego z neta, który jest nie pełny. A panel miał kupe dziur. Aaa, i powiem jeszcze, że weszłeś w inny panel, który mieliśmy zainstalowany na forum xDDD.

 

to "XD" bardzo dobrze o was świadczy, heh.



#67 qgames.eu

qgames.eu
  • Uzytkownik forum
  • 32 postów

Napisano 31 styczeń 2017 - 13:31

7BS8fFw.png

 

Witajcie,
Nadszedł dzisiaj czas, gdzie wychodzimy do Was z kolejną dawką informacji. Przedstawiamy więc Wam - graczom postęp prac, które nieustannie posuwają się do przodu. Były organizacje przestępcze, teraz czas na frakcje porządkowe. Dowiecie się co nieco o możliwościach, jakie posiadają one na naszym serwerze. Mimo, że przed nami wszystkimi stoi nie lada wyzwanie, wierzymy mocno w to, że damy radę. Pokażemy wszystkim, że Role Play na platformie SA:MP jeszcze nie zginęło. Chcemy także podziękować za aktywny udział w projekcie. Zauważliśmy, że zrobiliśmy duże postępy w ciągu kilku dni.


 

vNRO0DT.jpg

 

Kamizelki kuloodporne
No właśnie. Przedmiot, który jest gdzieniegdzie pomijany w środowisku serwerów Role Play. U nas z pewnością takowe kamizelki będą – tylko na jakiej zasadzie działają? Otóż tego typu przedmiot zakupić będą mogły obie frakcje porządkowe. Ceny oscylować będą w granicy kilkuset dolarów. Po zakupie kamizelki kuloodpornej otrzymamy ją wprost do swojego spisu przedmiotów na /p. Następnie będziemy mogli jej użyć, a następnie spokojnie dopasować do swojego skina, za pomocą ‘’myszkowej’’ opcji budowania. Kiedy kamizelkę mamy już założoną, nad HP naszej postaci pojawi się biały pasek oznaczający jej stan. Sam przedmiot jest bardzo przybliżony do realnego zastosowania. Chroni nas przed animacją rannego, dopóki HP kamizelki kuloodpornej nie dobije do wartości zerowej. Niestety jest pewien szkopuł. Przyszli liderzy obu frakcji będą zobowiązani dopilnować, aby kamizelki były wydawane jedynie podczas większych akcji. A żeby zapobiec wykorzystywaniu tego przedmiotu w błahych sytuacjach, tym samym powodując niechęć do gry osób preferujących rozgrywkę w organizacjach przestępczych.

Ładunki C2
Opcja przeznaczona wyłącznie dla jednostek specjalnych naszego projektu. Niektóre serwery często borykają się z problemem nieporozumień podczas akcji, gdzie miejsce ma jakiekolwiek naruszenie drzwi przez służby porządkowe. My mamy na to sposób – wchodzimy z buta. Oczywiście nie dosłownie. Materiał wybuchowy C2 zamówić będzie mógł lider grupy do magazynu, skąd osoby uprawnione do wydawania z niego rzeczy, będą brały sobie taką bombkę na akcje. Jak to działa? Gracz posiadający C2 w swoim ekwipunku może użyć go pod dowolnymi drzwiami. Automatycznie włącza się odliczanie, zwiastujące detonację ładunku. Po upływie wyznaczonej ilości sekund, następuje wybuch umożliwiający wejście antyterrorystów do środka budynku. Tym samym czasowo uniemożliwiając osobom przebywającym w środku zamknięcie drzwi od razu po samej detonacji. Sam moment wybuchu jest oczywiście widoczny i słyszalny, nie działa to na zasadzie niewidzialnego ducha otwierającego nam wrota. I jak wam przypadła do gustu nasza propozycja?


 

2iFXr3p.png

 

Podsłuchy
Nikt z nas nie lubi być szpiegowany w jakikolwiek sposób. Niestety dla agencji śledczych jest to często jedyne wyjście, pozwalające rozwiązać sprawę. Opcja ta przeznaczona jest dla frakcji Federal Bureau of Investigation. Jak działa? Każdy członek grupy będzie miał ukazaną dodatkową opcję, pozwalającą założyć podsłuch przy przeglądaniu telefonu swojego lub innych osób. Od tego momentu rejestrowane są wszystkie rozmowy telefoniczne, które podsłuchiwany delikwent wykonuje. Dodatkowo wprowadziliśmy opcję założenia pluskwy, dzięki której agenci rozwiązujący sprawę będą mogli na większą odległość rejestrować wszystkie rozmowy fizyczne, które dana osoba przeprowadza. Aby rozwiać wasze wątpliwości – żaden z podsłuchów nie jest możliwy do wykrycia przez osoby z poza FBI (chyba, że osoba odpowiednio odegra, co powinno zostać udokumentowane). Uprawnienie do odmontowanie podsłuchu posiada jedynie agent federalny.

Granaty
W tym newsie już ostatnia nowość przeznaczona dla jednostek specjalnych. Zastosowanie granatów dymnych jest znane chyba wszystkim, służą między innymi do maskowania działań grupy, a także oślepiają stanowiska obserwacyjne przeciwników. Granaty hukowe zostały natomiast zaprojektowane przez nas w taki sposób, aby zdetonowane dezorientowały nieprzyjaciela oraz chwilowo uniemożliwiały mu grę poprzez wbicie animacji. Bazując na typowym granacie z GTA:SA, wyeliminowaliśmy w nim jedynie możliwość zabrania HP. Można będzie je nabyć oczywiście w magazynie grupy.


 

UQ4hxri.png

 

Odciski palców, zwłoki
Po zabójstwie danego gracza pojawia się na ziemi obiekt zwłok z wszelakimi danymi dotyczącymi zabójstwa. Takie dane mogą odczytać służby porządkowe bądź medyczne. Po dokładnych oględzinach zwłok będziemy mogli dowiedzieć się jaki jest ich stan, co było skutkiem śmierci oraz ewentualne DNA danej osoby. Oczywiście ilość danych, które będą do zebrania przez służby uzależniona będzie od stanu zwłok. Dodatkowo daliśmy możliwość przenoszenia zwłok przez każdą postać. Jednak chcemy nakreślić, że ukrywanie zwłok w miejscach niedostępnych bądź bugowanych będzie surowo karane. 

Komputery pokładowe
W każdym radiowozie znajduje się komputer pokładowy LSPD. Co to jest? Możemy go użyć wpisując na czacie /komputer. Co daje taki komputer? Znajduje się w nim kartoteka, gdzie każdy funkcjonariusz może znaleść osobę, grupę lub pojazd. To nie wszystko, możemy wezwać wsparcie, sprawdzić w bazie danych ostatnie wystawione mandaty, włączyć gps, abyśmy byli widoczni dla wszystkich członków grupy. Cały czas ten skrypt jest w fazie beta.

System żądań
Inspirując się tym pomysłem, każda grupa otrzymała swój unikalny numer, na który może zadzwonić każdy telefon zakupiony w 24/7. Po wysłaniu takiego "żądania", skorzystać z naszego usprawnienia mogą członkowie grupy z możliwością użycia /g 1 zadania. W pojęciu "usprawnienie" mamy na myśli dodanie markerów wskazujących dokładnie miejsce, w którym nastąpiło wezwanie do 15 minut od wykonania połączenia. Ma to rozwiązać sytuacje, w której gracze gubią się podczas lokalizowania zamówień, np.dostarczając pizze. Życie półświatka przestępczego związane jest stricte z interakcją z organizacjami porządkowymi. Dlatego też modernizacja zgłoszeń, które przekazywane są dla Los Santos Police Department czy Los Santos Fire Department znacznie ułatwi politykę zgłoszeń. Wielu potencjalnych członków organizacji przestępczych chcąc interakcji ze służbami porządkowymi wykonuje telefony - dzięki temu przybycie odpowiednich służb będzie łatwiejsze, a co za tym idzie wspólna gra dwóch różnych rodzajów organizacji będzie zdecydowanie częstsza. Odpowiednie numery dzielą się następująco:

  • Dzwoniąc na numer 911 - wysyłane jest żądanie do wskazanej przez nas grupy porządkowej/ratowniczej.
  • Dzwoniąc na numer 444 - wysyłane jest żądanie do grupy Weazel News z odpowiednią treścią.
  • Dzwoniąc na numer 111 - następuje wyświetlenie wszystkich możliwych grup, do których możemy wykonać połączenie. Dzięki temu możemy wykonać połączenie do odpowiedniego typu grupy, który jest nam obecnie potrzebny.
  • Dzwoniąc na numer 333 - wysyłane jest żądanie do wybranej przez nas grupy taksówkarskiej.

qrAeyDl.jpg

 

System wypłat
Jak wiadomo, system wypłat dla pracowników jest tematem wciąż aktualnym, jeśli chodzi o ich ciągłą modernizację. Wymyśliliśmy taki, który będzie pasował dla każdego, w tym członków półświatka przestępczego. Taka alternatywa powinna znaleźć swoje rozwiązanie w kwestii tego, kto zostanie wynagrodzony w jaki sposób. Chcemy rozwiać wątpliwości i w pełni pokazać, jak wyglądają wypłaty na naszym projekcie. Obecnie prezentuje się to w kilku schematach:

  • Grupa aby otrzymać wypłatę, musi osiągnąć liczbę 800 punktów. Zdobyć je można poprzez oferty ze względu na typ grupy, oraz służbę pracowników w biznesie.
  • Czas poza służbą wynosi minimum 60 minut. Aby gracz mógł dostać wypłatę, postać musi znajdować się przez minimum godzinę, bez względu na miejsce, w którym się znajduje.
  • Czas na służbie został ustalony na 30 minut. Gracz zmuszony jest przebywać w pomieszczeniu grupy, czyli tzw. siedzibie. Wyjątkiem są grupy porządkowe oraz te, których praca odbywa się w terenie. Wówczas ich czas przebywania na służbie liczony jest poprzez przebywanie w budynku, oraz pojeździe. Tyczy się to takich grupy jak Los Santos Police Department, Los Santos Fire Department, Weazel News czy korporacje taksówek.
  • Czas na służbie dla gangów, ustalony został na 30 minut. Wymogiem jest jedynie przebywanie na strefie, w której znajduje się biznes grupy, do którego należą. Dzięki czemu grupy przestępcze w pełni mogą poświęcić się hood-gamingowi, bez konieczności przebywania we wnętrzu budynku grupowego.

E4bn9Yi.png

 

Automatyzacja stref - nowe możliwości, szerokie horyzonty
Kiedy pierwszy raz na scenie roleplay pojawił się skrypt stref mogliśmy ujrzeć w nim potencjał, który nie został jeszcze dobrze wykorzystany. Czas na nasz ruch. Idziemy w kierunku automatyzacji stref. Pozwoli to nie tylko na całkowitą niezależność gracza od administracji, ale otwiera szereg nowych możliwości. Odpowiednim algorytmem matematycznym podzieliliśmy całe San Andreas na strefy. Teraz, gdy ktoś stanie się właścicielem (kupi bądź odkupi) budynku, stanie się również automatycznie posiadaczem strefy, która jest przydzielona właśnie pod ten budynek. Dzięki temu właściciel strefy będzie mógł na niej:

  • Przejmowanie strefy jako organizacja przestępcza:
    • Przesiedzenie w liczbie minimum 5 członków na strefie przez okres 30 minut. W momencie, gdy jeden z członków grupy zostanie pobity bądź postrzelony do nieprzytomności, bądź ktoś opuści strefę - czas się zeruje.
    • Zakupując budynek, który przepisany zostaje na grupę gangu, wówczas automatycznie strefa przyznawana jest na konto organizacji.
    • W czasie walki dwóch organizacji o teren, muszą znajdować się liderzy obu grup.
  • Przejmowanie strefy jako organizacja publiczna/biznesowa/porządkowa:
    • Zakup budynku na danej strefie.
    • Przepisanie strefy przez administratora.
    •  


#68 Vanotek

Vanotek
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów
  • MiejscowoścChicago

Napisano 31 styczeń 2017 - 19:41

Kolejny projekt spod rąk Asterka a idzie to łatwo wywnioskować z twoich dawnych projektów:

 

  • Ten sam styl od xx czasu,
  • Aktualizacje i ich opisy - bardzo podobne do tamtych,
  • Działy skopiowane z Mighty roleplay jak robił to zawsze on,
  • Dziwnym trafem qSantos a qGames,


#69 qgames.eu

qgames.eu
  • Uzytkownik forum
  • 32 postów

Napisano 31 styczeń 2017 - 23:02

 

Kolejny projekt spod rąk Asterka a idzie to łatwo wywnioskować z twoich dawnych projektów:

 

  • Ten sam styl od xx czasu,
  • Aktualizacje i ich opisy - bardzo podobne do tamtych,
  • Działy skopiowane z Mighty roleplay jak robił to zawsze on,
  • Dziwnym trafem qSantos a qGames,

 

Nadal nie rozumiemy do czego dążycie tego typu postami? Wielu z was wstawiało tutaj swoje posty na ten temat, argumentując je i tak dalej. Nic to nie zmienia.



#70 Vanotek

Vanotek
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów
  • MiejscowoścChicago

Napisano 31 styczeń 2017 - 23:15

Nadal nie rozumiemy do czego dążycie tego typu postami? Wielu z was wstawiało tutaj swoje posty na ten temat, argumentując je i tak dalej. Nic to nie zmienia.

 

Zapewne bierzecie to za hejt, bo w dzisiejszych czasach a głównie Polsce, osoba, która wypowiada się negatywnie jest brana właśnie za hejtera, ale mniejsza. Prowadziłeś wiele serwerów i żaden nie wytrzymał po starcie więcej niż dwa tygodnie, nie wystartowały, zamykałeś w połowie działania i tutaj będzie podobnie, tym bardziej że wszyscy wolą iść do pewnej konkurencji (Los Santos Stories, LS-RP i inne pod serwery) niż do osoby, której projekty zawsze kończyły tak samo czy też ukrywał się pod innymi nickami, oszukując ludzi, że to nie on..



#71 Petr

Petr
  • Uzytkownik forum
  • 25 postów

Napisano 01 luty 2017 - 11:30

Zrzuty ekranów, treści i inne pierdoły z Waszych postów od początku wyglądały mi znajomo...

 

http://web.archive.o...http://c-rp.pl/

 

Motyw z przyciemnianiem szyb też fajny, innowacja. Pozdrawiam.

 

ps. Strefy też fajne:

 

http://web.archive.o...http://c-rp.pl/



#72 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 01 luty 2017 - 13:49

o nie wierze  :lol:  :lol:  :lol:

 

smutne... :mellow:  to serio jest smutne


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#73 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 110 postów

Napisano 01 luty 2017 - 14:26

To mi przypomina sytuację w której pewna osoba wysłała mi podanie kandydując do gry w organizacji porządkowej. Ten chłopaczek wysłał mi moje podanie pisane niespełna rok wcześniej na innym serwerze do lidera bliźniaczej grupy.

Ciekaw jestem co wy sobie myśleliście publikując coś takiego.

#74 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 01 luty 2017 - 15:06

Odnośnie tego, do kogo należała nazwa serwera

 

pqskg.png

i wszystko jasne, Caman servers


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#75 Petr

Petr
  • Uzytkownik forum
  • 25 postów

Napisano 02 luty 2017 - 10:44

Qames to był serwer owneda, w którym Caman chwilę pomagał a potem odszedł.



#76 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 02 luty 2017 - 18:23

Qames to był serwer owneda, w którym Caman chwilę pomagał a potem odszedł.


Napisalem to wczesniej, nie zmienia faktu ze nie ich nazwa.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#77 qgames.eu

qgames.eu
  • Uzytkownik forum
  • 32 postów

Napisano 02 luty 2017 - 18:51

Napisalem to wczesniej, nie zmienia faktu ze nie ich nazwa.

qGames a qames to chyba różnica, co? :D 

qGames.eu to projekt eVo który istniał na przełomie 2015 roku, jeśli tak głęboko już się czegoś doszukujesz - znajdziesz i to.



#78 Vanotek

Vanotek
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów
  • MiejscowoścChicago

Napisano 02 luty 2017 - 19:31

qGames a qames to chyba różnica, co? :D

qGames.eu to projekt eVo który istniał na przełomie 2015 roku, jeśli tak głęboko już się czegoś doszukujesz - znajdziesz i to.

 

Owszem jest różnica, taka jak Adidas a Adidos i nazywane są zwykłą podróbką.

Projekt może być nawet samego prezydenta, kradzież opisu skryptu to już cios morderczy mówiący, że nie potraficie go nawet opisać, bo nie wiecie co macie..



#79 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 02 luty 2017 - 19:49

Nie musze udowadniac, ja wiem wszystko :D

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#80 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 09 luty 2017 - 01:47

https://forum.centru...qamespl-wywiad/

 

Nawet nie ownede :D

 

 

Qames.pl - Wywiad

Rozpoczęty przez Jesus

14 kwi 2012

 

Kto jest w zespole Qames RP oraz w zasadzie skąd pomysł na Role Play?

 

 

W zespole jest trzech programistów, Rush, Craig oraz Colin - są to osoby mniej lub bardziej znane z rynku LUA w Polsce, jednak swoimi umiejętnościami zapewne przewyższają dzisiejsze wymagania jakie mogą postawić gracze. Qames na dzień dzisiejszy stawia stuprocentowo swoje siły nad wykreowaniem wirtualnego świata w MTA. Korzystając z nowej platformy jesteśmy w stanie zapewnić najwyższe standardy rozgrywki, a nowoczesne podejście sprawi, że szarzy gracze którzy od zawsze byli fanami sa-mp'a, zmienią swoje nastawienie diametralnie.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników