Skocz do zawartości


Zdjęcie

mtaShark - niczym "rekin rozszarpujący konkurencję"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 31 styczeń 2017 - 14:52

news--1485870096-U1.png

 

Multi Theft Auto (MTA) – modyfikacja dodająca tryb wieloosobowy do gier Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City i oczywiście w Grand Theft Auto: San Andreas w wersjach na Microsoft Windows oraz Linux, bo przy tej grze się dzisiaj zatrzymujemy!

 

Serwery MTA przez bardzo długi czas były swego rodzaju "odosobnione" ze względu na to, że większość osób nie potrafiła się do nich przekonać, chociażby na całkiem odmienny interfejs, sposób gry, grafikę, możliwości. Początkowo, gdy na scenie RolePlay dominowały na przemian LS-RP.net, dzisiejsze net4game, oraz serwery spółek Mario, Aliqe, Niku, Caman, Łysy, Ownede, Nertowny na scenie pojawił się swego rodzaju "perełek"- tak wiem, brzmi dziwnie, ale też zaskakuje pozytywnie, ponieważ jako jedyny "perełek" pozostał do dziś. Mowa o devGaming. 

 

Tytułowy mtaShark ma w zamiarze nie tyle co podbić scenę RolePlay na platformie MTA lecz wręcz "rozszarpać konkurencję". Cóż- wiele wskazuje na to, że serwer ten jest dobrą prognozą dla wszystkich tych, którzy znudzeni są już devGamingiem, no bo ile można grać na jednym i tym samym serwerze? 

 

Dlatego też postanowiłem przeprowadzić wywiad z założycielem mtaShark, czytajcie...

 

 

news--1485870119-U1.png

 

1. Piszecie, że mtaShark jest tym projektem, na którego czekamy- dlaczego tak uważacie?
 
Cóż. Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że na polskiej scenie Role Play na platformie MTA jest tylko jeden serwer. Nie każdemu odpowiadają panujące tam zasady, a my staramy się słuchać graczy i wyjść na przeciw ich oczekiwaniom. Nie mamy zamiaru nikogo ograniczać przecież na tym ma opierać się RP. W naszej ekipie jest osoba, która odpowiada za kontakt z graczem. Administracja nie jest czymś tajnym i ułatwia do siebie kontakt, a nie jak na innych projektach tego typu zamyka się we własnym gronie. Co do samego skryptu, chcemy wycisnąć z niego co się da aby ułatwić i umilić rozgrywkę. Nie będzie miała miejsca pełna automatyka co będzie "wymuszało" na graczu bezpośredni kontakt z innym użytkownikiem. 
 
2. Skąd pomysł na tę nazwę?
 
Bardzo proste! Mamy nadzieję, że nasz projekt niczym rekin rozszarpie konkurencję.
 
3. Kto tworzy Wasz projekt? Przedstaw proszę wszystkich ludzi, którzy pracują nad projektem- oczywiście wraz z wiekiem (o ile nie jest to dla Was temat tabu).
 
Brother (Adam) - Założyciel projektu i skrypter. To on odpowiada za wszystkie udogodnienia, które można zobaczyć w grze.
 
iPhone (Dominik) - Współ-założyciel projektu, odpowiada za relacje między graczem a administracją.
 
Skipuś (Mateusz) - Współ-założyciel projektu, ekipa.
 
5. Teraz pytanie, które musiało paść- dlaczego MTA? Konkretne argumenty, ponieważ domyślam się, że SA:MP ma mniejsze możliwości.
 
Na tej platformie jest wiele możliwości rozwijania się. Estetyka ma u nas duże znaczenie, a SA-MP oferuje słabej jakości textdrawy, platforma pomaga również w walce z oszustwami i blokuje prawie wszystkie modyfikacje wpływające bezpośrednio na grę (np. CLEO).  Na samym MTA istnieje tylko JEDEN polski serwer o tematyce takiej jak nasza więc chcieliśmy nieco zaburzyć ten spokój i wystartować właśnie tutaj. 
 
6. Co najbardziej motywuje Was do tworzenia mtaSharka?
 
Stworzenie miejsca, w którym każdy znajdzie swój kąt. Sami też jesteśmy graczami Role Play i szukając serwera do gry długo nie mogliśmy niczego znaleźć więc wyszliśmy z inicjatywą zrobienia swojego. Analizując rzeczy innych skryptów wypisaliśmy co nas denerwowało, a co chcielibyśmy dodać. Zabraliśmy się za pisanie i niebawem to co stworzyliśmy ujrzy światło dzienne.
 
news--1485870137-U1.png
 
Jak widać, Brother wiele nam nie chciał powiedzieć (a pula pytań była większa)- z mojej strony śmiem twierdzić, że wstydliwe chłopaki są. Niemniej jednak powodzenia i kopa w tyłek dostają od naszego serwisu na szczęście, aby powstający ten serwer miał szansę na realne zaistnienie na naszej scenie dłużej niż miesiąc.
 
Oczywiście bardzo przepraszam za niepunktualność, lecz piszę ten artykuł na kolanie.

- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#2 Neproify2

Neproify2
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 31 styczeń 2017 - 15:08

Nie było żadnego pytania dotyczącego pochodzenia skryptu? :)



#3 Brother

Brother
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 31 styczeń 2017 - 16:35

Nie było żadnego pytania dotyczącego pochodzenia skryptu? :)

 

Z Węgier. Pozdrawiam



#4 Vanotek

Vanotek
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów
  • MiejscowoścChicago

Napisano 31 styczeń 2017 - 19:09

Liczę w głębi serca, że nie weźmiecie tego za hejt jak większość społeczności. Według mnie troszkę nie pasuje tutaj tekst "rekin rozszarpujący konkurencje" bo nie ukrywajmy, że aż takiego zainteresowania nie macie, nawet po wystartowaniu myślę, że będą problemy przy wzbiciu się do stałych 200 - 250 graczy (mimo że tego Wam życzę), bo sam .devGaming pracował na to tyle czasu, ale mogę się mylić. Troszkę ostatnio kiepsko widziałem że się dzieje na forum np. z opiekunem przestępczym.



#5 redbull96

redbull96
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 02 luty 2017 - 12:02

Hehe, znowu się spotykamy panowie, bardzo chętnie wypowiem się na temat tego projektu i całej tej administracji. Zaczynając od początku - są to twórcy wcześniejszego .lifeline na MTA, które okazało się jedynie pobugowaną sklejką skryptów z internetu - co również zostało udowodnione na forum w.w projektu. A gdy już ludzie się dowiedzieli i projekt zaczął się sypać wpadliście na pomysł kupna konta premium za dowolną kwotę (od 1zł do 30zł - kto ile chciał), by wyciągnąć z tego jak najwięcej hajsu. A na następny dzień zamknęliście forum, a nawet przestaliście odbierać telefony od członków ekipy i otworzyliście ruletke do CSGO. (xD) 

 

Co do założyciela projektu - Adam J. osoba, która będzie do samego końca udawać, że spędza cały swój poświęcony czas na skryptowaniu - a skończy się na sklejce skryptów i wyr*chaniu graczy na hajs.

 

Nie pozdrawiam, czekam na odpowiedź.



#6 AnonimowyPL

AnonimowyPL
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 03 luty 2017 - 15:06

Jak tam przerabianie skryptu active-rp? Już cały przerobiony czy tylko 3/4?



#7 jj998

jj998
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 03 luty 2017 - 15:08

Jak tam przerabianie skryptu active-rp? Już cały przerobiony czy tylko 3/4?

poka dowody potem zarzucaj ziom, bo też mogę napisać ze mają moją mape albo, że mają mój styl forum



#8 Soplica

Soplica
  • Uzytkownik forum
  • 37 postów

Napisano 03 luty 2017 - 20:07

Start taki sobie 80+ graczy na starcie. Dużo odwalaczy wiadomo, ciekawe jak rozgrywka będzie wyglądać za parę dni :)



#9 Vanotek

Vanotek
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów
  • MiejscowoścChicago

Napisano 03 luty 2017 - 22:28

poka dowody potem zarzucaj ziom, bo też mogę napisać ze mają moją mape albo, że mają mój styl forum

 

Wystarczy popatrzeć lub zainwestować w okulary, TUTAJ znajdziesz dowody od użytkowników.



#10 Brother

Brother
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 04 luty 2017 - 03:05

Start taki sobie 80+ graczy na starcie. Dużo odwalaczy wiadomo, ciekawe jak rozgrywka będzie wyglądać za parę dni :)

 

130+ * 

 

Dziękujemy za opinie pozdrawiam!



#11 AnonimowyPL

AnonimowyPL
  • Uzytkownik forum
  • 5 postów

Napisano 04 luty 2017 - 13:08

Chcecie dowodów? Proszę bardzo: https://youtu.be/kvY1Gm630fM?t=19s

 

I jaki piękny scoreboard i ekwipunek autorski

 

Niczym ''autorskie'' skrypty brothera. Na pewno w 2014 roku ściągali od niego :P



#12 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 05 luty 2017 - 22:53

Wystarczy spojrzeć na pierwszy lepszy plik client-side...

 

e369e83b0efccd59e9c730d0bf84bb78.png



#13 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 06 luty 2017 - 00:37

Wystarczy spojrzeć na pierwszy lepszy plik client-side...

 

e369e83b0efccd59e9c730d0bf84bb78.png

a teraz na Polski- co to mówi? :D

 

że po obcemu jest napisany skrypt? a skąd to i jak powiązałeś to z MTASHARK


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#14 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 06 luty 2017 - 11:50

Przy wejściu na serwer pobierane są pliki client-side na Twój komputer. Zwyczajnie otworzyłem jeden z plików i mamy taki o to śmieszny kod. 95% plików jest napisana własnie w tym języku (nie wiem czy to czeski czy jakiś inny południowy). Od czasu do czasu zdarzają się pliki (np. shark_opisy, shark_pomoc), które są już napisane przez adminów mtashark.

 

33e86c7b7379bab4e86b84a3bdf82af2.png



#15 Admin

Admin
  • Administrator
  • 671 postów

Napisano 06 luty 2017 - 12:05

uuu, no to klapa :D


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,
- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,

- daj się zauważyć, WYKUP REKLAMĘ w naszym serwisie.


#16 Proves

Proves
  • Uzytkownik forum
  • 13 postów

Napisano 06 luty 2017 - 12:06

Ciekawe rzeczy się tu dzieją, węgierski gamemode, na forum mówili że autorski . 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników