Skocz do zawartości

Zdjęcie

[Reupload] Zachowanie potencjalnego gracza wobec Gangu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin

Admin
  • Administrator
  • 700 postów

Napisano 09 February 2017 - 12:30

Zachowanie wobec Obcego Gangu

Witajcie, oto kolejna część moich poradników, lub jak tam kto woli- tutoriali. Więc tak.. Na początek chciałbym powiedzieć, że nigdzie nie widziałem podobnego poradnika, albo.. inaczej.. Nie ma takowych poradników w sieci.. Jeżeli są to denne, prostackie, pisane lewą ręką. Dobra przechodząc do sedna tutorialu, opiszę jak powinniśmy się zachowywać wobec gangstera, czyli człowieka pochodzącego z buszu niskich zabudowań metropolii. Jak w ostatnim poradniku opiszę poszczególne sytuację które mogą się Tobie przytrafić drogi graczu. Jako, iż nie jestem.. tfu nigdy nie byłem tym złym.. Przez te cztery latka, więc nie mam owego doświadczenia ze strony czarnej, lecz obserwuje to zza szyb radiowozów.

Witaj Hommie

Zazwyczaj, gdy podróżujesz; spacerując czy też jadąc spotykasz mnóstwo ludzi mających jakiekolwiek spokrewnienie z gangami itp. Uwierz mi.. Nie warto do nich się odszywać. Czemu? A no, reakcja była by natychmiastowa.. "Kijem przez łeb". Ale dlaczego? Być może, że jesteś innej rasy, z innej warstwy społecznej, masz inne poglądy polityczne, czy też religijne, lub może znają Cię z nie tej strony co powinni. W każdym bądź razie nie wkręcaj się w gadki z takimi. Jeżeli już, to poczytasz niżej. Najlepiej nie zwracaj na nich uwagi, przejdź spokojnie i tyle. Oczywiście sam na siebie owej uwagi także nie zwracaj.

Stój jak mówię!