Skocz do zawartości


Zdjęcie

[zapowiedź] Wild-Fox | Dillimore & Fort Carson


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#61 belendzior

belendzior
  • Uzytkownik forum
  • 61 postów

Napisano 27 June 2017 - 00:07

forum ala bartosz misiak oczywiscie ipb bo misiak i kazdy pseudol ma to i się brak licencji zatuszuje
lipa

#62 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 121 postów

Napisano 27 June 2017 - 09:25

forum ala bartosz misiak oczywiscie ipb bo misiak i kazdy pseudol ma to i się brak licencji zatuszuje
lipa

 

eleska lipa, devgaming lipa, centrum-rp lipa. Wszystko lipa, bo chłoptasiowi nie pasuje brak licencji :) Akurat u nas sprawy mają się troszkę inaczej, bo mamy licencję, która nie posiada już supportu, także bez najmniejszego problemu możemy sobie z niej korzystać, pozdrawiamy nieserdecznie



#63 Vertolio

Vertolio
  • Uzytkownik forum
  • 62 postów
  • MiejscowoścRoztocze

Napisano 29 June 2017 - 21:29

Capitva też używała motta "od graczy do graczy". Bardzo podobne strony główne (chodzi o układ), do porównania: https://web.archive....captiva-rp.net/. Dlaczego tak jest?



#64 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 121 postów

Napisano 30 June 2017 - 18:27

Capitva też używała motta "od graczy do graczy". Bardzo podobne strony główne (chodzi o układ), do porównania: https://web.archive....captiva-rp.net/. Dlaczego tak jest?

 

Motto to nie tagline a z tagline nie korzystamy. Ale tłumacz to batonowi... 

I kurczę, zapomniałbym się odnieść do portalu. Czysty przypadek, zresztą Captiva to przeszłość. 



#65 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 121 postów

Napisano 04 July 2017 - 18:35

WAeZCBy.png

 
Ilość możliwych kar, które gracz może otrzymać na dzisiejszych serwerach typu roleplay jest znacznie przesadzona. Postanowiliśmy więc wprowadzić pewne korekty i wpłynąć na ich rodzaje. Najbardziej popularna kara to potoczne więzienie, które zamyka naszą postać w pomieszczeniu i blokuje możliwość wydostania się z niego na określony czas. Mówimy oczywiście o AdminJail'u i doszliśmy do wniosku, by go całkowicie usunąć. Nowy, innowacyjny system nadawania kar, pozwoli Naszej administracji stwierdzić czy przewinienie danego gracza jest jednorazowym wybrykiem, czy jego stałą zagrywką. Rolę AJ'a zastąpią ostrzeżenia (warny). Ich działanie będzie bardzo proste i zbliżone do systemu, który pewien odłamek naszej społeczności może pamiętać z dawnych lat. Po otrzymaniu przez użytkownika trzech ostrzeżeń (nie wliczając kar systemowych) w przeciągu trzech dni, zostanie mu zablokowany dostęp do gry na okres 48 godzin (banicja). Blokady naszym zdaniem, również się nie sprawdzają, dlatego również ich zrobiliśmy lekką rekonstrukcję - zostawiliśmy tylko blokadę postaci, prowadzenia pojazdów i używania broni. Liczymy, że dzięki temu zapobiegniemy przysłowiowemu 'odwalaniu'.
 

lbHH5il.png

 

Strefy są jednym z modułów, który pozwoli nam oddać do Waszego użytku możliwość samodzielnego wykupu budynków i nie tylko.
Całe północne San Andreas zostało podzielone na niespełna 900 kwadratów w rozmiarze 75x75. Administrator gry będzie miał możliwość ustalenia ilości obiektów, przypisywanych do powstającego budynku, nadania możliwości rozbudowy w świecie zerowym, a także do wyznaczenia progu podatkowego obowiązującego grupy, w danej strefie. Niektóre ze stref będą wyłączone z możliwości parkowania pojazdów. Uwaga! Pogoda będzie zależna od strefy, na której przebywamy. W jednym momencie w Fort Carson może być upalnie, natomiast w oddalonym El Quebrados niebo może być zachmurzone.
 

Bga3Cb3.png

 

Każdy z graczy będzie miał możliwość zarobienia kilku dolarów, łowiąc ryby w otaczających wioskę wodach (tzw strefy użytkowe). Do nabycia w jednym ze sklepów w Fort Carson, będzie przedmiot wędki, który umożliwi nam pracę wędkarza. Jeśli pieniądze uzyskane ze sprzedaży ryb złowionych przy pomocy wspomnianego przedmiotu nie będą zadowalające, istnieje możliwość zainwestowania odłożonych środków we własny kuter rybacki lub jego wynajęcie. Połów z użyciem kutra sprawia, że częstotliwość brań jest większa, a ryby są bardziej masywne, co przekłada się na ich wartość w skupie. 

Gastronomia: Ilość przedmiotów dostępnych do zamawiania jest ściśle powiązana z pracą dorywczą wędkarza / rybaka. Podstawowa lista produktów, które mogą zapełnić magazyn naszego przedsiębiorstwa to przedmioty w głównej mierze dostarczone do odpowiednich lokalizacji przez graczy.

 

oEuFTdO.png

 

MTA zapoczątkowało interfejsy działające przy pomocy przycisków i myszki już jakiś czas temu, my - wyciskając z możliwości SA:MP wszystko co możliwe wprowadzamy interfejs klawiszowy, dzięki któremu przy pomocy przycisku odgrywana przez nas postać będzie mogła wejść w interakcję z obiektem, przedmiotem leżącym na ziemi, aktorem czy samochodem. Przycisk H natomiast służyć będzie zapoczątkowaniu akcji z postacią, którą aktualnie widzi nasza kamera. Dzięki temu odciążymy Was od używania wielu komend, które w rzeczywistości tylko wydłużają czas wykonywania tych samych działań. 
 

inwWtRG.png

 

Jako pierwsi na polskim roleplay wprowadziliśmy system uśmiercania postaci, który zamiast standardowego worka używanego przez większość serwerów podkłada nam aktora noszącego ten sam skin, który miał na sobie uśmiercony charakter. Przy tym nadawana zostaje również animacja przypominająca zabitą osobę. Odpowiednie służby będą miały możliwość przetransportowania zwłok za pomocą specjalnego pojazdu. Zastanawiamy się nad możliwością przywrócenia postaci do świata żywych, jeśli akcja ratownicza zostanie podjęta w przeciągu kilku minut od momentu użycia /akceptujsmierc.
 

tjY6Xuc.png

 

Zdecydowaliśmy, że domyślnie każda z postaci będzie otrzymywać określoną kwotę zasiłku za każdą godzinę spędzoną w grze. Kwota zależna będzie od przynależności postaci. Schemat rozdzielania kwot podany jest poniżej - liczba przedstawia wolne sloty:
 

$150 - 5 slotów
$120
- 4 sloty
$090
- 3 sloty
$060
- 2 sloty
$030
- 1 slot

Postacie, które należeć będą do organizacji o ograniczonym payday otrzymywać będą dodatkowo 50$, jeśli zajęte będą tylko dwa z pięciu slotów. Wymogiem do otrzymania zasiłku jest konto bankowe. Pieniądze będą przekazywane ze środków City Hall.



#66 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 122 postów

Napisano 05 July 2017 - 14:43

"Po otrzymaniu przez użytkownika trzech ostrzeżeń (nie wliczając kar systemowych) w przeciągu trzech dni, zostanie mu zablokowany dostęp do gry na okres 48 godzin (banicja)."

"Jako pierwsi na polskim roleplay wprowadziliśmy system uśmiercania postaci, który zamiast standardowego worka używanego przez większość serwerów podkłada nam aktora noszącego ten sam skin, który miał na sobie uśmiercony charakter."

xDDD

#67 Admin

Admin
  • Administrator
  • 699 postów

Napisano 05 July 2017 - 14:50

"Po otrzymaniu przez użytkownika trzech ostrzeżeń (nie wliczając kar systemowych) w przeciągu trzech dni, zostanie mu zablokowany dostęp do gry na okres 48 godzin (banicja)."

"Jako pierwsi na polskim roleplay wprowadziliśmy system uśmiercania postaci, który zamiast standardowego worka używanego przez większość serwerów podkłada nam aktora noszącego ten sam skin, który miał na sobie uśmiercony charakter."

xDDD

Najważniejsze, że projekt czerpie najlepsze rozwiązania z równie dobrych źródeł  B)

tak trzymać, chociaż zakładam, że z wioską nie będzie wielkiego boom.


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,<br />- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,<br />- daj się zauważyć, <strong><a data-cke-saved-href="&lt;a" href="&lt;a"><span style="color:#b22222;">WYKUP REKLAMĘ</span></a></strong> w naszym serwisie.

#68 Soplica

Soplica
  • Uzytkownik forum
  • 37 postów

Napisano 05 July 2017 - 20:11

Najważniejsze, że projekt czerpie najlepsze rozwiązania z równie dobrych źródeł  B)

tak trzymać, chociaż zakładam, że z wioską nie będzie wielkiego boom.

 

Lepiej z wioską z 40 graczami online niż z los santos z 60-70 online. Proporcji nie trzeba porównywać :) - I tak w tych czasach żaden nowy serwer w LS się nie wybiję, więc twórcy muszą myśleć nad akcją rozgrywki na wsi. Taka moja opinia.



#69 Admin

Admin
  • Administrator
  • 699 postów

Napisano 05 July 2017 - 20:59

Lepiej z wioską z 40 graczami online niż z los santos z 60-70 online. Proporcji nie trzeba porównywać :) - I tak w tych czasach żaden nowy serwer w LS się nie wybiję, więc twórcy muszą myśleć nad akcją rozgrywki na wsi. Taka moja opinia.

a "tamte" czasy były inne dla owych twórców? - nie sądzę. Tutaj rozchodzi się tylko i wyłącznie o fantazje współgrającą ze społecznością, którą wystarczy przenieść na skrypt.

 

Cóż- każdy z graczy ma inne zdanie, szanuję je. Jednak patrzenie w ślepo w czyjąś opinie jest co najmniej bezsensu, bo przecież trzeba wychodzić na przód- a nie odgrzewać kotlety i ponawiać monotonię, która ciągnie się właśnie od w/w "tamtych" czasów- cokolwiek to dla kogokolwiek znaczy. 


- nazw wyświetlanych/loginów nie zmieniamy na życzenie klienta,<br />- nazwę wyświetlaną mogą zmienić jedynie rangi: REDAKTOR, MODERATOR, MANAGER, PREMIUM,<br />- daj się zauważyć, <strong><a data-cke-saved-href="&lt;a" href="&lt;a"><span style="color:#b22222;">WYKUP REKLAMĘ</span></a></strong> w naszym serwisie.

#70 flesh147

flesh147
  • Uzytkownik forum
  • 10 postów

Napisano 06 July 2017 - 13:28

Może kiedyś wystartuje...



#71 XXFlow

XXFlow
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 10 July 2017 - 13:48

Może być :P



#72 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 121 postów

Napisano 12 July 2017 - 22:29

qdQbB3Y.png

 

 

***

Małe zmiany w module grup

 

 

Odkąd wprowadzono system przynależności postaci jako grupy, te mogły działać tylko pod postacią jednego ustalonego typu - firma gastronomiczna była skryptowo firmą gastronomiczną a salon samochodowy - salonem. Wychodzimy z zamiarem lekkiego udoskonalenia tego systemu, wprowadzając możliwość wyboru wielu typów działaności - coś w stylu działania PKD (Klik). Aczkolwiek za każdy nowy typ narzucona będzie opłata, której kwota ustalona zostanie przez lidera City Hall. Gdzie jest haczyk? Jeśli grupa ma ustalone trzy typy; hotel, gastronomia i dla przykładu siłownia to aby wykonywać skutecznie zadania będzie musiała posiadać trzy oddzielne budynki. Jeden budynek = jeden typ wykonywanych usług. Do tej pory, aby stworzyć korporację trzeba było oddzielnych grup, u nas takiej konieczności nie ma. Koniecznością przy wprowadzaniu tego udogodnienia będzie modyfikacja logów transakcji grupowych - aby można było skutecznie sprawdzać co i jaki zysk przynosi. Każdy wpis będzie posiadał informacje o tym, skąd wzięły się środki na koncie grupy. Przykład na przyszłość. Śmiało będzie można tworzyć stacje paliw połączone z hotelem i sklepem całodobowym. 
 
Krótko o gamepointsach, które wkrótce będziemy zdobywać

 

  • Co to takiego i jak je zdobyć?
    • gamePoints to punkty, które można zdobyć przez aktywną grę Waszych postaci. Dają nam one szerokie pole do popisu. Przede wszystkim wprowadzamy możliwość wymiany zebranych GP na różnego rodzaju udogodnienia In Character oraz handel z ich użyciem. GP przyznawane będą za rozmaite interakcje postaci w świecie gry. Wiele czynności wykonywanych przez nasze postacie będzie powodować wzrost liczby posiadanych punktów, chcemy w ten sposób jakoby zmobilizować graczy do aktywnej gry. Właśnie tym też sposobem chcemy wybrnąć z kilku problemów - między innymi pustek w biznesach gastronomicznych - system przy każdym spożytym posiłku przyzna nam pewną ilość punktów. Warunek? Posiłek musi zostać skonsumowany przez postać wewnątrz budynku i po upływie nie więcej niż pięciu minut od chwili zakupu. 
  • Jak je wykorzystać?
    • Wykorzystać będzie je można na wiele sposobów, jednym z nich jest forum - tutaj gracz będzie mógł wymienić GP na obiekty, które później można przypisać do budynku lub też inne usługi typu zmiana nazwy postaci. W przyszłości będą jedną z metod płatności w przedsiębiorstwach, jeśli te uaktywnią taką metodę w panelach grupowych. 
  • Handel i wymiana między graczami
    • Jeśli zdecydowaliśmy się na wymianę GP za udogodnienia w świecie In Character, musimy również pomyśleć o handlu nimi metodą wymiany w formie GP <> gotówka IC. Taka opcja wejdzie w życie i dostępna będzie w udostępnionej za pewien czas zakładce tuż obok dashboard. Liczymy, że kurs wymiany GP ustalony będzie przez graczy wraz z rozwojem serwisu wild-fox. Rolą administracji będzie ustalenie cen dostarczanych przez nas usług (obiekty, zmiana nazwy postaci i inne). GP nie będą możliwe do kupienia drogą out of character a także nie będzie ich nadawać administracja. 

 

Udogodnienia startowe dla Waszych postaci

 
Jako, że nie każdy z Was kieruje się zamiarem odgrywania charakteru, który jest świeżym przybyszem w dostępnych miejscach rozgrywki, dajemy Wam możliwość wyboru przedmiotów startowych o określonej wartości. Jest ich kilka - począwszy od mieszkania startowego z małą liczbą przypisanych obiektów i z góry narzuconą lokacją - głównie będą to przyczepy kempingowe i bloki mieszkalne - a skończywszy na pojazdach niskiej klasy. W chwili zakładania postaci gracz dysponować będzie kwotą startową $4500 natomiast każdy z wybieranych przywilejów startowych posiadać będzie swoją wartość - po wybraniu danego przedmiotu, kwota startowa będzie się pomniejszać, a suma końcowa trafi do kieszeni postaci. Do wyboru będą różne warianty pojazdów jak i budynków. Przedmioty otrzymane od systemu posiadać będą flagę blokującą możliwość przekazania własności na inną postać lub grupe.
 

 

 

Na dzisiaj to już wszystko, co chcielibyśmy Wam przekazać. Kolejna porcja informacji pojawi się jeszcze w tym tygodniu, uzupełniona o system pojazdów, DNA oraz haracze, czekajcie cierpliwie! 



#73 Lotheru

Lotheru
  • Uzytkownik forum
  • 18 postów
  • MiejscowoścSiedlce

Napisano 13 July 2017 - 00:25

:)

#74 0x1k

0x1k
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów
  • MiejscowoścKraków

Napisano 14 July 2017 - 13:47

Fajnie, fajnie - róbcie tak dalej, bo nie ma gdzie grac.


[img]http://i.imgur.com/StBytTr.gif[/img]

''Żyjesz po to aby umrzeć''


#75 Bester

Bester
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 16 July 2017 - 12:39

Ujdzie! Powodzenia życze



#76 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 121 postów

Napisano 19 July 2017 - 00:19

EUx4iZ1.png

 
Ostatnio pojawiały się informacje odnośnie tego co dla Was przygotowaliśmy w skrypcie. Dziś mamy dla Was kilka informacji ze świata gry. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć rozgrywka nie będzie toczyć się w znanym przez wszystkich Los Santos, lecz w hrabstwie Bone County, a dokładniej w małym miasteczku Fort Carson. Jest ono cały czas modyfikowane - zrezygnowaliśmy z naprawdę dużej ilości hoteli i przebudowaliśmy je na bloki mieszkalne, nowe budynki biznesowe oraz obszerną stacje paliw (co możecie zauważyć na screenach) dodatkowo zmodyfikowaliśmy lekko główną ulicę miasteczka. W ciągu ostatniego tygodnia "uruchomiliśmy" również działy organizacji. Wybraliśmy lidera rządu który, jednocześnie będzie pełnił rolę opiekuna organizacji publicznych oraz przedsiębiorstw. Organizacjami przestępczymi zajmą się Kordian oraz Zibi; osoby które znam już od wielu lat i wiem, że w tym temacie poradzą sobie jak nikt inny! Policjanci, złoczyńcy.. chwila - a co z gwiazdami muzyki Country? Postanowiliśmy również ruszyć z branżą rozrywkową na temat, której możecie dowiedzieć się więcej w odpowiednim dziale.
 

 

 
Organizacje publiczne 
Stawiamy na pełną rozgrywkę In Character ograniczając grę na forum. Dlatego też rząd będzie na Naszym serwerze pełnił ważniejszą rolę niż wydawanie dokumentów czy sprzedaż gruntów. Bowiem, będzie on pełnił pieczę nad całą rozgrywką na serwerze. Jego zadaniem będzie opieka nad liderami organizacji publicznych oraz biznesami. W przypadku organizacji publicznych będzie wybierał liderów oraz finalizował wszelkie sprawy jak zakup nowych pojazdów, budynków i wiele, wiele innych. Biznesy początkowe rozkręcimy przez aplikacje potem będzie odbywać się to przez wykup gruntu, panelu. Zadaniem rządu będzie również sprawdzanie aktywności biznesów oraz poprawności ich działania o czym będziecie mogli przeczytać niedługo w temacie do tego wyznaczonym. Na czele rządu stanie Antoś.
 
 

ewXh3kd.png

 
Organizacje przestępcze 
Czyli jeden z najważniejszych czynników, jeśli chodzi o interakcję na całym serwerze, to oni dają nam dawkę adrenaliny podczas gdy wieczorami spacerujemy po miasteczku jak i zagłębiając się w ciemne zakamarki Fort Carson. Wyobraźcie sobie jak przez główne ulice hrabstwa przejeżdża kolumna niewytatuowanych i ubranych w skóry pełne naszywek mężczyzn na harleyach lub gdy zajeżdżają do pobliskiego baru siejąc strach i zamęt! Starzy weterani, którzy pod przykrywką handlarzy burakami w busie trzymają pod warzywami starą broń czy też amunicję. Opcji jest naprawdę wiele, a jedyne co Was ogranicza to Wasza wyobraźnia. Jak wspominałem na początku wybraliśmy już opiekunów, a Wy możecie składać aplikacje na swoje organizacje.
 
 

1LZU838.png

 
Branża rozrywkowa 
Czym byłoby małe wiejskie miasteczko bez znanego zespołu w jednym z pobliskich pubów czy chłopców chcących założyć swój zespół rockowy i wznosić się ku sławie wielkiego Vinewood, zaczynając swoją karierę od grania w garażach ojca czy też na miejskich festynach? No własnie! Tutaj podobnie jak i w organizacjach przestępczych ogranicza Was jedynie wasza wyobraźnia, ponieważ możecie zostać kim tylko sobie wymarzycie! Branża ruszyła już pełną parą o czym możecie przeczytać w odpowiednim do tego dziale. Branżą zajmie się follow wraz z Corneru.
 
 

4bf7VIC.png

 
 
Na dziś to by było na tyle. Szanowany szeryf, szalony motocyklista czy może gitarzysta w zespole Country? Zostań kim chcesz, a to wszystko na Wild-Fox! Powodzenia!
 
 

 

sJ0omKf.png

 

aoQiOaG.jpg

 

yDPdyz1.jpg

 

Q6cbDHC.jpg

 

XIXZ9s2.jpg



#77 Helo

Helo
  • Uzytkownik forum
  • 10 postów
  • MiejscowoścHello

Napisano 20 July 2017 - 10:45

Kocham  :D <3 



#78 ourSantosRP

ourSantosRP
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 22 July 2017 - 13:19

Powodzenia :D



#79 Bardzo Miły Sadysta

Bardzo Miły Sadysta
  • Uzytkownik forum
  • 29 postów

Napisano 24 July 2017 - 16:34

Fajnie, fajnie - róbcie tak dalej, bo nie ma gdzie grac.

Nie ma gdzie grać? XD

Gra na wsi znudzi się wam szybciej niż chodzenie do szkoły, jedni robią stałą grę w SF inni DILLMORE i FORT CARSON.
Tylko LSS się trzyma z gry w innych miejscach bo to tylko EPIZOD na którym miesiąc-dwa wystarczy.



#80 Wild-Fox

Wild-Fox
  • Uzytkownik forum
  • 121 postów

Napisano 24 July 2017 - 19:07

Nie ma gdzie grać? XD

Gra na wsi znudzi się wam szybciej niż chodzenie do szkoły, jedni robią stałą grę w SF inni DILLMORE i FORT CARSON.
Tylko LSS się trzyma z gry w innych miejscach bo to tylko EPIZOD na którym miesiąc-dwa wystarczy.

 

Na nudę w Fort Carson mamy rozwiązania. :)

 

 

Witajcie w kolejnym newsie, dziś poruszymy wiele tematów, ale na samym wstępie chcemy gorąco przywitać nowych użytkowników na naszym forum i zachęcić wszystkich do zapraszania znajomych na nasz projekt. Prócz tego informujemy, że posiadamy już oficjalnego discorda, z którym możecie się połączyć! Ponad to, chcieliśmy podziękować Kamilowi, który wykonał dla Nas nowe logo, tutaj możecie zerknąć na jego fanpage'a.
 

Bankowość Jeden z modułów, który wywołał w ostatnim czasie prawdziwą burzę w oprogramowaniu wild-fox. Zainicjowanie go w naszym skrypcie wymagało całej masy modyfikacji kodu, począwszy od tego, który dotyczył postaci a skończywszy na grupach. Efekt? Każda z postaci będzie miała możliwość założenia wielu kont w różnych, tworzonych przez e-biznesmenów bankach. Dodatkowo do dyspozycji oddamy czasowe lokaty, o których wspomnę poniżej. Z całą pewnością zadacie sobie pytanie, na czym zarabiać będą banki - otóż. Bank otrzymywać będzie prowizję ze wszystkich operacji, które wasze postacie wykonają na swoich kontach. 

 

f9EOvND.png

 
Jak działać będą lokaty? Gracz po wybraniu konta bankowego i odpowiedniej opcji w menu zarządzania nim będzie mógł uruchomić lokatę na określony czas. Tydzień, dwa, ba - nawet miesiąc. Jeśli przez czas trwania depozytu czasowego uda nam się powstrzymać od operacji wypłat, kwota na koncie wzrośnie o określony wcześniej procent. Kwota lokaty zależna będzie od czasu, na który zdecydujemy się ową założyć. Zerwanie lokaty wiązać się będzie z karą dla właściciela konta, która zostanie pobrana z zamrożonego kapitału.
 
Wdrożenie tego systemu wymagało od nas również lekkiej modyfikacji modułu przedmiotów. Aby operować swoim kontem bankowym, gracz będzie musiał posiadać kartę płatniczą przypisaną do konta. Wszystkie operacje będą starannie rejestrowane w bazie danych i podłączone pod ostrzeżenia administracyjne, by uniknąć przelewania gotówki. Do dyskusji pozostawiamy kwestię udostępniania swoich kont bankowych innym graczom poprzez przekazanie przedmiotu karty płatniczej. Czekamy na Wasze sugestie! 
 

944a2V9.png

 

Zarządzanie postacią, domyślne sposoby płatności Wszelakie opcje dotyczące gry takie jak animacje postaci podczas mówienia, krzyku, zamrożenie postaci podczas przechodzenia do interiorów czy blokada prywatnych wiadomości zostają przeniesione do specjalnej zakładki w statystykach postaci - komenda /stats -> zmień preferencje gry. Dodatkowo rezygnujemy ze zwykłego systemu płatności w narzuconej formie gotówka lub karta. Od teraz przy każdej ofercie, płatność będzie zależeć od tego, co domyślnie ustawimy jako sposób płatności. Do wyboru mamy gotówkę i wszystkie konta bankowe, które posiadać będzie nasza postać. Od nas zależy z jakiego konta chcemy płacić za oferty lub czy w ogóle będziemy płacić kartą. Domyślnie pierwszym sposobem płatności będzie gotówka. Wybór opcji pozostawiamy Wam.

 

8q4yXHF.png

 

Biznesy Tworząc wolny rynek, nie możemy zapomnieć o Was - jesteście siłą napędową gospodarki półświatka gry. Pamiętając o tym, od samego początku projektujemy nasz skrypt tak, żeby był możliwie jak najbardziej przystosowany do kapitalistycznego sposobu bogacenia się. W związku z tym, że biznesy są podstawą tej gospodarki, oficjalnie otwieramy rekrutację na przedsiębiorstwa.
Oznacza to w skrócie, że macie szansę przed startem uzyskać za darmo budynek, panel biznesu oraz wszelkie potrzebne narzędzia. Nasze wymagania są proste: musisz mieć pomysł na biznes, chęci na to i przekonać społeczność do tego, że to Ty powinieneś mieć biznes.

Potrzebujemy takich biznesów:

  • Gastronomia 
  • Warsztat 
  • Siłownia / strzelnica 
  • Firma taksówkarska
  • Firma kurierska
  • Sklep meblowy

W aplikacji zawrzyj podstawowe informacje o biznesie oraz opisz Twój pomysł i biznesplan na przyszłość.
Aplikację składacie w dziale aplikacji.
 

oNt2Bfi.png

 
Przedstawimy działanie kilku z najważniejszych dla świata In Character biznesów. Więc zaczynamy:
 
Salon samochodowy
Salon z samochodami to jeden z najbardziej kluczowych biznesów na scenie roleplay. Wspólnie z administracją decydujemy się na automatyzację wspomnianego przedsiębiorstwa. Proces zakupu odbywać się będzie poprzez komendę /salon, wówczas po jej użyciu pojawiać się będzie okno GUI z możliwością wyboru kategorii pojazdów a następnie określonego modelu. Po zakupie nowo stworzony pojazd otrzyma losowy kolor, bardzo małą ilość paliwa (działanie celowe) i będzie czekał na odbiór w którymś z salonów samochodowych w San Andreas. 
 
Sklep meblowy
Interiory dostarczone przez Rockstar Games są ubogie i nudne dla części z nas. Wprowadzamy możliwość umeblowania swoich czterech kątów w dowolny sposób dzięki paczkom obiektów, które zakupić będziemy mogli właśnie w sklepach meblowych. Zakupione meble pojawią się w naszym inwentarzu jako przedmiot, który w dowolnym momencie będziemy mogli rozdzielić lub użyć w budynku. Paczki obiektów zaczynać się będą od jednej sztuki a kończyć na 200. Cena zakupu zostanie ustalona przez administrację wraz z rozwojem serwera. 
 
Firma kurierska
Od tego biznesu niemalże uzależnione będą organizacje publiczne, przestępcze a także pozostałe typy przedsiębiorstw prywatnych. Pomimo, że zostanie udostępniona praca kuriera, to niektóre z paczek będą wymagały dostarczenia przez ów firmę z uwagi na wartość lub rodzaj. Zarobek firmy zależny będzie od wartości przewożonego ładunku. 

 

VjYAGGw.png

 
Gamescore Postanowiliśmy wspólnie w gronie ekipy, że damy Wam możliwość zdobycia punktów gamescore (o których mogliście czytać w tym newsie) za pomocą forum. Od dziś każdy sensowny i pomocny temat w dziale poradniki zostanie przez Nas nagrodzony indywidualnie ustaloną liczbą gamescore. W przyszłości będziecie mogli wykorzystać je dla własnych celów i da Wam to szansę mieć lepszy start na serwerze, a co więcej pomożecie nowym graczom zrozumieć czym jest roleplay! Serdecznie zachęcamy do tworzenia poradników.


gjIQJiA.png






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników