Skocz do zawartości


Zdjęcie

ANGELFALL ROLEPLAY!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 angelfallroleplay

angelfallroleplay
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 04 czerwiec 2017 - 17:54

Dołączona grafika


ANGELFALL - Czym tak naprawdę jesteśmy? Jesteśmy jedynym w Polsce serwerem na platformie SA:MP który prezentuje Wam rozgrywkę trybie postapokaliptycznego RolePlay'u. Warto zacząć od tego, że odgrywamy realia Kalifornii, w której większość cywilizacji powstała z grobów bądź w wyniku zarażenia przemieniła się w szwędacze - zombie. Jak to jest rozwiązane? O tym opowiem Wam zaraz. Chciałbym w wstępie również poinformować Was o tym, że na serwerze zostanie Wam udostępniony świetny, klimatyczny i pobudzający wszystkie zmysły człowieka objectpack, stworzony przez profesjonalnych polskich mapperów na przestrzeni wielu tygodni. Całość prezentuje się naprawdę znakomicie i mówię to absolutnie z czystym sumieniem. Sam skrypt serwera również udostępnia Wam ogrom możliwości, dzięki którym będziecie mogli kreować swoją postać na każdy sposób, a strona techniczna nie będzie Was przy tym ograniczać w jakimkolwiek stopniu. A to dopiero wersja BETA, która z dnia na dzień jest udoskonalana i otwiera Wam nowe ścieżki gry. Ale dobrze, koniec owijania w bawełnę, przejdźmy do konkretów!


#1 Specjalizacje!

Specjalizacje zostały stworzone z myślą o tym, by żadna postać nie była samowystarczalna. Skrypt ten ma 'pchnąć' postacie do interakcji, by nawzajem urozmaicały sobie grę. Na dzień dzisiejszy wyróżniamy trzy grupy specjalizacji - medycynę, rusznikarstwo. oraz motoryzację. Punkty specjalizacji dostajemy wraz z przyrostem doświadczenia naszej postaci - doświadczenie otrzymujemy za zabijanie szwędaczy, oraz aktywną grę na projekcie. Medycyna, dla przykładu, da nam możliwość używania bandaży, apteczek i innych przedmiotów rozsianych po mapie, rusznikarstwo - broni, mechanika natomiast umożlwii nam naprawę samochodów, diagnostykę i tym podobne. Warto też wspomnieć, ze postać możecie rozwijać w kilku kierunkach, nie tylko w jednym. Jednakże! Aby nie było za łatwo, nie możecie rozwinąć wszystkich specjalizacji na wysokim poziomie - musicie punkty rozdawać rozsądnie i w taki sposób, aby Wasza postać posiadała adekwatne 'bonusy' do tego, w jaki sposób ją odgrywacie i kreujecie.

Dołączona grafika


#2 Bronie!

System broni działa w następujący sposób - broń można znaleźć, ale zepsutą. Zepsutą broń można naprawić za pomocą rozsianych po mapie odpowiednich części, co możecie zrobić po ukończeniu specjalizacji rusznikarstwa.. ale moment, moment! To w takim razie.. co, jeśli jej nie mamy? Czym mamy się bronić? To dosyć prosta sprawa. Jeśli nie macie na tyle doświadczenia, by rozwinąć odpowiednie punkty rusznikarstwa możecie skorzystać z koła ratunkowego, jakim jest krypta - lokalizacja startowa. W krypcie znajduje się hala targowa, w której to zaś możecie ubijać targów z graczami na odpowiednich zasadach. Krypta jest tak zwaną zieloną strefą, w której zakazany jest deathmatch.


#3 Zapotrzebowania postaci.

Postać od dziś ma skryptowy obowiązek (aby przetrwać) co jakiś czas jeść, ubierać się odpowiednio do temperatury, odpowiedno często pić, a także strzec się przed nadmierną radioaktywnością. Abyście mieli łatwą kontrolę nad obecnym feelingiem Waszej postaci, udostępniliśmy dla Was specjalny panel InGame.

Dołączona grafika


#4 Grupy ocalałych.

Wasze postacie mogą łączyć się w grupy z innymi ocalałymi. Na jakiej zasadzie to działa? Grupy oficjalne (które mają sporo przywilejów, jak chociażby możliwość wykonania własnej bazy oraz interioru) są formowane z graczy, którzy to składają odpowiedni wniosek na forum (forum.angelfall.pl) i wstawiają regularnie screenshooty z swojej rozgrywki. Działa to na zasadzie organizacji przestępczych z innych serwerów roleplay. Grupa daje Wam ogrom możliwości, ale o tym wspomnę w następnym newsie.


#5 Zombie.

Na mapie rozsialiśmy setki botów, które atakują Was gdy tylko Was zobaczą (musicie stanąć x yardów od nich). Jest jednak możliwość zostania niezauważonym - wystarczy użyć trybu kucania. Boty widząc Was od razu maszerują w Waszą stronę atakując Was. Co w momencie, w którym jeden z botów Was trafi? Jesteście zainfekowani i musicie skonsultować się z medykiem na odpowiednim poziomie w określonym czasie, bądź odwiedzić lokację startową i tam uleczyć się automatycznie - w innym wypadku na postać zostanie nałożone AUTO-CK.

Dołączona grafika


To koniec dzisiejszej dawki informacji, zapraszamy wszystkich serdecznie do obserwowania naszej dalszej działalności, skrypt jest w fazie końcowej, a data startu zostanie zapowiedziana już niedługo. Stay tuned! Na końcu wrzucę Wam jeszcze trailer naszego serwera, który dumnie wykonała nasza ekipa, jeszcze raz zapraszam na nasz serwis, do zobaczenia!


https://www.youtube.com/watch?v=aIil27LAt_c&t=7s



#2 lil baine

lil baine
  • Uzytkownik forum
  • 7 postów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 13:58

Kozak!



#3 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 111 postów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 14:52

Nie chciałbym pochwalić dnia przed zachodem słońca, ale podoba mi się pomysł w postaci prostoty rozgrywki. Trzy ścieżki i role play - fajnie. Tylko obiekty trochę słabe. Samp daje spore możliwości jeśli chodzi o osiąganie efektów z obiektów, takie jak nakładanie tekstur i kolorów. Na Waszych obrazkach panuje chaos z obiektami i nie komponują się one dobrze ze środowiskiem, co sprawia że nie budują one zamierzonego klimatu.

#4 angelfallroleplay

angelfallroleplay
  • Uzytkownik forum
  • 3 postów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 15:20

Nie chciałbym pochwalić dnia przed zachodem słońca, ale podoba mi się pomysł w postaci prostoty rozgrywki. Trzy ścieżki i role play - fajnie. Tylko obiekty trochę słabe. Samp daje spore możliwości jeśli chodzi o osiąganie efektów z obiektów, takie jak nakładanie tekstur i kolorów. Na Waszych obrazkach panuje chaos z obiektami i nie komponują się one dobrze ze środowiskiem, co sprawia że nie budują one zamierzonego klimatu.

Jest to złudne wrażenie, przynajmniej moim zdaniem. Obiekty w połączeniu z dobrym weatherid robią swoją robotę. Jeśli wyrazisz takie chęci, to chętnie dopuszczę Cię do zamkniętej BETY naszego projektu - na własnej skórze będziesz mógł zweryfikować to, jaki klimat narzuca światu nasz objectpack. 



#5 Firana

Firana

    Zasłużony

  • Administrator
  • 111 postów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 17:59

Jest to złudne wrażenie, przynajmniej moim zdaniem. Obiekty w połączeniu z dobrym weatherid robią swoją robotę. Jeśli wyrazisz takie chęci, to chętnie dopuszczę Cię do zamkniętej BETY naszego projektu - na własnej skórze będziesz mógł zweryfikować to, jaki klimat narzuca światu nasz objectpack.


Chętnie bym się rozejrzał po serwerze.

#6 mvrcin

mvrcin
  • Zbanowany
  • 24 postów

Napisano 06 czerwiec 2017 - 08:13

ok

Użytkownik Firana edytował ten post 09 czerwiec 2017 - 08:30
Ok ;) Panu już podziękujemy.


#7 kukikovsky

kukikovsky
  • Uzytkownik forum
  • 12 postów

Napisano 09 czerwiec 2017 - 22:02

nastepne "coś" w czym bierze udział wiktor, miesiac góra wam daje



#8 0x1k

0x1k
  • Uzytkownik forum
  • 28 postów
  • MiejscowoścKraków

Napisano 15 czerwiec 2017 - 18:50

No, ciekawie - zobaczymy co z tego wyjdzie.


[img]http://i.imgur.com/StBytTr.gif[/img]

''Żyjesz po to aby umrzeć''


#9 Bester

Bester
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano Tydzień temu

Nie przepadam za takimi serwerami, grafika to dno.



#10 Helo

Helo
  • Uzytkownik forum
  • 10 postów
  • MiejscowoścHello

Napisano Tydzień temu

it must be a good gm gj



#11 ourSantosRP

ourSantosRP
  • Uzytkownik forum
  • 17 postów

Napisano 4 dni temu

Nie przepadam






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników