Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ARCH]Harvest RolePlay


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
67 odpowiedzi w tym temacie

#41 Cooper

Cooper
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 09 July 2017 - 12:05

Uzasadnienie jest banalnie proste, jezeli nie potrafi sie stworzyc optymalnego kodu to potem trzeba placic setki na VPS tlumaczac sie skomplikowanymi funkcjami ktore sa w wiekszosci albo zbedne, albo napisane w nieodpowiedni sposob i powoduja lagi wsrod graczy.



#42 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 09 July 2017 - 12:07

Skupiać się na dwóch równoległych projektach jednocześnie? Wyczuwam znowu serwer sampa na miesiąc <_<


Prawdę mówiąc to mało mnie obchodzi co sobie wyczuwasz, lub też nie. Nie jesteś potencjalnym graczem, którego uzyskamy bądź chcemy uzyskać więc jedynie mogę szanować Twoje uwagi, ale kompletnie się z nimi nie zgadzać.
 

Uzasadnienie jest banalnie proste, jezeli nie potrafi sie stworzyc optymalnego kodu to potem trzeba placic setki na VPS tlumaczac sie skomplikowanymi funkcjami ktore sa w wiekszosci albo zbedne, albo napisane w nieodpowiedni sposob i powoduja lagi wsrod graczy.

 
Widać, że masz bardzo, ale to bardzo małe pojęcie na temat programowania. Nawet dedyk za 1000zł nie zastąpi optymalizacji, która wybacz ale na każdym projekcie HRV stała na bardzo wysokim poziomie.



#43 Cooper

Cooper
  • Uzytkownik forum
  • 22 postów

Napisano 09 July 2017 - 12:31

Widać, że masz bardzo, ale to bardzo małe pojęcie na temat programowania. Nawet dedyk za 1000zł nie zastąpi optymalizacji, która wybacz ale na każdym projekcie HRV stała na bardzo wysokim poziomie.

 

Nie potrzeba mi wysokiego doswiadczenia aby stwierdzic fakt ktory jest absolutna podstawa w tej kwestii. Nie gralem na waszym HRV wiec nie wypowiadam sie na jego temat, jednak wierze ze bylo tak jak mowisz. Nie zapominajmy tez faktu iz serwer samp jest tylko jednowatkowy wiec naprawde nie widze sensu wydawania tyle na serwer do niego.



#44 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 09 July 2017 - 13:48

Rozumiem, że największy zarzut stawiany tutaj to kupiony zbyt dobry serwer?



#45 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 28 postów

Napisano 09 July 2017 - 14:22

Po prostu HRV to jest zajawka na miesiąc, góra dwa dla was. Podobnie będzie i z tym - przyjdzie sierpień/wrzesień i serwer zniknie. Nie polecam dla graczy, którzy szukają miejsca "na dłużej" :ph34r:



#46 KaziuMob

KaziuMob
  • Uzytkownik forum
  • 19 postów

Napisano 09 July 2017 - 23:28

Harvest wraca :D



#47 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 10 July 2017 - 10:33

Wszyscy tak obrzucają Harvesta gównem, ale mimo, że projekty stały po 3 miesiące były wtedy bardzo optymalne i bezpieczne. Nigdy nie słyszałem by komuś wykradziono hasła lub coś takiego co spotkacie wszędzie indziej. Obrzucanie ich i oskarżacie, a sami nie wiecie ile co kosztuje. Licząc co roczne wstawienia i edycję HRV jest to jeden z dłużej istniejących projektów :D

#48 XXFlow

XXFlow
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 10 July 2017 - 13:43

Dobre gut



#49 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 10 July 2017 - 17:52

Już pojawiają się teksty, że liżę komuś tyłek. Miałem swoje zwady z GTD kiedy byłem u niego moderatorem. Dawno temu i zapomnieliśmy o tym. Życie toczy się dalej. Może jeszcze się kiedyś spotkamy, ale pisząc prawdę nikomu tyłka nie liżę.



#50 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 33 postów

Napisano 13 July 2017 - 17:30

BmSQ1Iy.jpg

Cześć, długo czekaliście na ten news, który przybliży wam nasz zamysł kierowany głownie do sfery przestępczej. Długie rozmowy, przemyślenia przynoszą nam efekt taki jaki ujrzycie czytając poniższy news. Przybliżając was tym newsem do naszych zamierzań, chcemy też w końcu rozstrzygnąć konkurs Grand Theft Auto V, który ogłosiliśmy 2 newsy wstecz. Ale ten smaczek pozostawimy wam na sam koniec. Warto też przypomnieć o rekrutacji na liderów organizacji publicznych, która cały czas jest otwarta, a ekipa oczekuje na wasze podania. A już teraz bez przedłużania zachęcam do zapoznania się treścią newsa.   

 

 

Laboratoria narkotyków

Na serwerze będą dostępne na ten moment dwa typy narkotyków: kokaina, marihuana. Zacznijmy więc od pierwszego z nich. Na początku gracz będzie musiał zakupić nasiona krzewu kokainowego, z którego będzie mógł zebrać liście. Po ich zebraniu w laboratorium gracz może je przekształcić w pastę z koki, jednak potrzebuje do tego wapna, amoniaku oraz nafty. Wszystkie te produkty będą możliwe do zamówienia przez frakcję przestępczą, bądź możliwe do zdobycia za pomocą innych systemów gry. Gdy gracz już zdobędzie pastę z koki to nadal nie jest w stanie uzyskać kokainy zdatnej do użycia. Aby uzyskać kokainę musi wrzucić do laboratorium pastę z kokainy, która po odpowiednim czasie zostanie przekształcona w kokainę. W tym momencie nasz narkotyk ma jakieś 50% "siły". Jeśli gracz chce zwiększyć oddziaływanie narkotyku, musi kokainę ponownie dodać do laboratorium wraz z eterem dietylowym. W ten sposób uzyska kokainę o sile ok. 75%. Ostatnim możliwym etapem jest podgrzanie wszystkiego w laboratorium w celu uzyskania kraku (crack), w ten sposób kokaina uzyskuje siłę 100%. Kokaina będzie wpływać na: uzyskanie większej siły podczas ćwiczeń, większy stan HP postaci, nieco większy damage zadawany z pięści.

 

Kolejnym narkotykiem jest marihuana, którą pozyskamy w prosty sposób zasadzając roślinę przy pomocy nasion, a następnie zebranie liści z rośliny. Marihuana zmniejsza otrzymywane obrażenia od innych graczy, dodaje dużą ilość HP postaci (odnawiając cały stan HP w krótkim czasie), skutkiem ubocznym jego zażycia jest obniżenie poziomu głodu postaci.

 

Stół do produkcji narkotyków będzie możliwy do zakupu w /drzwi opcje.

 

 

Kradzież pojazdu

Kradzież będzie mieć dwa etapy. Pierw gracz musi dostać się do pojazdu (jeśli jest zamknięty), wtedy ma dwie opcje. Albo po cichu, albo na głośno. Jeśli wybiera opcję po cichu to musi stać obok pojazdu, wtedy leci timer sekundowy (o wiele dłuższy czas niż na głośno). Jeśli gracz wybiera opcję na głośno wtedy musi uderzać pięścią w drzwi pojazdu (jeśli posiada wyjęty w dłoni młotek bądź łom, wtedy szybciej spada czas). Immobiliser level 3,4 automatycznie włącza alarm w pojeździe przy próbie kradzieży. Immobiliser 1,2 dopiero po zakończeniu kradzieży pojazdu.

 

Gdy gracz już się dostanie do pojazdu, musi odpalić jakoś silnik. W tym celu gracz musi w jak najszybszym czasie przepisywać losowe znaki, które będą mu się ukazywać na ekranie. Czas na przepisanie ciągu znaków jest mniejszy w zależności od tego jaki immobiliser/alarm posiada zamontowane auto. Jeśli graczu uda się przepisać odpowiednią ilość znaków, wtedy pojazd pozostanie odpalony.

 

fzKUdEC.jpg

 

 

Obrażenia postaci

System obrażeń i ich odgrywania zawsze sprawiał problem na serwerach RolePlay, my postanowiliśmy temu zapobiec i wprowadzamy poniższe tabele, które skryptowo regulują pewne rzeczy:

 

Strzał w nogi: - 75% damage broni- postać nie może biegać

 

Strzał w głowę:- 100% damage broni- Postać krwawi przez następne 10s

 

Strzał w klatkę:- 100% damage broni- animacja od 35%- strzał w klatkę absorbuje nałożony pancerz

 

Strzał w ręce:- 50% damage broni- zmniejszony skill broni o 50%

 

Frakcje przestępcze

Jak wiadomo nasz serwer pozwala na przestępczość prowadzoną przez każdego gracza na serwerze. Dlatego ważnym pytaniem jest co takiego daje frakcja przestępcza?

 

  • Możliwość zamawiania nasion koki/marihuany
  • Możliwość zamawiania produktów potrzebnych do produkcji kokainy
  • Dostęp do wszystkich broni dostępnych na serwerze (bronie stricte maszynowe mogą zamawiać tylko główni liderzy grupy), w tym ładunków wybuchowych
  • Możliwość zrzeszania graczy we frakcji
  • Możliwość pobrania skryptowego haraczu z biznesów

 

Konkurs! GTA V! Rozstrzygnięcie! 

Konkurs miał na celu przybliżenie was do naszego serwera i zachęcenie nowych graczy do rejestracji i zapoznania się z projektem. Nieuniknione, że jest to pierwszy i nie ostatni tego typu konkurs na naszym forum oraz fanpage. Przyniósł on bardzo ciekawy odzew, tym samym zauważaliśmy wzrost zainteresowania fanepag'em jak i samym forum projektu. Laureatem naszego konkursu jest MłodyG, prosimy aby to on zgłosił się na PW do Rafała, a on poda dalsze instrukcje postępowania.  Tym samym my żegnamy się z Wami bardzo serdecznie i wracamy do dalszej pracy nad naszym projektem. 



#51 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 13 July 2017 - 21:32

Naprawdę ciekawe! :) 



#52 0x1k

0x1k
  • Uzytkownik forum
  • 30 postów
  • MiejscowoścKraków

Napisano 14 July 2017 - 13:47

Oby to wypaliło, powodzenia. :)


[img]http://i.imgur.com/StBytTr.gif[/img]

''Żyjesz po to aby umrzeć''


#53 Bester

Bester
  • Uzytkownik forum
  • 20 postów

Napisano 16 July 2017 - 12:40

Żeby znowu nie padł po miesiącu. Wpadne jak to się jakoś rozwinie :P



#54 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 28 postów

Napisano 16 July 2017 - 18:33

 

Żeby znowu nie padł po miesiącu. Wpadne jak to się jakoś rozwinie :P

Przecież to HRV, do końca wakacji będzie zamknięty :D



#55 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 33 postów

Napisano 17 July 2017 - 12:58

Przecież to HRV, do końca wakacji będzie zamknięty :D

Szkoda takiego nastawienia, skoro my staramy się aby projekt wyszedł i nie chcemy wiązać projektu z tym co kiedyś było. Nasza historia nie lubi się powtarzać.



#56 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 28 postów

Napisano 17 July 2017 - 15:18

 

Nasza historia nie lubi się powtarzać.

Serio? To dlatego było tak dużo wcześniejszych "edycji" po maksymalnie miesiącu na każdą? :wacko:



#57 Kuczi

Kuczi
  • Uzytkownik forum
  • 150 postów
  • MiejscowoścDobrów

Napisano 17 July 2017 - 17:31

Serio? To dlatego było tak dużo wcześniejszych "edycji" po maksymalnie miesiącu na każdą? :wacko:

Czemu ludzie nazywają "Przerwę" w taki sposób, że to koniec czegoś. To są ludzie, którzy bywają omylni i mogli postawić na kogoś kto zrobił ich w konia i projekt musiał zostać zawieszony, albo potrzebowali urlopu, albo inne rzeczy. O co do cholery wam chodzi?



#58 infinity223

infinity223
  • Uzytkownik forum
  • 28 postów

Napisano 17 July 2017 - 18:01

 

Czemu ludzie nazywają "Przerwę" w taki sposób, że to koniec czegoś. To są ludzie, którzy bywają omylni i mogli postawić na kogoś kto zrobił ich w konia i projekt musiał zostać zawieszony, albo potrzebowali urlopu, albo inne rzeczy. O co do cholery wam chodzi?

Ty serio wierzysz w to co piszesz? Nie będę dalej tego komentował :ph34r:



#59 GoToDark

GoToDark
  • Developer
  • 26 postów
  • MiejscowoścSzczecin

Napisano 17 July 2017 - 18:25

Ty serio wierzysz w to co piszesz? Nie będę dalej tego komentował :ph34r:

 

Więc nie pisz postów w tym dziale, skoro nie chcesz komentować. Zaniżasz nieco poziom tego forum.



#60 Knapek

Knapek
  • Uzytkownik forum
  • 33 postów

Napisano 17 July 2017 - 18:32

Serio? To dlatego było tak dużo wcześniejszych "edycji" po maksymalnie miesiącu na każdą? :wacko:

 

Nie mam pojęcia i nie odpowiem na to pytanie, ponieważ ciężko jest przewidzieć przypadki losowe, które wtedy najczęściej się działy.

Czemu ludzie nazywają "Przerwę" w taki sposób, że to koniec czegoś. To są ludzie, którzy bywają omylni i mogli postawić na kogoś kto zrobił ich w konia i projekt musiał zostać zawieszony, albo potrzebowali urlopu, albo inne rzeczy. O co do cholery wam chodzi?

Także prawda, nikt nie jest nieomylny, tak jak mówię przypadki losowe.

 

Ty serio wierzysz w to co piszesz? Nie będę dalej tego komentował :ph34r:

Zawsze możesz, nie komentować naszego tematu i nie czytać opinii na temat naszego serwera. My chcemy jedynie poinformować, że tworzymy projekt ten konkretny a nie odwoływać się wstecz o 2/3 edycje. Bo ten projekt nie jest kontynuacją żadnego z wcześniejszych. Jedyne co pozostaje to samo to nazwa.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników