Skocz do zawartości


Kuczi

Rejestracja: 20 May 2016
Poza forum Ostatnio: 15 Aug 2017 17:47
*****

#4761 "Królestwo Myrthany zjednoczone pod berłem króla Rhobara II..." - Elv...

Napisane przez Kuczi w 18 July 2017 - 10:28

yXNgKfC.png

 

Serwus! Dziś mamy wtorek, a ja jestem Kuczi! Czas na kolejny artykuł, który umili wam to wtorkowe popołudnie! W dzisiejszym materiale zabiorę was w świat smoków, mieczy i potrzaskanych tarcz. Tak! Mowa tutaj o klasyku, który podbił nasz kraj dawno temu, a dokładnie o grze "Gothic". Przez przypadek odkryłem ten projekt, o którym zaraz wam opowiem. Trafiłem tam naprawdę całkowicie przypadkowo. Tam zauważyłem znajomą mi twarz. Gorky, którego pewnie spora ilość z was czytelnicy go kojarzy. Gorky od sporego czasu fascynuje się światem fantasy, a na temat samej gry wyżej wymienionej mógłby gadać godzinami. Jest to człowiek niezwykle oczytany i uprzejmy co już zachęciło mnie do pozostania tam na dłużej niż pięć minut. Gorky zaszedł za skórę wielu osobom, ale nie można powiedzieć, że nie ma głowy na karku jak coś robi. Poprosiłem go by poświęcił mi chwilę czasu i odpowiedział na kilka moich pytań bym mógł je wam tutaj przedstawić. Projekt zachęcił mnie nie tylko tym, że jest on odskocznią od nudnego już wirtualnego życia SA-MP gdzie większość ludzi gania za statystykami, nie zachęcił mnie tylko tym, że jestem wielkim fanem serii Piranii, a zachęcił mnie tym, że tytułowa rozgrywka nie dzieje się w świecie Khorinis, a na kontynencie Myrthany, a dokładnie na pustyniach Varantu! To już czyni projekt wyjątkowym i godnym polecenia. Z tego co się dowiedziałem projekt jest kolejną edycją. Nie przedłużając! Zapraszam was do rzucenia okiem na wywiad, który przeprowadziłem z Gorky'm! Miłego czytania!

 

[grafika usunięta z powodu naruszenia praw autorskich autora fotografii Beziele]

 

P:  Witam Cię serdecznie Gorky! Miło, że poświęciłeś mi swój cenny czas. Pozwolisz, że zadam Ci teraz kilka pytań odnośnie projektu, w którym uczestniczysz. Jesteś gotowy?

O: Oczywiście, że tak! Bardziej już nie będę.

 

 

P:  Gdzie i jak narodził się pomysł na utworzenie projektu na platformie G2O i kto był jego głównym pomysłodawcą?

O: Baldar, Lambert i Sok z Kundzi tworzyli podstawowy zespół Elvariona. I to nie jest, jak to zwykło mawiać się na Gothicowej scence, pierwsza “edycja”. To już któryś raz, kiedy robią coś n tej scenie. Ale pierwszy projekt, w którym postanowili (częściowo za moją sprawą) zerwać z utartymi, niepoprawnymi w większości schematami na scenie GMP/G2O. Chcemy zrobić coś większego, może nie koniecznie molocha, bo nie mamy na to środków i umiejętności. Ale chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy.

 

P:  Jaką rolę pełnisz na tym projekcie?

O:  Sam określiłbym swoją pozycję jako scenarzysta, czy reżyser, lub większy GameMaster. Zajmuję się głównie spójnością rozgrywki, klimatem i społecznością. Biorę udział w rozporządzaniu zasadami, rzucam pomysłami, kieruję organizacjami, zajmuję się wszelaką pisemną stroną projektu. Od regulaminu, fabuły, po scenariusze filmów na naszym projekcie kończąc.

 

P:  Nazwa projektu – do czego ona nawiązuje? I skąd myśl by tak właśnie nazwac swój projekt?

O: Szczerze mówiąc, nie nawiązuje do absolutnie niczego. Po prostu wpadli chyba na taką, a nie inną nazwę i nic więcej.

 

 

P:  Cóż. Wiele było projektów, które trzymały się sztywno ram singleplayera. Gracze oczekują nowości od ekip takich projktów. Jest coś nowego co chcecie wprowadzić?

O: Jeżeli przez sztywne trzymanie się singleplayera mam rozumieć walki o terytoria, oraz levelowanie postaci poprzez zdobywanie doświadczenia z zabitych stworów. To nie, zdecydowanie nie trzymamy się ram singleplayera. Na serwerze dominować ma klimat Gothica, dodatkowo zalany trudem niewolniczego życia na pustyniach Varantu. Nie wprowadzimy niczego faktycznie nowego, rewolucyjnego, wszystko co zostanie zaprezentowane po oficjalnym starcie serwera, to łagodny, prosty, sprawny skrypt. Porównałbym go do eleskowego godfathera, w czasach gdzie jeszcze biegało się po szarlotki. Był toporny, ale znakomicie działał i spełniał swoje funkcje. BW, tworzenie grup, zapis pozycji, ekwipunku i wyglądu, nie jest to nic nadzwyczajnego.

 

 

P:  W jaki sposób chcecie zachęcić do siebie graczy?

O:  Są trzy grupy, które chcemy zachęcić. Pierwsza grupa to ludzie obeznani z role play z innych platform, czy to SAMP, MTA, Jedi Acadmy, Garry’s Mod, Neverwintery i tak dalej, którzy chcieliby sprawdzić swoje siły w pięknym a jednocześnie mrocznym fantasy jakim jest Gothic. Druga to osoby nowe, które dzięki planowanemu powołaniu nowej grupy, której zadaniem będzie nauczanie i pomaganie chętnym do gry osobom, które jeszcze nie miały przyjemności zagrać na żadnym serwerze role play w Gothicu(a wiele, bardzo wiele osób nawet nie wie o istnieniu multiplayera do Gothica 2). Trzecia to ta wesoła Gothicowa społeczność, która przyjdzie gdy umrą ich projekty. Bo jakby na to nie spojrzeć, ciągłe umieranie i reaktywowanie tych samych projektów, z tymi samymi ludźmi, jest już wpisane w scenę G2O. Może kiedyś zrozumieją, że dobry serwer to nie ten, który ma dziesięć edycji. Wszystkie te grupy chcemy zachęcić stabilnością rozgrywki, klimatem, dobrym kontaktem i wsparciem dla nowych osób. Wzorujemy się na najlepszych, czyli na niemieckim serwerze StrafKolonie, gdzie to trud rozgrywki, powolne rozwijanie postaci i kipiący klimat jest podstawą rozgrywki. Chcemy by gracz czuł satysfakcję z gry.

 

 

P:  Z tego co mi wiadomo G2O jest jeszcze lekko niestabilne pod względem używania magii lub stawiania NPC’tów. Myślicie, że G2O jest dobrym wyjściem?

O: Cóż, to prawda. Postacie NPC są sprowadzone do niezbędnego minimum, zaś magia, co zostanie niebawem uzasadnione w odnowionej fabule, zostanie z bólem serca zamrożona. Nie przeskoczymy tej bariery, musimy się więc dostosować.

 

P:  Z moich informacji wynika, ze za swój skrypt zapłaciliście 100zł – czy to według was idealna cena za skrypt dla projektu, który zapowiada się całkiem interesująco?

O: Cóż, informacja nie jest zgodna z prawdą. Ale pozwolisz, że przemilczę kwestie finansowe. Jest to nasza prywatna sprawa, nie chcemy się nią dzielić.

 

 

P:  To wszystko o co chciałem Cię zapytać. Dziękuję, że poświęciłeś mi swój czas. Możesz teraz w paru słowach zachęcić graczy i czytelników do odwiedzenia waszej witryny.

O: Również dziękuję, było mi bardzo miło. Fajnie znów pokazać się na Centrum-RP. A czym zachęcić graczy? Cóż. Jeżeli szukacie stabilnego miejsca do gry, chcecie rozpocząć przygodę z role play, lub poznać coś nowego na platformie Gothic, po prostu wchodźcie. Nie zaoferujemy gruszek na wierzbie, ale z całą pewnością przeżyjecie miłe chwile na serwerze. Serdecznie zapraszam.

 

K7SeI0L.png

 

To już na tyle moi drodzy! Myślę, że zaspokoiłem waszą ciekawość na temat tego projektu. Elvarion ma duże szanse stać się wyznacznikiem poziomu polskiej sceny Role Play na platformie G2O. Sam osobiście polecam projekt i życzę ekipie dobrej i spokojnej pracy. Oczywiście to co tutaj Gorky wam przedstawił to wyłącznie minimalna wersja tego co mają dla was przygotowywane. Więc jeżeli jesteś fanem "Gothic", oraz interesujesz się światem fantasy, a co najlepsze chciałbyś stworzyć swoją postać i sam ją kreować w takim świecie to ten projekt jest właśnie dla Ciebie! To tyle na dziś! Do zobaczenia w następny wtorek moi drodzy! Serwus!

 

  1. Forum projektu

Fanpage projektu




#4658 San Andreas Role Play - nowoczesność w parze z rozsądkiem.

Napisane przez Kuczi w 10 July 2017 - 19:11

NmrBRe8.png

 

Cześć i czołem forumowicze i czytelnicy portalu! Dziś poniedziałek - dzień znienawidzony przez większość z nas, ale pozwólcie, że odciągnę was od tych złych myśli i przedstawię wam jeden z niewielu projektów Role Play na platformie SA-MP, który ma szansę i to całkiem spore by stać się czymś wielkim. I nie skłamię jeżeli napiszę, że wspomnicie moje słowa kiedy ten właśnie projekt stanie się tak rozpoznawalny jak dzisiejsi pionierzy polskiej sceny Role Play. Projekt przeplata w sobie nowoczesność, nowe technologie, oraz stare twarze, które ten projekt tworzą i zdrowy rozsądek. Ci ludzie, o których zaraz wam opowiem są znani ze swojego wieloletniego doświadczenia oraz chłodnego myślenia - nic tam nie dzieje się bo tak chce los. Każdy kroczek do przodu jest dokładnie przemyślany. Twórcami projektu są Edek, oraz Łukasz, który bardziej kojarzony jest spod nicku ellukasion, który zajmuje się optymalizacją kodu gry. Niedawno do grona administracji  zostali również przyjęci Marcin, który odciąża troszkę wcześniej wymienionego Łukasza w pisaniu skryptu, oraz ŁySy, którego chyba nie muszę wam przedstawiać, a zajmuje się on tam marketingiem i reklamą projektu. Co do nazwy to dlaczego jest taka będziecie mieli zaraz okazję przeczytać w wywiadzie, który przeprowadziłem z Edkiem. Więc przejdźmy do rzeczy.

 

daSEPor.png

 

P: Cześć Edku! Chciałbym zadać Ci dziś kilka pytań dotyczących Twojego projektu. Jesteś gotów?

O: Cześć Kuczi, cieszę się zainteresowaniem naszym projektem i chęcią przeprowadzenia ze mną wywiadu. Powiedziałbym nawet, że jestem tym faktem zaszczycony i gotowy do udzielenia wszystkich odpowiedzi na Twoje pytania - możemy zaczynać.

 

P: Czym dokładnie jest SAN ANDREAS ROLE PLAY - skąd pomysł na właśnie tę nazwę oraz sam zarys projektu?

O: San Andreas Role Play jak sama nazwa wskazuje jest projektem Role Play na platformie SA:MP. Pewnego razu podczas luźnej rozmowy na TeamSpeaku z Łukaszem doszliśmy do wniosku, że aktualnie brakuje dobrego miejsca do gry, więc postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Chcieliśmy zrobić, tak by nasz projekt był łatwo rozpoznawalny i kojarzony właśnie z GTA San Andreas. Przede wszystkim stawiamy na prostotę, wykorzystujemy sprawdzony już na scenie Role Play system rozgrywki, który funkcjonował w latach świetności tej gry. Nie chcemy zmieniać za dużo w całej mapie stąd też taka nazwa. Na każde stanowisko dobraliśmy osoby, które posiadają odpowiednie, wieloletnie doświadczenie, a co najważniejsze znają potrzeby graczy w konkretnym środowisku. Kolejnym istotnym aspektem naszego serwera jest stabilny sprzęt oraz autorskie i wielofunkcyjne oprogramowanie rozwijane na co dzień.

 

P: Ciebie Edku, oraz Łukasza zawszę kojarzyliśmy z projektów Michała (GTD) czy po wielu jego porażkach postanowiliście wziąć sprawy w swoje ręce czy wyglądało to bardziej na zasadzie jakiś

sporów?

O: Otwarcie mogę powiedzieć, że między nami nie było żadnych sporów - po prostu Michał miał zupełnie inną wizję oraz podejście do projektu niż my stąd też postanowiliśmy zacząć tworzyć coś samemu. Pomysł ten padł już bardzo dawno temu, ale wcześniej nie był on traktowany na poważnie. W marcu postanowiliśmy zebrać ekipę i zacząć tworzyć San Andreas Role Play.

 

P: Chociaż wielu z nas czyta i przegląda waszą witrynę internetową, ale powiedz mi i naszym czytelnikom, jakie smaczki szykujecie dla graczy?

O: Wielu z was czyta i przegląda, wielu też komentuje. Jedni pozytywnie a drudzy negatywnie. Przede wszystkim liczymy się ze zdaniem naszych graczy, bo to właśnie oni tworzą społeczność Role Play i to oni są najważniejsi. Łukasz przygotował kilka fajnych systemów, które zamierzamy wprowadzić wraz ze startem serwera notabene były one już opisane w newsach. Stwierdziliśmy również, że resztę "smaczków" pozostawimy na jeden z pierwszych update'ów - nie możemy od razu wyciągać wszystkich naszych asów z rękawa.

 

P: Dlaczego postanowiliście wybrać platformę SA-MP, a nie powoli rosnącą platformę GTA:N?

O: Odpowiedź jest bardzo prosta. Platforma SA-MP jest nam najlepiej znana. Na niej spędziliśmy najwięcej czasu i na niej zaplanowaliśmy stworzenie naszego projektu. Jak już zapewne wiecie ostatnimi czasy był straszny szum wokół platform na GTA V. Nie chcemy tworzyć projektu na czymś, co nie jest jeszcze w pełni stabilne i ukończone, wolimy starą, ale jarą platformę SA-MP.

 

P: Co jest waszą motywacją do dalszej pracy?

O: Wy - gracze. Tak jak już wcześniej wspominałem to własnie gracze tworzą projekty i to oni są dla nas najważniejsi. Widząc dużą aktywność na naszym forum, ogromne zainteresowanie naszym projektem, wiele nowych i ciekawych propozycji pisanych przez naszą społeczność - to są własnie rzeczy, które nas motywują do dalszej pracy.

 

P:  Kiedy planujecie start projektu?

O: Pytanie, które ostatnio często się pojawia na naszym forum. Wraz z ekipą postanowiliśmy wystartować dopiero, wtedy gdy skrypt będzie w pełni gotowy, a wcześniej wielokrotnie sprawdzany pod kątem błędów itp. Chcemy zniwelować jak największą ilość bugów, zrobić tak by gracze, którzy wejdą na serwer w dzień startu mogli przystąpić do normalnej rozgrywki. Oczywiście wcześniej odbędą się znane nam wszystkim beta-testy.

 

P: To ostatni punkt naszej krótkiej rozmowy - dziękuję Ci za poświęcenie Twojego czasu dla naszego serwisu! Możesz teraz zachęcić czytelników do waszego projektu w kilku prostych zdaniach.

O: Ja również raz jeszcze dziękuje Ci oraz wam wszystkim za zainteresowanie naszym projektem i wyjście z inicjatywą przeprowadzenia ze mną wywiadu. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was wszystkich na nasz projekt, do utworzenia kont na naszym forum i polubienia naszej strony na facebooku. Skrypt jest już na wykończeniu tak więc start coraz bliżej. Dołączcie, zostańcie, obserwujcie - warto!

 

Pozdrawiamy ekipa San Andreas Role Play

 

t7LUqRz.png

 

Nic dodać nic ująć. Nie wiem jak was, ale Edek zachęcił mnie do stworzenia postaci na SA-RP oraz mam zamiar poświęcić im swój czas bo wiem, że stworzą świetne miejsce rozgrywki. Robią to z myślą o nas - graczach. Oczywiście na koniec tego artykułu podam wszelkie linki do portalu i forum strony jak i fanpage San Andreas Role Play. Mam nadzieję, że artykuł wam się spodobał, oraz, że zachęciłem was do odwiedzenia tego projektu. Jeszcze raz dziękuje Tobie Edku za poświęcenie mi czasu, a całej administracji ów projektu życzę szczęścia i jak najdłuższych rządów na scenie oraz potężnego pięcia się w górę. Drodzy czytelnicy! Wam również dziękuję za odczytanie moich wypocin oraz zachęcam raz jeszcze do odwiedzenia forum San Andreas Role Play! Powodzenia!

 

SAN ANDREAS ROLE PLAY

SA-RP FANPAGE




#4643 [ARCH]Harvest RolePlay

Napisane przez Kuczi w 10 July 2017 - 10:33

Wszyscy tak obrzucają Harvesta gównem, ale mimo, że projekty stały po 3 miesiące były wtedy bardzo optymalne i bezpieczne. Nigdy nie słyszałem by komuś wykradziono hasła lub coś takiego co spotkacie wszędzie indziej. Obrzucanie ich i oskarżacie, a sami nie wiecie ile co kosztuje. Licząc co roczne wstawienia i edycję HRV jest to jeden z dłużej istniejących projektów :D


#4523 Wyniki matur 2017 - matura 2017

Napisane przez Kuczi w 03 July 2017 - 19:49

Rok temu miałem maturę. Miałem wtedy wyniki:

89% - pisemny Polski.

100% - ustny Polski.

----

15% - matematyka - niezdane.

----

90% - podstawowy angielski.

60% - rozszerzony angielski.

---

Teraz zdawałem poprawkę matematyki i zaliczyłem ją na równo 30%.

 

Teraz kieruję się na studia graficzne :) 




#4345 [SZUKAM]Programisty i webmastera.

Napisane przez Kuczi w 23 June 2017 - 14:36

Tak jak w temacie. Szukam programisty i webmastera do projektu na Gothic Online. Szczegóły na PW.




#2056 ls-rp.net kolejna reaktywacja

Napisane przez Kuczi w 11 September 2016 - 23:23

Ten serwer istnieje po to by zebrać śmieci z całej POLSKIEJ strony RP.




#2022 [ARCH][Zapowiedź] perfectSantos.pl

Napisane przez Kuczi w 04 September 2016 - 00:14

w ciągu 8 godzin jest 20 użytkowników, z czego 11 użytkowników to ekipa

Nie ładnie tak krytykować samemu błądząc ;)




#2020 [ARCH][Role Play] GTA-RP

Napisane przez Kuczi w 03 September 2016 - 15:38

żebyś ty się kurwo o życie zaraz nie zaczęła bać

Pan pożegna się z dostępem do forum ;) Już o to zadbam.




#1889 [Zapowiedź]Continental-RP.pl

Napisane przez Kuczi w 28 August 2016 - 18:24

Nie utrzymacie się panowie.




#1844 [ARCH][Role Play] Net-Play.pl

Napisane przez Kuczi w 24 August 2016 - 08:49

Ładnie to wygląda, ale nie zastanawialiście się czy nie walnąć zamiast tego niebieskiego tła, jakiegoś NIE oczojebnego tła? :)

To dopiero wersja przejściowa. Wszystko można zmienić ;) 




#1800 Dawno, dawno temu w odległej galaktyce.. - Star Wars: Galactic Conflict

Napisane przez Kuczi w 21 August 2016 - 23:00

AXM7gMc.png

 

Witaj podróżniku! Ja jestem Pixor, a to jest mój pierwszy artykuł po kilku miesięcznej przerwie. Dziś postanowiłem oderwać was od standardowego schematu projektów Role Play tworzonych na platformach "San Andreas Multiplayer" czy "Multi Theft Auto". Dzisiejszego wieczoru, a już raczej nocy odbędziemy podróż do przyszłości. Znajdujemy się właśnie w środku galaktyki. Nie zamieszkujemy już "Ziemi", a odbywamy podróże międzygwiezdne. To chyba najbardziej odpowiednia pora by przywitać Cię drogi czytelniku w świecie Gwiezdnych Wojen, którym jest poświęcony właśnie ten artykuł. "Star Wars" bo taką nazwę nosi pierwotnie uniwersum, którego twórca to nikt inny jak George Lucas. Uniwersum tej świetnej sagi jest przedstawieniem poczynań losów galaktyki, które wyprzedzają naszą o wiele miliardów, albo nawet bilardów lat. Nie będę odnosił się tutaj do filmowej sagi, czy innych gadżetów związanych z tą marką. Jestem tutaj dziś po to by przedstawić wam jedną z gier, która nawiązuje do uniwersum Lucasa, ma w sobie umieszczone żelazne zasady Role Play, a odbywa się w 80% na forum. Tak na stronie internetowej. Dobrze przeczytałeś, mój padawnie. Wybaczcie mi to określenie! Zawsze chciałem to powiedzieć, albo napisać do kogoś. Wracając. Pomyślałeś sobie pewnie jakim prawem gra, która jest czystą forumówką może zawierać w sobie zasady gry Role Play, prawda? Skąd to wiem? Moc jest we mnie silna! - wybaczcie mi to ponownie! - może część z was słyszała o grach PBF, a może i nie. "PBF" to skrót, który po rozwinięciu oznacza: "Play By Forum", co znowu w wolnym tłumaczeniu na nasz ojczysty język znaczy: "Gra na forum". Gry PBF mimo tak małego odzewu cieszą się niemałą społecznością. Możemy spotkać wiele takich gier poświęconych filmom, książkom lub nawet opisują autorskie wydarzenia. By zagrać w taką grę wystarczy się zapoznać z zasadami, które określa zarząd projektu - dlaczego o tym napisałem skoro to takie oczywiste? Dlatego, że każdy projekt posiada swoją mechanikę i zasady, których się trzyma. Tym się różni to od standardowego projektu na serwerach, że każdy posiada swój styl. Potem wystarczy w prosty sposób stworzyć postać i zacząć przygodę. Oczywiście odnosić się będę tutaj do "Gwiezdno Wojennych" gier ponieważ to im poświęcam dzisiejszy artykuł. Mam nadzieję, że was zaciekawię! Niech moc będzie z wami!

 
 

 

mWMXawB.png

 

 

Gra, którą ujrzysz niżej w opisie jest obsadzona wiele lat po wydarzeniach z filmowej sagi. Nie spotkasz w niej żadnego wcześniej Ci znanego bohatera takiego jak np. "Han Solo". Panuje całkowicie nowa era w galaktyce. Oczywiście autorzy projektu wykluczają dzieło J.J Abramsa z kanonu i w czasach gry nigdy nie było mowy o czymś takim jak "Najwyższy Porządek". Ta krótka notatka ma na celu sprostować czytelnika i uprzedzić go przed błędną późniejszą interpretacją owego projektu.

 
 

 

nBl7zHP.png

 

 

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce...
 
 

 

Chaos - to krótkie, ale nadzwyczaj treściwe słowo idealnie ilustruje to co aktualnie dzieje się w galaktyce. Dawne wartości uznawane są dziś jedynie za relikwie przeszłości, o których trzeba po prostu zapomnieć. Świat jaki znaliśmy wcześniej został po raz kolejny pochłonięty przez konflikt i brutalną wojnę, która ponownie doprowadziła do rozłamu wcześniej dobrze prosperującej pokojowej społeczności. Nowa Republika legła w gruzach tak jak i jej bliźniacza siostra wiele lat temu. To co kiedyś nazywaliśmy wolnością dziś jest jedynie odległym wspomnieniem. Sto dwadzieścia dwa lata temu zniszczono Imperium Galaktyczne, którego przywódcy okazali się być okrutnymi wyznawcami kultu Sith. Na zgliszczach wybudowano Nową Republikę, która chociaż w ułamku swojej egzystencji próbowała dorównać swojej starszej siostrze. Nie ma mroku bez światła i nie ma światła bez mroku. Sztandary Imperium mimo, że osłabionego i pozbawionego dowódców nadal powiewały w najdalszych zakamarkach galaktyki. Obywatele Nowej Republiki z dnia na dzień zaczęli tracić wiarę, że kiedyś nadejdzie pokój i tak bardzo upragniona wolność. W czasach mroku i nieprzerwanej walki nie ma co liczyć na spokojne życie. Odłamki Imperium spierały się między sobą o wpływy i władzę. Kto by nie  chciał zasiąść na tronie dawnej pięści Imperium. Po przeminięciu wielu lat kiedy to władze Republiki były zajęte odbudowywaniem zaufania w społeczności jak i samego sytemu nowej demokracji, cząstki imperium nie próżnowały. Zamiast bez sensu wybijać samych siebie postanowili zjednoczyć się i zawładnąć galaktyką po raz kolejny. Chodzą pogłoski, że w swoich szeregach mają nie tylko żołnierzy i admirałów flot - podobno pomoc nadeszła z zapomnianej części galaktyki, która emanuje silnym poziomem tej całej mistycznej mocy. Nie wiadomo jednak kim jest ta persona. W końcu pod nieuwagę swoich przeciwników, Imperium wdrążyło swój plan w życie. Powoli i skrupulatnie doprowadzili do rozpadu Nowej Republiki Galaktycznej. Zaczęła się otwarta wojna. Republika została odsunięta na inny tor. By znów obronić ją przez najeźdźcami stworzono frakcję "Odrodzonego Sojuszu Wolnych Systemów", który ponownie stanie twarzą w twarz z Imperium. Jesteś ostatnią nadzieją. Czy zdołasz ujarzmić potęgę dążąc do ocalenia Republiki? Czy dasz się zwieść Ciemnej Stronie? Bohater czy złoczyńca, obrońca czy zdobywca... Ty i tylko Ty zdecydujesz o dalszym losie całej galaktyki.  Niech moc będzie z Tobą! 

 

 

[....]Ciąg dalszy nastąpi.. 

***

zzz5y0A.png

Akcję gry szacuje się na lata 158ABY (czyt. ABY - After Battle of Yavin). Dawne frakcje, gildie, zrzeszenia i grupy odeszły w daleką przeszłość. Akcja toczy się na nowo. Po raz kolejny galaktyce grozi ogromne niebezpieczeństwo. Obie strony konfliktu oferują wiele. Jednak, którą stronę poprzesz Ty? W tej wojnie nie ma dobrych i złych jak mogłeś sądzić. Ty tworzysz historię, a nie ona Ciebie. Mimo, iż nie ma podziału na stronę dobrą i złą to nie jesteśmy w stanie stwierdzić, która ze stron konfliktu walczy o pokój, a która o dominację. Czasy świetności przeminęły i są jedynie odległym wspomnieniem. Galaktyka czeka na swojego nowego przywódce. Dopiero wtedy pojmiesz to wszytko kiedy sam dotrwasz do końca swojej przygody. Którą stronę poprzesz? A może całkowicie odizolujesz się od dźwięków blastera i wszem obecnego strachu? Może będziesz zwyczajnym kupcem? Łowcą Nagród? Sam wybierasz swoje przeznaczenie.

 

 

 

 

edCtm19.png
  • Odrodzony Sojusz Wolnych Systemów - frakcja powołana do walki z odrodzonym Imperium. W skład frakcji wchodzą głównodowodzące siły Nowej Republiki Galaktycznej oraz Nowego Zakonu Jedi. Za stolicę owego ugrupowania wybrano Coruscant, które mieści się w samym środku galaktyki. Frakcja stanowi ostatnią linię obrony przeciwko odrodzeniu się Imperium. Mimo heroicznych starć lata temu nie cieszą się tak ogromną popularnością nawet wśród swoich obywateli, którzy już od wieków powtarzają, że wojna to nie droga do wolności. Mimo sprzeciwu społeczności ugrupowanie posiada bardzo dobrze zmobilizowaną armię oraz ogromną flotę, która przerasta odpadki Imperialne. Zakon Jedi już dawno przereklamowany również wspiera siły Nowej Republiki i usilnie stara się odbudować szacunek jakiego doświadczał przed upadkiem. Siły przeciw-imperialne bo tak sami siebie nazywają mają pod swoją kontrolą większość systemów, które należą do Wolnej Republiki. Jednak niektóre z nich kiedy dowiedziały się o ponownym uruchomieniu ruchu oporu postanowiły odsunąć się od walki i pozostać neutralne w stosunku do obu stron konfliktu. Nowo powstały senat, który został zamknięty za czasów Imperium Galaktycznego również wspiera ugrupowanie i namawia senatorów innych systemów do dołączenia się do oporu przeciw wrogowi. 

 

 

 

 

 

W2RB3tr.png

 

  • Konfederacja Legionów Imperialnych - po rozpadzie wcześniej panującego Imperium Galaktycznego, jego szczątki odeszły w niepamięć. Admirałowie flot spokojnie cieszyli się swoimi bogactwami, które zyskali w czasie okupacji galaktyki. W końcu doszły wieści o rozbitych odłamkach i grupach Imperium, które działają dalej. Bez swoich dowódców Imperium było niczym co mogło stawić zagrożenie. Toczyła się wojna domowa, która pochłonęła wiele istnień. W końcu każdej ważniejszej osobistości ze szczątków Imperium ukazał się hologram, a na nim zakapturzona postać, która nawoływała do powrotu każdej flocie w wyznaczone miejsce. Był to Korriban. Dawne świątynie Sithów i ich grobowce wywierały strach szturmowców już na samej orbicie, a co dopiero na lądzie. Stawili się wszyscy. Na horyzoncie otworzył się portal nadprzestrzenny, z którego wyłonił się mały myśliwiec podobny do tego, którego dawniej używali Jedi. Zakapturzona postać ponownie skontaktowała się z przedstawicielami Imperium i kazała im wylądować w danym miejscu, następnie rozłączyła się i wysłała współrzędne celu. Po całej akcji wszyscy stawili się w ciemnym pokoju, w którym siedziała zakapturzona postać. Kazała wszystkim zasiąść do stołu, który ich dzielił. Nikt tak naprawdę nie wie o czym rozmawiano w środku ponieważ jest to objęte ścisłą tajemnicą, ale od tamtej pory Imperium odżyło. Nosiło od tamtej pory nazwę: "Konfederacja Legionów Imperialnych". Zaczęła się wojna. Konfederacja posiada rozbudowaną technicznie flotę, co daje jej ogromną przewagę nad wrogiem, jednak kontrolują całkowicie mniejszą cześć galaktyki. Cze to się zmieni? Czy nowy przywódca ponownie zasieje strach w sercach wrogów i doprowadzi do pogrążenia galaktyki w ciemności?

 

 

 

LPvGKVY.png

  • Neutralni - do tej kasty zalicza się osoby, które nie zamierzają brać udziału lub nie widzą sensu owego konfliktu. Wolą zająć się swoimi osobistymi sprawami, a to kto i jak dojdzie do władzy jest dla nich całkowicie obojętne. Do tej frakcji można zaliczyć łowców nagród, organizacje przestępcze różnej maści oraz zwykłych obywateli oraz kupców. Chociaż zdarzają się wyjątki i ktoś poczuje ten wewnętrzny zew i postanowi poprzeć, którąś ze stron konfliktu. Owa frakcja cechuje się dowolnym przelotem po całej galaktyce oraz tym, że nie musi utożsamiać się z jakąś większą ideologią. Życie takich osób jest proste. Wstać - zarobić - spać. Jeżeli uważasz, że wojna nie jest dla Ciebie i wolisz zająć się swoim życiem prywatnym to ta frakcja powstała idealnie dla Ciebie. ((Osoby należące do tej frakcji muszą liczyć się z władzą, która panuje na ich planecie lub na tej, na której aktualnie przebywają - to że nie dopisują się do żadnej ze stron walki nie znaczy, że mogą podejść i napluć imperatorowi lub kanclerzowi w twarz bo są neutralni - na forum więcej wyjaśnimy na ten temat))

 

BPIul2H.png

 

Nie możemy zapomnieć o ważnych personach, która piastują wysokie lub wręcz mistyczne stanowiska po obu stronach konfliktu. Może i Tobie drogi poszukiwaczu będzie dane spotkać się, z którą z nich w cztery oczy - twarzą w twarz. Kto to wie. Mimo, że galaktyka jest tak rozległa to w rzeczywistości łatwo tam o spotkanie z kimś wyższym rangą. Na naszym projekcie możesz Tego doświadczyć. Liderzy grup to nie bezmyślne boty, które dają jedynie zadania. U nas każda postać to żywy gracz po drugiej stronie. Jedynie do ważniejszych spraw administracja sama będzie kontrolować jakiegoś bota, ale to nie jest nic dziwnego. Ja sam ogółem postarałem się wam określić początek gry, dałem wam coś nowego - ciekawe miejsce do gry. Wy będziecie go sami eksplorować i podbijać. Czym różnimy się od innych projektów? U nas nie musisz szukać mistrza gry przez kilka godzin by kontrolował akcję wykupienia miecza świetlnego od handlarza. Czasami po obu stronach konfliktu będą organizowane eventy, które mają na celu wpisanie dalszej części historii losów konfliktu i galaktyki. Nie będzie to oczywiście nic małego, ani również ogromnego bo na to jest co najmniej za wcześnie, ale sami osobiście doczekacie się również linii fabularnej waszej postaci więc każda klasa, którą zagracie będzie posiadać osobną linie fabularną, która będzie jeszcze modernizowana i dopasowywana do rasy, którą gracie, do jej charakteru - tak więc nic nie będzie toczyć się tak samo. Jeden z was może grać Jedi i już pierwszego dnia gry spotkać się z samym Mistrzem Zakonu Jedi, a drugi również grający Jedi może tego zaszczytu nie dostąpić przez całą swoją gre. Więc wszystko dzieję się tutaj jakby miało to miejsce w rzeczywistości. Twoje wybory, ścieżka, którą zaczniesz podążać będzie efekty lub konsekwencje później. Tego nie mogło tutaj zabraknąć. Mimo, że gry PBF są grami storytelingowymi to postanowiliśmy wyjść na przód z samą grą. Ciężko jest zagrać na forum z mistrzem gry jakąś większą bitwę prawda? To tez z pomocą przychodzi nam gra: "Jedi Academy", która wraz z rozszerzeniem w postaci moda "Knights Of The Force" daje nam wiele możliwości. Ogromną ilość oryginalnych lokacji filmowych. Wszystkich filmowych bohaterów. Fani samej sagi również nam pomogli. Tworząc nowe ciekawe i bardzo interesujące mapy, skiny postaci, rękojeści mieczy. Czemu nie możemy z tego skorzystać. Kiedy wszystko będzie dopięte na ostatni guzik uruchomimy serwer na owym modzie, który będzie dostępny do sesji dla mistrzów gry i dla was. Oczywiście nie można zapomnieć o kontrolowaniu gry na forum. Grywalne sesje to tylko dodatek dla was moi mili, ale główna gra toczy się na forum projektu i o tym nie zapominajcie. Nie pozwolę na sytuacje gdzie jakaś postać na projekcie jest na odległej planecie, a nagle bierze udział w sesji, która dotyczy bitwy na całkowicie innej planecie - piszę to by was po prostu z tym uświadomić, że nie będziemy tolerować takiej totalnej głupoty.

 

 

 

PSKOcHc.png

 

Dobrze przeczytałeś. Dodatki do gry. Jak to ma wyglądać w grze PBF? Całkiem prosto. Raz na jakiś czas przygotujemy dla was dodatek, który będzie przynosił wam świeże zadania (zawsze ok. 1.000 zadań!), nowe lokacje, grywalne rasy, klasy czy nawet przeciwników! Nie ma w naszym słowniku takiego słowa jak: "nuda" - to nie będzie zwyczajny PBF, który znudzi się wam po kilku dniach z braku nowych zadań! Razem tworzymy tą historię i dlatego dodatki będą wprowadzać również spore treści fabularne oraz staną się częścią historii!

 

 

caAiqNX.png

 

GCshop - będzie to mały sklep, który będziemy prowadzić. Gra, którą tworzę jest zrobiona całkowicie za darmo - od gracza dla graczy - mimo to utrzymanie strony i domeny jest ciężkie dla osoby, która nie pracuje, a w całości poświęca się swojej pasji. Liczę więc na graczy, którzy przez jedno proste doładowanie przez SMS'a będą mogli wesprzeć nas w dalszych działaniach. Oczywiście za doładowanie dostaniecie na miesiąc dostęp do nazwijmy to "Konto Premium", które da mu kilka ciekawych funkcji jednak nie będzie w znaczącym stopniu przerastać zwyczajnego gracza. Co dostaniesz po takowym doładowaniu?

 

  • Szybszy dostęp do dodatków (2 dni przed wejściem na projekt).
  • Zamknięte lokacje, w których czeka na Ciebie kilka ciekawych zadań - (1 lokacja = 1 doładowanie)
  • Większa szansa na wygranie jakiegoś ciekawego przedmiotu z loot'u. (Gracz = 0.50%, Premium= 1.00%)
  • Szybsze nabijanie punktów doświadczenia, o 10%.
  • Możliwość uśmiercenia swojego bohatera po 1 godzinie gry.
  • Kredyty z zadań zostają zwiększone.

Teraz omówimy mniejsze sprawy:

 

 

  • Transport prywatny lub publiczny - chcesz podróżować z jednej planety na drugą, a nie masz czym? Przychodzimy Ci z pomocą. Na każdej planecie znajdziesz "Space-Bus", który za opłatą, która będzie odpowiednia i sprawiedliwa co do odległości od planety A do planety B zawiezie Cię gdzie tylko chcesz. Oczywiście wykluczamy tutaj transport między-frakcyjne. Możecie się poruszać takowym transportem jedynie po planetach frakcji, w których jesteście. Gracze neutralni mogą się natomiast poruszać po każdej z nich. Uzbierałeś sobie kilka kredytów? Chcesz kupić statek? Nie ma sprawy! Uruchomimy również astro-port, gdzie będziecie mogli kupić, sprzedać lub wymienić się statkami! Wtedy możesz sobie latać gdzie tylko chcesz, ale nie zapomnij, że musisz dbać o maszynę i jej zasoby paliwowe - nie ma tak dobrze.

 

  • Crafting - tutaj za dużo wam powiedzieć jeszcze nie mogę ponieważ nakładam jeszcze korektę na tą rzecz, ale co wam mogę powiedzieć? W galaktyce możecie znaleźć wiele, naprawdę wiele rzeczy, które są bardzo interesujące, i po zebraniu kilku z nich możecie coś sobie z nimi zrobić. Oczywiście jeżeli chcecie zbudować blaster z części zamiennych to albo wyćwiczycie sobie profesję - "złota rączka", albo musicie kupić schemat takowego blasteru i wtedy go złożyć. Ceny takich schematów tanie nie są. Jeżeli chcecie szybciej i sprawniej znajdywać takowe rzeczy w galaktyce również radzimy zastanowić się nad profesją "Archeolog" smile.png

 

 

0CBgREt.png

 

 

To już na tyle moi mili! Zapewniam was o następnych artykułach poświęconych postępom w pracach autora projektu! Liczę na wasze ciepłe komentarze! Widząc i bacznie przyglądając się innym projektom takiego typu to właśnie "Star Wars: Galactic Conflict" ma szanse stać się prawdziwym gigantem wśród reszty! A wy co sądzicie o czymś takim? Może to fajna odskocznia od wiecznego wałkowania Los Santos?  :) Liczę na wasze komentarze i sugestię lub nawet ciekawe propozycje co do tego! Ze strony autora projektu wiem, że poszukuje on kilka osób by powiększyć grono swojej ekipy. Jeżeli czujesz się na siłach to pisz na moje PW!  :) Trzymajmy kciuki! Miłej nocy wam życzę i oby już dzisiejszy poniedziałek był dla was łaskawy! Niech moc będzie z wami czytelnicy centrum-rp.eu!  :)



#806 CloudMTA - demonopolizacja Role Play na platformie MTA?

Napisane przez Kuczi w 13 June 2016 - 10:17

Ładny artykuł, a sam projekt zapowiada się bardzo interesująco! :) 




#730 Gothic Role Play - Witamy W Koloni!

Napisane przez Kuczi w 10 June 2016 - 09:08

Midgard to był rak, kurwa gra tam była tak zjebana i nudna, że szkoda gadać. Typy spinały dupy o jakieś bzdury, jak np. krótsze niż 5 linijkowe /ja, bo /me tam nawet nie było XD. Jak wpadłem na to kiedyś z C-RP to dostałem raka i zalowalem, ze meczylem się z biografią.

Bo ta platforma nie życzy sobie pozostałości raka, który trawi SA-MP :) Nie chcemy tam akcji typu: /ja jest strażnikiem i kpi sobie z kopaczy. 




#726 Gothic Role Play - Witamy W Koloni!

Napisane przez Kuczi w 09 June 2016 - 23:40

bXv38W3.png

 

 

[justify]Witajcie drodzy czytelnicy portalu! Ja jestem Pixor, a dzisiejszy artykuł poświęcimy troszkę innej platformie niż SA-MP. Jak już możecie zauważyć po logotypie naszego artykułu lub po jego temacie będzie to temat w całości poświęcony bardzo dobrze zapowiadającemu się projektowi GO (czyt. "Gothic Online"). Cóż pewnie dla was to nowość słyszeć ten właśnie skrót, ale to nie problem już śpieszę z wyjaśnieniem. GMP:A zostało definitywnie zamknięte, a w życie wszedł projekt GO, który sprawia grę jakby wam to wytłumaczyć - prostszą i o wiele stabilniejsza. Przynajmniej takie dochodzą mnie pogłoski na ten właśnie temat. Jakie odczuwam wrażenia co do ów wyżej wymienionego projektu? Osoby, które mnie znają wiedzą, że sama gra "Gothic", ale również świat fantasy jest moją pasją więc nie ukrywam euforii co do tego, że taki projekt niedługo wystartuje. Cóż mogę powiedzieć. Forum projektu stoi na stabilnej maszynie, a samo forum jest ładne i bardzo klimatyczne. Można tam bardzo sprawnie się nawigować, a i sama społeczność jest całkowicie inna od tej SAMP'owskiej. Ekipa projektu to osoby z bardzo dużym bagażem doświadczeń i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. W skład grupy wchodzi kilka osób, które swoje na tej platformie przeżyły. Jestem pewien, że projekt odniesie bardzo duży sukces na owej platformie GO. Przyciągnęła mnie też prostota nazwy projektu. Wpisując frazę: "Gothic Role Play" w Google liczyłem na listę projektów, które są nastawione właśnie na grę Role Play'ingową. A tutaj proszę. Wyskoczył mi właśnie projekt, który o dziwo tak się nazywa. Kiedyś słyszałem o podobnym projekcie prowadzonym przez inne osoby, ale to nie pora na takie wspomnienia. Ta prostota jest kluczem do dobrej gry ponieważ widząc nazwy innych projektów, których potem nie da rady spamiętać (czyt. w sensie ich skrótów np. X-RP.pl ) Tutaj jest inaczej. Wpisujesz Gothic Role Play i od razu na pierwszej liście masz owy projekt. Nie mogę naprawdę do niczego się tutaj przyczepić, a jako też gracz długoletni zwracam uwagę nawet na najmniejsze błędy. Czytając same tematy aktualizacji, w których ekipa zamieszcza co raz to nowsze informacje odnośnie strony technicznej gry sprawiły, że mam ochotę ponownie wejść przez barierę, a raczej zostać ponownie wtrącony do "Górniczej Doliny" (czyt. główne miejsce gry w pierwszej odsłonie gry). Na projekcie można też zaobserwować coś o co zawsze prosiłem. Tło fabularne! Dużo projektów ma zbyt leniwą obsadę by zrobić coś swojego, dodać tej grze troszkę nowości. Wolą siedzieć a tyłkach i powielać schemat fabuły normalnej gry jedynie z innej perspektywy. To błąd. Bo jeżeli chcę sobie przypomnieć fabułę "Gothic'a" to wchodzę do gry dla jednego gracza, a jak chcę fabułę owej gry, a z dodatkami, które wzbogacą rozgrywkę i zwalczą efekt nudy i monotonii to loguję się nigdzie indziej jak na "Gothic Role Play". Lazar, o którym zaraz opowiem wam więcej  naprawdę postarał się by tło fabularne i jego wątki były do siebie dopasowane i dawały graczom trochę frajdy! Utworzyli sobie również kalendarium, które idealnie pasuje do świata jakim jest właśnie "Gothic". Ekipa projektu tak jak wspominałem naprawdę posiada wielki potencjał. Mogę wręcz powiedzieć, że mogą stawić czoła Midgardowi, lub nawet lepszym projektom i nawet wygrać tą bitwę. Pozwolę sobie użyć suchego żartu, że mogą stać się "Królem Rhobarem IV" - tak wiem suche jak skóra kopacza. W skład ekipy wchodzi również Lazar, którego kojarzę z projektów takich jak min. "Khorinis Role Play". Lazar jest postacią miłą, sympatyczną, a w szczególności bardzo pomocną i ambitną. Nie dziwie się, że siedzi tutaj na najwyższym stanowisku i ponownie pozwolę sobie użyć suchego tekstu - taki trochę Lee wśród swoich ludzi. Napisałem do niego kilka dni temu z prośbą o krótki wywiad na nasz portal. Zgodził się i po wymianie kilku zdań byłem już całkowicie zahipnotyzowany ich projektem. Także zapraszam was do przeczytania naszej lektury![/justify]

 

d51z8KS.png

 

Skąd w ogóle pomysł na tak prostą, a zarazem trafioną nazwę projektu?

  • Tworząc nasz serwer we wszystkich aspektach stawiamy na prostotę, zaczynając od nazwy, przez skrypt i sposób rozgrywki. Zdecydowałem, że nazwa "gothicroleplay" już na pierwszy rzut oka daje po sobie poznać na jakim projekcie przyjdzie grać zainteresowanemu. Gra - Gothic, tryb - Role Play. Chętni do zagrania nie muszą przekopywać wyszukiwarek i wynajdywać cudacznych nazw. Wystarczy wklepać domyślne "gothic role play".

 

Cóż było wiele ciekawych projektów na owej platformie jednak nie cieszyły się one dużą popularnością. Dlaczego więc pomysł by zaryzykować?

  • Nie zgodzę się. Ciekawych projektów było jedynie kilka i cieszyły się one sporą popularnością jednak nie były zbyt żywotne, bądź gracze nie stanęli na wysokości zdania i założenia projektów ich przerosły. Co do drugiej części pytania - tak jak to ująłeś, postanowiliśmy zaryzykować. Serwery GMP powstawały i padały, tylko kilka z nich było projektami które można nazwać "dobrymi". Gracze tułali się pomiędzy takimi serwerami, które upadały po miesiącu. Postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Sam pomysł stworzenia projektu powstał dosyć spontanicznie, tak samo spontanicznie nawiązałem współpracę z drugim z administatorów - Marcelem, który zajmuje się stworzeniem gamemode. W tamtym czasie nie było żadnego ciekawego projektu do multiplayer Gothica - podjęliśmy więc ryzyko i próbę stworzenia prostego, grywalnego serwera dla każdego fana Gothic. Mamy nadzieję, że nas eksperyment się powiedzie.

 

Mimo tego co pisałem wyżej widzę, że wasz projekt naprawdę przyciąga sporą społeczność - zdradzisz nam czego to zasługa? 

  • Nie mam pojęcia. Być może właśnie prostota i gamemode opierający się w końcu na czymś innym niż system klas? To trafia również do graczy SAMP na których stawiamy w głównej mierze. Dla niektórych graczy Gothic tryb Role Play to właśnie gra opierająca się na klasach. Ja znam Role Play w nieco innej formie - wychowałem się na serwerach SAMP i to właśnie stamtąd wyniosłem swoje doświadczenia i pomysły. Druga sprawa jest taka, że zawsze starałem się o to, by nie sprawić zawodu graczom, dodatkowo jestem znany w dosyć szerokich kręgach graczy Role Play którzy prawdopodobnie postawnowili zaufać mnie oraz mojej ekipie. Inni po prostu nie mieli wyboru, który również teraz nie jest zbyt wielki.

 

Przeglądając waszą stronę zauważyłem, że wasz skrypt jest naprawdę rozbudowywany i ciągle idzie do przodu. Macie jakieś doświadczenie na tej platformie czy to wasz pierwszy projekt?

  • Jeżeli chodzi o Gothic 2 Online są to nasze pierwsze samodzielne kroki. Jeżeli chodzi o mnie - to pierwszy projekt którego jestem właścicielem. Wcześniej przewijałem się przez ekipy innych projektów zarówno SAMP, jak i serwerów GMP. O ile mi wiadomo są to również pierwsze kroki Marcela jeżeli o pisanie gamemode do Gothic 2 Online chodzi. Musze przyznać, że wie co robi. Mamy przez to nadzieję na dalszy rozwój projektu jeżeli wszystko wypali nam tak jak byśmy chcieli.

 

Spojrzałem, że tworzycie tło fabularne pod grę, oraz troszkę zmieniacie fabułę surowej gry! Zdradzisz nam dalsze plany co do tego punktu? Bo pewnie wielu czytelników interesuje ten punkt ponieważ wiele projektów powiela stary surowy plan gry Gothic'a - a tutaj widzimy sporą innowację. 

  • Gothic ma spore możliwości jeżeli o sprawy fabularne chodzi, jednak ja osobiście zakochałem się w pierwszej części tej gry. Chciałem dać ludziom to, co znają, jednak w nieco odświeżonej formie. Każdy z nas doskonale zna oryginalną fabułę Gothic 1. By zainteresować graczy musiałem pokazać im coś nowego, coś co mogliby odkryć na nowo w doskonale znanym im świecie. Musiałem zrobić to tak, by nie odbiegać przy tym zbyt daleko od oryginału. Stąd drobne zmiany, ubarwiona historia Górniczej Doliny. Nie chcieliśmy wypuszczać kolejnego odgrzewanego kotleta opierającego się na oryginale kolonii i waśni między obozami. Fabuła i questy to nowe wyzwanie dla graczy z którym nie mieli okazji spotkać się wcześniej. Zadania to dodatkowe pole do rywalizacji między obozami, podczas ich wykonywania można zdobyć (sporo przy tym ryzykując) wiele przydatnych przedmiotów i wiedzę potrzebną do pchnięcia fabuły w przód, a niekiedy dokopać nawet przeciwnikom.

 

Przedstawisz nam swoje doświadczenie z ową platformą? Kilka słów o sobie i o osobach w projekcie, które piastują większe stanowiska. 

  • Cóż, multiplayer do Gothica odkryłem dosyć późno - może jakieś półtora roku temu? Wcześniej przesiadywałem na serwerach poświęconych role play w GTA San Andreas. Odwiedziłem kilka serwerów na GMP i ręce mi opadły. Dla kogoś kto od 2008 gra w Role Play i przesiedział kupę lat na bardziej rozwiniętych pod względem społeczności i poziomu rozgrywki serwerach SAMP to było jak zderzenie ze ścianą. Doszedłem do wniosku, że wielu administratorów, ale i zwykli użytkownicy sami niszczą potencjał tej gry swoim zachowaniem i decyzjami. W końcu wraz z Marcelem postanowiliśmy stworzyć swój projekt i nie oglądać się na nikogo. Tworzymy go takim, jakim my go widzimy i nie sugerujemy się tym co mówią inni. Cóż mogę powiedzieć pozostałych członkach ekipy? Wielu z nich znam dosyć krótko, ale są to osoby które podzielają nasze poglądy i wizję dobrego i stabilnego serwera. Niektórzy przesiadywali podobnie jak na na serwerach do San Andreas, innych poznałem na serwerach GMP, jednak każdy z nich prezentuje sobą odpowiedni poziom i jest dobry w tym co robi.

 

To już wszystkie pytania! Dziękuję za poświęcenie mi czasu! Przysługuje Ci prawo do zachęcenia naszych czytelników do waszego projektu. Ujmij to wszystko w kilku zdaniach! 

  • Co tutaj dużo mówić - najlepiej odwiedzić nas i przekonać się samemu jak to wszystko wygląda. Nie lubię rzucać słów na wiatr i obiecywać zbyt wiele. Cały nasz projekt to niebezpieczny eksperyment, nie wiemy jak to się sprawdzi w praktyce i czy gracze nauczeni innego Role Play niż to, które znam ja i moi koledzy, staną na wysokości zadania. Jest to pierwszy wywiad którego udzielam więc proszę o odrobinę wyrozumiałości. Zapraszam do odwiedzania naszego forum i widzimy się po starcie. Stawiamy na nowych graczy toteż jeżeli nie miałeś możliwości zagrać Role Play w Gothic (lub zraziły Cię do tego inne serwery) nie obawiaj się niczego tylko wal do nas jak w dym. Są tutaj sami swoi 1f609.png Dzięki za wywiad, pozdrawiam wszystkich ciepło.

 

 

fR1cOUQ.png

 

[justify]To już koniec moi drodzy czytelnicy. A wy co sądzicie o projekcie "Gothic Role Play"? Czekamy na wasze komentarze! Może owa platforma jest odskocznią od tej już nudzącej nas wirtualnej rzeczywistości, w której musimy albo być gangsterem albo policjantem bo inaczej nic ciekawego nas nie czeka? Gothic Role Play jest właśnie takim tytułem, który na pewno was zainteresuje. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Kim będziecie? Jaką ścieżkę wybierzecie? Czy to będzie magia wody, ognia czy też nekromancja? Może zamiast rzucać ognistymi kulami wolicie machać toporem lub mieczem? To już wy i tylko wy wybieracie swoją własną drogę, w koloni karnej! Życzę wam kochani czytelnicy spokojnego i bogatego w alkohol piątku! Zacznijcie weekend jak należy, ale nie przesadzajcie bo zapasy rudy się kończą, a nie chcecie chyba trafić za magiczną barierę, która stanie się waszym dozgonnym więzieniem? P-hah! :D Oczywiście żartuję! Czekamy na wasze komentarze! Jeszcze raz zachęcamy do rzucenia okiem na projekt Gothic Role Play! Warto![/justify]

 

Link do forum projektu: Kliknij!




#720 Social Role Play - Prawdziwe Zmiany?

Napisane przez Kuczi w 09 June 2016 - 14:28

Miejmy nadzieje, że się im uda.